Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Moderátor: Ritchma

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od NeviM »

tak sem se nechal inspirovat rendlikem a udelal jsem si taky svuj topic, uz jsem o tom uvazoval driv, pac bych si tady na sebe mohl sit byce v tom smyslu, ze neco reknu ze udelam na aute, ale realita je vetsinou takova, ze to trva nekolikrat dyl nez puvodne cekam, protoze ne e ne se k tomu dokopat a tak dale.. prvni prispevek bude mit formu jakesi recenze (napsal jsem si totiz konecne recenzi do showroomu, tak to castecne pouziju i tady) a pak budu prubezne psat co na aute delam, co jsem udelal, pripadne co se chystam udelat a jaky na to mate nazor atd. 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

Renault Safrane Biturbo Baccara Quadra

Základní info
Tato omezená série celkem asi 700 vozů vznikala od 4/94 do 10/96. Většina jich vznikla ve verzi Baccara (plná výbava s jedinou příplatkovou položkou – šíbr) a jen pár desítek kusů pro francouzký trh v chudší výbavě RXE. Nevím proč, ale Renault svěřil úpravu auta do rukou německého úpravce vozů BMW a Renault, firmy s bohatými závodními zkušenostmi Hartge. Ta se postarala o motor a převodovku, o změny na vzhledu (nárazníky a koncovka výfuku) se postaral další německý úpravce Irmscher. Původně mělo mít Biturbo přes 300 koní při plnícím tlaku 0.8 bar, ale kvůli emisním normám a obavám o výdž převodovky byl nakonec sériový výkon 263 PS/5500 rpm (od 4/95 268 PS) a točivý moment 363Nm/2500rpm. Po původním záměru zbyly aspoň palivové mapy v ECU do 0,8 bar a fuelcut také na této hodnotě. Cena nového vozu byla v čr skoro 2,5mil. (prodali se tu 4). Současná hodnota se pohybuje někde mezi 5 a 20 tisíci Eur, taková standardní cena za vůz v dobrém stavu je 11000eur.
Rozhodně to není auto pro někoho kdo chce silné pohodlné auto, nebo jen silné auto, nebo jen pohodlné, je to prostě jen pro toho kdo chce Renault Safrane Biturbo a ví co obnáší takové auto vlastnit a provozovat. Dalo by se říci že provozní náklady jsou u toho auta extrémě vysoké, ceny originálních dílů astronomické (např.: IC-115 tkc, přední tlumič 28 tkc, zadní tlumič 35 tkc, komplet výfuk 192 tkc, zadní nárazník 25tkc, přední nárazník 70tkc, mříž do něj 11tkč, mlhovky obě 15 tkč, převodovka 450tkč a půl roku čekání, turbo 2x50tkč, přední kotouče a desky 26tkč, atd…) když člověk ví jak na to, tak se dají provozní náklady snížit na úroveň trochu dražšího koníčka…

Proč zrovna on?
Protože je exkluzivní (700 vyrobenych kusů je míň než třeba porsche carrera GT), extrémě pohodlný, poměrně spolehlivý (když se o něj člověk stará), nenápadný a extrémě rychlý ruku v ruce s perfektními jízdními vlastnostmi.. jinak mezi nejznámější majitele patřili Michael Schumacher nebo Jaques Villnevue.

Motor
Z7XL726 odvozen od klasického Z7X ( PRV )
Celohliníkový V6 (úhel 90°), 2963ccm (vrtání x zdvih = 93x72,7mm), rozvod řetězem 2x SOHC, 6 sodíkových ventilů, 2x turbo KKK K04, vodou chlazená (přídavné čerpadlo běžící kvůli dochlazení ještě 12min po zhasnutí motoru), paralerní zapojení, z dvojitého IC už jen jedna roura ke klapce, plnící tlak 0.4-0.55 bar, el. Tlakový regulátor, sériový uzavřený BOV

Přenos síly
Pětistupňová převodovka pk9, náhon 4x4 (viskózní spojka, základní poměr 60/40 měnící se podle potřeby), el. Uzávěrka zadního diferenciálu
Převodové poměry:
stálý: 23/79
1.: 11/43
2.: 19/42
3.: 31/43
4.: 41/40
5.: 41/31
R: 11/40
jinými slovy 1. a 2. je stejně dlouhá jako u N/A V6, 3. 4. a 5. jsou o dost delší (3.- cca 165km/h, 4.-cca 235km/h a 5. teoreticky cca 295km/h všechno při 6300rpm-omezovač)

