jel jsme 3x stejnou trasu, délka 9,6km, státovak ( vojeské pásmo, takže dost zatáček, naštěstí uzavřené, kluci hlídali na obou vjezdech aby nikdo nejel - jen pro ospravedlnění - nejsem vrah.. )
cestu znám pro jistotu jsme si jí projel tam a zpet, zda s enic nezměnilo..
jel jsme s plnou nádrží, aby čerpadlo dávalo co nejvíc ( viz muj problém a plán přídavného čerpadla ), přesto jsme chvilkama cítil odpor, necukalo to, ale jako by motor na pár vteřin ztratil tah. ale po chvilince bylo vše ok, většinou to bylo po přeřazení ( řadil jsme mezi 7-7,5 tis.. )
take suma sumárum..
1. jízda - čas 4:56 ve dvou zatáčkách jsem objevil dost velkou rezervu
2. jízda - čas 4:29 - nejlepší jízda, zaokrouhleno nahoru na celé vteřiny
3. jízda čas 5:13 - cca ve 2/3 trati odešel už uplně posilovač brzd ( doposud buben zabíral když bylo auto vytočené ) - musel jsem brzdit více před zatáčkou..
původně jsem plánoval jízd 5, ale když mi ve třetí přestal fungovat posilovač brzd řekl jsem si že je to poslední jízda a bylo to dobré rozhodnutí, protože po dojetí jsme museli cca 3x hasit pravou brzdu, jelikož obložení chytlo po zastavení cca 10cm plameny ( ehmm budu muset přestříkat kolo..). byl to hezkej efekt, ale já byl posranej až za ušima, jelikož cca 20cm od kola je umístěn palivový filtr..
hasili jsme foukáním, stačilo několikrát pofoukat a zhaslo to, jenže po jedné až dvou vteřinách chytlo znova..

takže výsledek : na Project pujdou přední kotouče z Prelude ( na Classicu už jsou a osvědčilo se to

Tak a ted otázka.. Jak řešit u takovéhleho vozu chazení brzd ?? ( kotouče jsou větrané ze série, nechci dávat děrované, protože si myslím že o moc více to neschladí.. jak to tedy udělat??
Nechci zase cpát extra peníze do kotoučů a destiček, je to auto na hobby - takže i nějaká rozumná cena..