Přehřívání- Prelude
Moderátor: Zemi
Přehřívání- Prelude
Chladič mi vaří vodu. I po dolití nový kapaliny to do 5 km začne znovu stoupat. Poraďte čím to může bejt. Chladič prasklej neni, ale stříká to od víčka. A fakt hodně.. Zkusim jestli funguje větrák a potom už nevim. Dík za každou radu..
- DaveS
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 18 črc 2005 20:54
- Bydliště: Praha - Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání- Prelude
nemuze to bejt treba cerpadlem? ikdyz to je asi blbost co?...
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání- Prelude
muzes mit spatnou vodni pumpu, tesneni pod hlavou nebo jenom neotevírajicí se termostat.... Zacal bych kontrolou termostatu....
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
U studenýho auta sundej víčko chladiče a nastartuj, pokud bude něco skrz chladič bublat a začne se ti hrnout voda ven, případně se tohle projeví po chvilce chodu motoru a začne se to silně hřát i když pojede větrák, pak je možný, že to je těsnění hlavy. Pokud to bude jen vařit a žádný plyny nebudou skrz chladič probublávat, mrkni na termostat. Jestli bude ok, zkontroluj si nastavení předstihu - špatnej předstih u Supry mi dělal úžasný věci.PreludeR píše:Před 14 dny byla pumpa vyměněná. Společně s rozvodama, takže to bych vyloučil. Termostat možná...
A těsnění pod hlavou? To by se projevovalo takhle?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
[/quote] U studenýho auta sundej víčko chladiče a nastartuj, pokud bude něco skrz chladič bublat a začne se ti hrnout voda ven, případně se tohle projeví po chvilce chodu motoru a začne se to silně hřát i když pojede větrák, pak je možný, že to je těsnění hlavy. Pokud to bude jen vařit a žádný plyny nebudou skrz chladič probublávat, mrkni na termostat. Jestli bude ok, zkontroluj si nastavení předstihu - špatnej předstih u Supry mi dělal úžasný věci.[/quote]
Vypadá to tak, že od víčka chladiče stoupá pára, která se mění v kapalinu. V největšim varu už nejede jenom pára, ale voda stříká rovnou od víčka. Skrz chladič to nejde. I když ten už je na tom taky blbě. Neteče, ale na některejch místech je vysypaný železo.
Nechával jsem ho zalepit. Nahoře v plastu byl prasklina, kterou to utíkalo ven a dělalo to taky zajímavý věci. Při studenym se jakoby zapínal sitič
a na volnoběh kolísaly otáčky 1000 - 2500. Sami od sebe. Po zalepení to přestalo. Pak nikdy nic až doteď.
Dolil jsem plnej chladič a už to tolik nestoupá, ale po zastavení to sičí.
Vypadá to tak, že od víčka chladiče stoupá pára, která se mění v kapalinu. V největšim varu už nejede jenom pára, ale voda stříká rovnou od víčka. Skrz chladič to nejde. I když ten už je na tom taky blbě. Neteče, ale na některejch místech je vysypaný železo.
Nechával jsem ho zalepit. Nahoře v plastu byl prasklina, kterou to utíkalo ven a dělalo to taky zajímavý věci. Při studenym se jakoby zapínal sitič

Dolil jsem plnej chladič a už to tolik nestoupá, ale po zastavení to sičí.
U studenýho auta sundej víčko chladiče a nastartuj, pokud bude něco skrz chladič bublat a začne se ti hrnout voda ven, případně se tohle projeví po chvilce chodu motoru a začne se to silně hřát i když pojede větrák, pak je možný, že to je těsnění hlavy. Pokud to bude jen vařit a žádný plyny nebudou skrz chladič probublávat, mrkni na termostat. Jestli bude ok, zkontroluj si nastavení předstihu - špatnej předstih u Supry mi dělal úžasný věci.[/quote]PreludeR píše:
Vypadá to tak, že od víčka chladiče stoupá pára, která se mění v kapalinu. V největšim varu už nejede jenom pára, ale voda stříká rovnou od víčka. Skrz chladič to nejde. I když ten už je na tom taky blbě. Neteče, ale na některejch místech je vysypaný železo.
Nechával jsem ho zalepit. Nahoře v plastu byl prasklina, kterou to utíkalo ven a dělalo to taky zajímavý věci. Při studenym se jakoby zapínal sitič