Podvozek:
kombinace vinuté pružiny+měchy+tlumiče s měnitelnou charakteristikou tlumení, elektronicky řízené odpružení s korekcí světlé výšky a tuhosti tlumičů (buď elektronicky podle stylu jízdy, povrchu, náklonu atd.) nebo manuálně tlačítky vedle šaltpáky - jeden čudlík na přizvednutí, jeden na „ztvrzení“ tlumičů. Auto jde samo o pár cm dolů při jízdě rychlostí nad 120km/h, pokud to povolí stav silnice, naopak průjezd terénem auto taky pozná a podvozek samo přizvede. Stejně tak tuhost tlumičů si auto mění samo a to jednak podle stavu silnice a jednak podle stylu jízdy řidiče ve třech úrovních od komfortní, kdy se auto jen pohodlně pohupuje přes střední po sportovní a v případě potřeby se dá zmáčknout tlačítko u šaltpáky a podvozek se nastaví na nejtvrdší úroveň, to pak auto na nerovnostech poskakuje jak motokára, perfektně sedí a jen minimálně se naklání jak v zatáčkách tak při akceleraci/decelaraci. Zadní náprava víceprvková (dvě příčná ramena, jedno podélné a mcpherson), přední náprava - jednoduché spodni rameno a mcpherson. Podvozek udržuje stálou světlou výšku bez ohledu na zatížení. To hlídají potenciometry na nápravách, jejichž posouváním (vepředu na stabilizátoru, vzadu na vlečných ramenou) se dá korigovat zakladní světlá výška :) Myslím si že tímto podvozkem renault předběhl dobu tak o 10 let, vždyť až posledních pár let se mercedes a podobně tasí se svými vzduchovými podvozky které pracují prakticky úplně stejně, akorát že ještě spolupracují s různými stabilizačními systémy atd. Tomuto elektronickému podvozku u Safranů bývá vyčítána jeho poruchovost, ale neprávem, podvozek by byl spolehlivý, problém je v ceně nových tlumičů, protože jsou tak drahé, že je skoro nikdo nekoupí a žádné tlumiče nemůžou vydržet věčně že..

Brzdy:
Přední – jednopístkové (60mm), chlazené kotouče 320mm
Zadní – pístek 36mm, plné kotouče 265mm

Kola:

5dvojitých paprsků, velmi tvrdá slitina (neohnou se ale rovnou rozštípou), výrobce OZ, 7,5Jx17" ET 44mm
pneu 235/45 ZR17

Výbava
Tak výčet všeho na co si vzpomenu:
Elektrická všechna okna, zrcátka, sedačky (i zadní), volant – 3 paměti na nastavení řidičovi sedačky+volantu+zrcátek, pravé zrcátko má ještě paměť na nastavení při zpátečce, dvouzónová digitální klimatizace, el.vyhřívané zadní sklo, přední sklo, zrcátka a přední sedačky, ukazatel venkovní teploty, hodiny, přední sedačky každá s pěti dofukovacími zónami, kožené čalounění (včetně dveři, středového tunelu a spodku palubky)+obložení z pravého ořechového kořenového dřeva, el. podvozek, posilovač řízení s variabilním účinkem, mluvící kontrolní systém (upozorní na nedovřené dveře, prasklou žárovku, docházející provozní kapaliny, závady na motoru a podvozku atd.), sedmifunkční palubní počítač ( okamžitá, průměrná a celková spotřeba, ujetá vzdálenost, dojezd k benzince, průměrná rychlost, km do příští výměny oleje ), 2DIN hi-fi renault-philips na CD+kazety 4x20watt (udávaný výkon nevypadá nijak úchvatně, ale podání zvuku je výborné například díky propracovanému rozmístění reproduktorů, nebo díky tomu že když člověk rozebírá dveře, tak se diví proč je všude tak hodně šroubů, ale jejich smysl je právě aby ve dveřích nic nerezonovalo a nekazilo hudební reprodukci :) hudební znalec tento audiosystém ocení určitě lépe než nějaké ušmudlané X-plody stavěné na co největší „tuc-tuc“ a ne na co nejčistší a nejvěrnější podání zvuku), roletka zadního okna, osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách, 2x výstup na sluchátka + tlačítko na vypnutí zadních repro, a podobné „píčovinky“. Tempomat se do Biturb kvůli jejich sportovnímu zameření nedával vůbec, přestože ho lze nalézt i u jinak chudě vybavených safranů. Jo a ještě autotelefon, standadně se do Baccary dával jeden dopředu, za příplatek i jeden dozadu, ale v reálu jsem ho v životě neviděl, v dnešní době je to asi trochu zbytečnost, takže jsou téměř vždy už dávno odstraněny a jako památka na ně slouží anténa na autě a na centálním displeji jsou z některých úhlů vidět symboly jako síla signálu atd…

