




Moderátor: Zemi
se koukni na prdel a na předek...cela CorvetKadel píše:Vypadá to, tak na 4 roky... Za tu dobu se může dost změnit.
Ale nevim, co vám na tom připomíná ferari a corvettu... Zas tak moc se toho v desingu vymyslet nedá, aby to bylo ůplně jiný, to by byl paskvil...
Kvůli aerodinamice atd...
S výkonem to vypadá taky dost slibně, 10tiválko, počítá se tak s 600+ koníků... SNAD BŮH DÁ!!!
Kadel píše:Tak, rozporuplná budoucnost NSXka je odhalena. Jmenuje se HSC. A je to bomba!
a mě se zdálo, že už jsem to někdo vidělTaboo píše:Kadel píše:Tak, rozporuplná budoucnost NSXka je odhalena. Jmenuje se HSC. A je to bomba!![]()
Pokud v CR neni zrovna rok 2003, kdy ta 2005 NSX/HSC byla predstavena na Autosalonu v Tokyu, tak jste u vas s temi zavratnymi zpravami jen dva roky pozadu. Taky, ten vuz mel byt pohanen budto 3.5L anebo 3.8L V6 VTEC motorem s vykonem mezi 350 a 400HP, zadnym 10i-valcem s 600HP. V dnesni dobe je budoucnost toho vozu nejista a koluji nezarucene informace, ze se vubec nebude ani vyrabet.
tak to by byla skoda moc se mi to libiTaboo píše:Kadel píše:Tak, rozporuplná budoucnost NSXka je odhalena. Jmenuje se HSC. A je to bomba!![]()
Pokud v CR neni zrovna rok 2003, kdy ta 2005 NSX/HSC byla predstavena na Autosalonu v Tokyu, tak jste u vas s temi zavratnymi zpravami jen dva roky pozadu. Taky, ten vuz mel byt pohanen budto 3.5L anebo 3.8L V6 VTEC motorem s vykonem mezi 350 a 400HP, zadnym 10i-valcem s 600HP. V dnesni dobe je budoucnost toho vozu nejista a koluji nezarucene informace, ze se vubec nebude ani vyrabet.
na 10tiválec zapomeňKadel píše:V dnešní výkonové konkureci museli nasadit něco extra (proč furt mám v hlavě formuli?) Vtec s těmito parametry bude NÁŘEZ, s tim musí souhlasit snad každej...![]()
Podle mě se na těch 600 koní dostanou...