Na jaře budu měnit jeden celej práh, protože je krapet prohnilej a druhej vybrušovat a vyspravovat, až budou hotový, tak na to asi nechám vrznout jenom nějakou ochrannou vrstvu a jinak to nechám bez laku. Doma už mám lamino prahy a teď právě přijde otázka....myslíte že je lepší dát lamino prahy nejdřív do laku a pak na auto nebo přidělat na auto a pak to teprve přelakovat? Když se totiž ještě budou zahlazovat přechody mezy origo prahem a lamino kytem, tak by to možná bylo lepší až naráz, aby to nebylo zase zasviněný....navíc se stejně budou muset dolakovat viditelný části origo prahů u dveří....co si o tom myslíte?
F.N.T (Jergi) píše:To jsem si myslel....dost lidí to dělá totiž i opačně, což si myslim že v rámci dokonalýho napasování a zahlazení neni nejvhodnější....
taky jsem to chtěl dělat obráceně,ale můj lakyrník mě to ihned vymluvil,tak jsem mu dal auto i prahy.Nasadil je tam,přišrouboval,zakytoval šroubky a pak vrchní hranu dokytoval do stracena ke kastle a pak olakoval a uplně super výsledek.Otevřu dveře a nejde vydět žádnej přechod,jak kdyby to bylo origoš.
Jergi, někdo si dává prahy tak, že tam jen nalepí. Potom se prahy mohou nalakovat předem. Někdo zase prahy namontuje, dokytuje, zahlatí etc. a nakonec zalakuje. Jenže když máš najednou namísto 1 prahu lakovat hned 3 díly na autě, ono se to prodraží... Asi tak.
Ivan asi myslí ten práh co se bude měnit....ten ale lakovat celej nebudu, ten se jenom nastříká nějakou ochrannou vrstvou, stejně přez ty lamino prahy vidět nebude, nadruhý straně se udělá to samý, ten je taky zralej na menší vyspravení....asi tam nejdřív ty prahy nechám přidělat a pak to ještě zakytuju do hladka, chtěl bych to mít precizní ne jenom jednoduše nalepený....
Každopádně je z estetického hlediska lepší připevnit prahy ať už lepením, přišroubením, nebo přinýtováním ..... já osobně je budu lepit polyurethanem ale ještě před lakem ... potom pěkně dokitovat, dobrousit a nalakovat