MOJE AUTO

Safrane Biturbo byl můj sen v podstatě od doby co jsem se dozvěděl že něco takového existuje… někdy v roce 99 když jsem ještě neměl papíry a otec sháněl asi rok třílitra safrana s manualem a plnou výbavou v perfekt stavu jsem při prolézání inzerce narazil na inzerát „koupím safrane biturbo“ což jsem hned zadal na netu do vyhledávače a už to se mnou šlo z kopce :)

Co s ním mám v plánu? Ve zkratce: uvézt ho do dokonalého technického (ale i optického) stavu, na vzhledu upravit opravdu jen pár detailů a jinak upravovat technicky, můj cíl (během několika příštích let) je postavit z toho spolehlivou bestii s minimálně 600ps tak, aby za výkonem nazaostávalo nic se zbytku auta (brzdy, převodoka, poloosy, podvozek…). Už teď je jasné že to bude cesta dlouhá a trnitá :P

Pořídil jsem si ho až letos v červenci, auto bylo v nic moc stavu, ale hlavní a nejdražší věci jako turba, převodovka a podobně byly v pořádku a tak jsem auto koupil. Je to rok 1995, verze baccara a vůz byl dotažen z Belgie.
Nejdřív jsem s autem hlavně jezdil (je to droga) a věnoval se maximálně menším opravám, kvůli kterým auto není nepojízné víc než pár hodin. K dnešnímu dni (3.12.07) je auto odstavené a čeká až mu vyměním klikovku a nechám nastříkat opravené nárazníky, prahy a boční lišty, takže to vidím ještě tak na týden.

Jízda
To je na něm to nejlepší 8) ve zkratce: je to velké poměrně těžké auto (1695kg), ale jízdní vlastnosti má perfektní. Náhon 4x4, pneu široké 235mm a aktivní podvozek umožňují neskutečně rychlý průjezd zatáčkou, abych pravdu řekl tak mi moje odvaha ještě neumožnila najít hranice… Auto je stavěné spíš na vetší rychlosti, např v rychlostech kolem 250 je mnohem stabilnější než většina aut ve 150 a bez stresu se dá řídit jednou rukou, takovou směrovou stabilitu jsem ještě u jiného auta nezažil (je teda fakt že jsem zatím neměl čest poznat moc těch lepších aut)…jinak celkově se auto chová na silnici jasně a předvídavě, asi jediná věc na kterou si musí dát člověk pozor je ulítnutí zadku následkem jeho odlehčení při prudkém zabrždění v zatáčce, jednou se mi to stalo na okresce asi ve 200km/h a docela jsem se zapotil, ale stačí pustit brzdu a pořádně držet volant a hned se to srovná.. navíc až budu mít na autě origo pneumatický podvozek tak tento jev zmizí asi skoro úplně..to se ale prakticky týká jen situace kdy člověk neodhadne zatáčku, moc rychle do ní vlítne a musí v ní brzdit, protože jinak je nejlepší s biturbem brzdit před a zatáčku už projet celou pod plynem, to se pak všechny kola zakousnou do asfaltu a auto za dost značného bočního přetížení projede zatáčku jak po kolejích a čím víc toho plynu člověk přidá, tim víc se diví jak to může takhle držet.. Co se dynamiky týče, tak vzhledem k velikosti auta je u něj mnohem zajimavější akcelerace ve větších rychlostech.. Co se pohodlí týče, v pohodlnějším autě jsem ještě nejel, málo aut vás umí převézt třeba 500km v kuse aniž byste pak vylezli celí rozlámaní.. Jinak celý interiér se mi líbí, vzadu je místa víc než v superbu, vepředu taky spoustu místa, ale i tak je interiér velice útulný a příjemný.

