Co s motorem 1.5 V-tec-E?

Moderátor: Zemi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Co s motorem 1.5 V-tec-E?

Příspěvek od Fáboš »

poradíte mi někdo co by se s nim dalo dělat? prosim ušetřete si rady tipu, výměna motoru. jenom mě zajímalo jestli je reálný nebo ne něco s nim udělat a v jaký cenový relaci. Je to 66 kw motor z roku 97. Díky za rady
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Wilda

Re: Co s motorem 1.5 V-tec-E?

Příspěvek od Wilda »

Videl bych to na stejnej postup jako u Ladika :lol: 8)

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

A kdo je Ladik?
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

Zemi
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

Jo jo už jsem si vzpomněl, kdo je Ladik
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
MattiK
Příspěvky: 192
Registrován: 07 lis 2004 00:50
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MattiK »

nechcu prudit ale nechapu proc nekdo upravuje motor kterej neni delanej na vykona ale na spotrebu :?

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

MattiK píše:nechcu prudit ale nechapu proc nekdo upravuje motor kterej neni delanej na vykona ale na spotrebu :?
to je jako dat hlinikovy kridlo na 120cu? kcemu tam bude? zlepsi jizdni vlastnost? aerodynamiku?

upravit se da skoro kazdej motor
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
MattiK
Příspěvky: 192
Registrován: 07 lis 2004 00:50
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MattiK »

ja nerikam ze se neda upravit, ale kdyz uz chcu z motoru dostat max vykon a chci do nej rvat prachy tak bych to nerval do tohohle kterej je pro tyhle ucely naprosto nevhodnej, to je jak upravovat motor z fava

Uživatelský avatar
Boris:Noone
Příspěvky: 79
Registrován: 20 lis 2004 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boris:Noone »

upravit se da kazdej motor ale zalezi na tom o koklik a kolik vydrzi to uz se potom ty motory lisej
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Obrázek

Uživatelský avatar
.:]{UBIS:.
Příspěvky: 91
Registrován: 26 úno 2005 10:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .:]{UBIS:. »

No taky bych chtěl svýmu kocourovi trochu pomoct.. 1.6 16v DOHC.. 79KW 107Hp... je to líný a s kolama ještě o malinko víc.. nějaký rady by se hodili..

..asi mam taky nevhodnej motor, ale když auto neprodam, tak chci alespon neco s nim provést.. Wim že klucka ze států s timhle motorem dělaj kousky. Turbo a rázem sme s koněma jinde. Takže si myslim že vydrží. Nadruhou stranu nevěřim že by to tady někdo dokázal tak snadno spáchat s tim co je tady dostupný..

Maslim že Fabos by na tom moh bejt stejně..
www.cardomain.com/id/kubis

EX: MAZDA MX-3
EX: BMW E36 318is coupe
HONDA CIVIC 02 coupe
RENAULT R19 cabrio Karmann

WWW.BRYXLE.CZ
.:]{:.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

.:]{UBIS:. píše:No taky bych chtěl svýmu kocourovi trochu pomoct.. 1.6 16v DOHC.. 79KW 107Hp... je to líný a s kolama ještě o malinko víc.. nějaký rady by se hodili..

..asi mam taky nevhodnej motor, ale když auto neprodam, tak chci alespon neco s nim provést.. Wim že klucka ze států s timhle motorem dělaj kousky. Turbo a rázem sme s koněma jinde. Takže si myslim že vydrží. Nadruhou stranu nevěřim že by to tady někdo dokázal tak snadno spáchat s tim co je tady dostupný..

Maslim že Fabos by na tom moh bejt stejně..
Turbo na to jde, ale bez značných zásahů pro zvýšení odolnosti motoru je to konečná úprava, kterou na tom motoru uděláš, protože zvýšení tlaku nad základní hranici by nevydržel. Na druhou stranu bez turba budeš limitovanej možnostma atmosférickýho motoru. Tak si vyber :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“