Dolil jsem plnej chladič a už to tolik nestoupá, ale po zastavení to sičí.[/quote]
kolísání otáček u 2.2 accordu ( F22B5 ) zpusobovalo bud vadné čidlo teplotry vody, nebo zavzdušněné vedení vody ( na čidlo šel střídavě vzduch a teplá voda - zapínaklo to sytič ).
U supry sem ted řešil přehřívání - bylůo to víčkem chladiče - to musí do určitého tlaku držet a potom přepouštet do expanzky, ze které si potom muže odebrat zpet. problém byl že víčko nepouštělo až při 0,9baru ale už mnohem dříve, tudíž mi vycákalo do expanzky moc vody ( ta vytekla ) a když si chtelo vzít zpět mělo málo vody.
takže vzhledem k tomu že je to hondice tak krok 1 bych řekl odvzdušnit vedení vody ( většinou je odvzdušnovací ventilek za termostatem - u hond ) krok 2 - víčko krok 3 - čidlo - pokud tedy máš ověřeno že to není tětsněním pod makovicí, případně špatně nastaveným předstihem..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Je zřejmý že do expanzky to neodtejká. Sundal jsem víčko a po 10 minutách (což je dost brzo) chodu se začala voda z chladiče valit ven.Po sepnutí ventilátoru to kleslo.po přidání plynu zase stoupalo. Hadička která jde do expanzky je horká ale prochází jí spíš pára nebo čistá destilka bez oleje naštěstí. Leju tam teď jenom destilku. Koukal jsem na honda-club na výměnu chladící kapaliny a podle obrázku zjistil kde je ten odvzdušňovací šroub. Tak to zkusim a jinak asi termostat. Jak poznám že je špatnej? A chladič kape z plastu trochu.
K tomu víčku.. u Lavy jsem kdysi viděl víčko chladiče s takovym odpouštěčem. Při vyššim tlaku si to ufoukávalo a nebylo pořád ůplně zavřený jako v sérii.za 500. měl jsem ho vzít. asi dobrá věc..
K tomu víčku.. u Lavy jsem kdysi viděl víčko chladiče s takovym odpouštěčem. Při vyššim tlaku si to ufoukávalo a nebylo pořád ůplně zavřený jako v sérii.za 500. měl jsem ho vzít. asi dobrá věc..
PreludeR píše:Je zřejmý že do expanzky to neodtejká. Sundal jsem víčko a po 10 minutách (což je dost brzo) chodu se začala voda z chladiče valit ven.Po sepnutí ventilátoru to kleslo.po přidání plynu zase stoupalo. Hadička která jde do expanzky je horká ale prochází jí spíš pára nebo čistá destilka bez oleje naštěstí. Leju tam teď jenom destilku. Koukal jsem na honda-club na výměnu chladící kapaliny a podle obrázku zjistil kde je ten odvzdušňovací šroub. Tak to zkusim a jinak asi termostat. Jak poznám že je špatnej? A chladič kape z plastu trochu.
K tomu víčku.. u Lavy jsem kdysi viděl víčko chladiče s takovym odpouštěčem. Při vyššim tlaku si to ufoukávalo a nebylo pořád ůplně zavřený jako v sérii.za 500. měl jsem ho vzít. asi dobrá věc..

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Víčka se to asi netýká. Spíš bych řekl že kvůli tomu prasklýmu chladiči ubejvá voda.. Jde hlavně o to přehřívání. Prostě co dělat, aby to pořád nevařilo...
Odvzdušnil jsem podle návodu. termostat jsem zatim nekontroloval. Protože bych stejně nepoznal jak je na tom.. A při nejhoršim, jak poznám že odešlo těsnění pod hlavou?
Odvzdušnil jsem podle návodu. termostat jsem zatim nekontroloval. Protože bych stejně nepoznal jak je na tom.. A při nejhoršim, jak poznám že odešlo těsnění pod hlavou?