Opravy a úpravy:
Seznam přibližně chronologicky od koupi vozu doteď

-Strhání všech samolepek
-Výměna nějaké „tuning“ hlavice šaltpáky za koženou ze Safrana rxe (ta origo dřevěná stojí 11500kc a na vrakáči se shani blbě a navíc se mi ani moc nelíbí)
-demontáž tažného
-výměna brzdového obložení
-výměna tyček stabilizátoru
-demontáž zadního stěrače (zase na zimu nandam)
-demontáž polorozpadlého „tuning“ třetího brzdového světla
-výměna kožených sedaček za jedny v mnohem lepším stavu (řidičovu budu muset převlést protože ta z té „nové“ sady je zkroucená po bouračce)
-oprava a vystužení předního nárazníku + odstranění znaku z masky + zakytování prolysů v bočních lištách a příprava na lak, prahy taky připraveny na lak, zadní nárazník opraven a připraven na lak
-výměna spousty dílů za lepší/nepoškozené - mám na chalupě takové svoje soukromé vrakoviště na safrany :)
-instalace MBC (Bidrin)

+dalších X drobností na který si už nevzpomenu

…jo a ještě přede mnou někdo nainstaloval bavlněný vzduchový filtr a odinstaloval katalyzátor..jo a xenonový přestavbový kit tam dal taky uz nekdo predemnou..

Během příštích pár dní mě čeká:

-Nechat nastříkat, nasadit, slícovat
-Vyměnit termostat a silonové kolečko náhonu tachometru, které na mě už čekají v Renaultu
-vyměnit kliku a šály
-nový olej, filtry

Příští týdny:

-nechat zrenovovat kola
-Vyměnit komplet přední brzdy za větší (jsou tam teď bohužel z normál safrana s 280mm kotouči který se chronicky vlněj a´t jsou od bremba či feroda
-využít prostory za mříží v předním nárazníku mezi mlhovkama a IC pro přívod vzduchu k brzdám a pokud bude dost místa tak možná ještě sání a vzduch k zadnímu turbu kterému se díky příčnému uložení motoru dýchá mnohem hůř než přednímu a to mu úměrně krátí životnost
-vyměnit zadní ložiska kol
-vyměnit olej v převodovce, rozvodovce, zkontrolovat stav kardanu, poloos
-nainstalovat origo tlumiče s měchy aby plně fungoval el. Podvozek

Budoucnost:
plánů spousta, ukáže čas... každopádně plán pro příští rok jednoduchý: perfektní stav a pokořit 300km/h


To je asitak všechno na co jsem si vzpomněl že bych měl napsat, tak jestli jsem na něco zapomněl, nebo vás zajímá něco dalšího, tak se ptejte.. Jinak bych tu měl asi taky poděkovat svému mladšímu bráchovi Robinovi (na TF pod nickem bóďa), který mi pomáhá a většinou zastane takové ty zdlouhavé nezábavné práce jako je broušení, laminování, kitování atd.
Naposledy upravil(a) NeviM dne 12 pro 2007 17:09, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Rendl.Clio
Příspěvky: 112
Registrován: 03 lis 2007 06:45
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Rendl.Clio »

8) tak tomu se říká pořádný příspěvek 8) Inspirace pomohla ...

:oops: kdyby tady byla taká jaká si jako by sekce na vozidla nebylo by to vůbec na škodu ... 8) jenže to nikdo neschválí ... :cry:
Obrázek

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

jinak fotky od koupi az doted TADY
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
alt
Příspěvky: 98
Registrován: 06 srp 2005 17:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alt »

Super počteníčko 8)
kolik to má odhadem 0-100?
Renault Clio Sport
www.cliosport.cz

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od Rudi »

NeviM: nechceš to poslat Miloshovi, byla by to dobrá recenze na úvodní stránku 8)
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Rendis
Příspěvky: 1853
Registrován: 09 zář 2004 19:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od Rendis »

Moc pěkný článek.
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

alt píše:Super počteníčko 8)
kolik to má odhadem 0-100?
zatim kolem 6s
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od NeviM »

Rudi píše:NeviM: nechceš to poslat Miloshovi, byla by to dobrá recenze na úvodní stránku 8)
uz sem mu to posilal vic jak pred tejdnem (akorat sem teda nemyslel na uvodni stranku ale do showroomu, pac sem to tam sliboval), pan Milosh brzda trochu :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od Rudi »

NeviM píše:
Rudi píše:NeviM: nechceš to poslat Miloshovi, byla by to dobrá recenze na úvodní stránku 8)
uz sem mu to posilal vic jak pred tejdnem (akorat sem teda nemyslel na uvodni stranku ale do showroomu, pac sem to tam sliboval), pan Milosh brzda trochu :lol:
no jo, tak má jenom astru že :lol:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od milosh »

Brzda nejsem, ale uz jsem to slibil vic lidem ze sem dam jejich kary tak musim poporade, ste nedockavy vsichni tak kdyz to date do jinyho prispevku na portalu to nebude, smula...

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od NeviM »

milosh píše:Brzda nejsem, ale uz jsem to slibil vic lidem ze sem dam jejich kary tak musim poporade, ste nedockavy vsichni tak kdyz to date do jinyho prispevku na portalu to nebude, smula...
sem nekde cet ze toho mas vic tak sem si to prsknul sem pac se mi nechtelo cekat par dalsich tejdnu, kdyz uz sem se k tomu konecne dokopal a napsal to :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

vrkuboy
Příspěvky: 618
Registrován: 29 zář 2007 02:53
Bydliště: Šlapanice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od vrkuboy »

jo mam dojem ze tohoto krasavce sem videl na auto.cz
je to krasavec!!!!!!!!!
Renó Megan Scényk - 79 kW
Fijat 126p - moc kW

Uživatelský avatar
Generics
Příspěvky: 1306
Registrován: 10 pro 2006 13:00
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Generics »

Chtel bych v tom aspon jednou jet...musi to bejt supr...takova intimni otazka - kolik to zere?
japonec a korejec....

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

no auto.cz nevim, to asi nebylo moje :twisted:
jinak svizt neni problem kohokoliv, kdyz bude prilezitost 8)
jo a zere to podle toho jak s tim jedu, kdyz normalne tak tak v nekterejch rezimech diky delsi prevodovce i min nez n/a trilitr... ale normalne sem s tim zkousel jet jenom asitak jednou, po D1 sem to vydrzel asitak 50km v kuse a jel sem porad tak tech 120-140 a motalo se to kolem 9l/100km... jinak kdyz se chci projet nekde po okresce tak neni problem treba 18/100... jo a jednou jsem to pujcil tatovi, najel s tim asi 200 km (kh-praha, neco po praze a kolem prahy,praha-kh) a dal mi to s prumerem 9.5/100.... ale veskery moje pokusy o mereni spotreby kdyz jedu normalne skoncili na tom ze jsem se stejne neudrzel a slapal tomu na krk a to pak leze hnedka pekne nahoru, takze ja s tim jezdim vetsinou tak neco mezi 10 a 14 prumer :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Vega
Příspěvky: 100
Registrován: 03 říj 2005 21:46
Bydliště: Písek

Příspěvek od Vega »

Tak to jsme na tom se spotrebou stejne, akorat ze to nemam foukany a tudiz polovicni vykon :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Příspěvek od Sova »

Generics píše:Chtel bych v tom aspon jednou jet...musi to bejt supr...takova intimni otazka - kolik to zere?
O mých autech si řekl že to jsou starý vraždy...Safrane BiTurbo Baccara je ze stejnejch let jak moje Clio :wink:
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Příspěvek od Sova »

NeviMe mám dva sny co se týče srazu RC ČR...svézt se v tvojím BiTurbu a piviho R 5 Turbo :)
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od Maco »

Kua nadhera 8) 8) 8) mas moju poklonu pane

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

hromadne vsem dekuju za pozitivni reakce 8)

sova: no pokud tam budu tak no problem, doufam ze uz mi to konecne na jare vyjde :oops:

maco: nj, to uz je jiny kaficko nez ten n/a trilitr co sem mel predtim a o kterym sem se taky s tebou jednou bavil v mimoni asi pred dvouma rokama kdyz jsem tam byl s kamosem Saxakem... ale pochybuju ze si to pamatujes :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

NeviM píše:hromadne vsem dekuju za pozitivni reakce 8)

sova: no pokud tam budu tak no problem, doufam ze uz mi to konecne na jare vyjde :oops:

maco: nj, to uz je jiny kaficko nez ten n/a trilitr co sem mel predtim a o kterym sem se taky s tebou jednou bavil v mimoni asi pred dvouma rokama kdyz jsem tam byl s kamosem Saxakem... ale pochybuju ze si to pamatujes :lol:
Lua tak na to si nepamatam,a pod capicou som nemal :D :D :D ale uz mam vek na to zabudat :lol:

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od AdieuD »

krasna kundicka 8) uplatime NeviMa, aby nas svezl 8)
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

Maco píše:
NeviM píše:hromadne vsem dekuju za pozitivni reakce 8)

sova: no pokud tam budu tak no problem, doufam ze uz mi to konecne na jare vyjde :oops:

maco: nj, to uz je jiny kaficko nez ten n/a trilitr co sem mel predtim a o kterym sem se taky s tebou jednou bavil v mimoni asi pred dvouma rokama kdyz jsem tam byl s kamosem Saxakem... ale pochybuju ze si to pamatujes :lol:
Lua tak na to si nepamatam,a pod capicou som nemal :D :D :D ale uz mam vek na to zabudat :lol:
no ja sem byl s Martinem (kutna hora, vinovy saxo VTS 16V na bilejch ala-wrc kolech) na par tech vasich srazech, takze si spis pamatuju ja vas a vy me ne, pac nemam saxo :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od Maco »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,jasneeeeeeeeeeeeeee :D

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od Maco »

Inac aj moj Saxik uz isiel do sveta,ale neostal na SK isel ku Vam 8)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od NeviM »

Maco píše:Inac aj moj Saxik uz isiel do sveta,ale neostal na SK isel ku Vam 8)
no ten martinuv saxik sel bohuzel asi pred mesicem do zdi :cry: ja sem mel to auto zrovna u sebe kvuli nakejm drobnejsim opravam a mel sem slabou chvilku a poprvy sem to bratrovi pujcil aby si zajel nekam pro obed bo co a on mi za pul hodky vola ze mu nakej kokot nedal prednost a on aby se mu vyhnul tak skoncil se saxem ve zdi.. predtim sem to brachovi zasadne nepujcoval, protoze on ma taky safrana (V6 baccara) a to saxo proti tomu neni auto ale motokara, naprosto jiny vlastnosti, kdyz to clovek toci tak musi kurvapevne drzet volant atd. takze hend jak mi volal tak mi bylo jasny ze to nezvlad :roll: mel peska ze musel resit prekerku kdyz to auto absolutne neznal, takze tu prekerku nevyresil zrovna nejlip :roll:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

jinak takhle saxik dopadl :cry: bracha tam jeste asi hodinu behal, sepisoval s policajtama protokoly, vysvetloval po telefonu Martinovi(majiteli) ze uz nema auto.. a pak si teprv vzpomnel ze ma zlomeny zebro, tak si ho nechali par dni v nemocnici..ale kazdej kdo to videl tak rikal ze muze bejt rad ze z toho vylezl zivej...
Přílohy
P1010037maly.JPG
P1010037maly.JPG (90.34 KiB) Zobrazeno 3254 x
P1010035maly.JPG
P1010035maly.JPG (73.88 KiB) Zobrazeno 3253 x
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

tak a uz se vyserte na ty OTecka :lol:
takze prvni vec na kterou bych chtel slyset co nejvic nazoru...
.. mam hodit do laku i kliky a cely zrcatka :?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Rendlík Safrane Biturbo Baccara Quadra .. My Topic..

Příspěvek od NeviM »

AdieuD píše:krasna kundicka 8) uplatime NeviMa, aby nas svezl 8)
hned me napadlo nekolik uchylnejch odpovedi tak radsi budu drzet pysk :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Generics
Příspěvky: 1306
Registrován: 10 pro 2006 13:00
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Generics »

Sova: v pripade tohoto auta vek neresim a bezpecnost Safranu s Cliem je trosku neporovnatelna:)
japonec a korejec....

Odpovědět

Zpět na „French cars“