Regulator tlaku paliva. Prelude

Moderátor: Zemi

Odpovědět
Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Regulator tlaku paliva. Prelude

Příspěvek od PreludeR »

Nazdar vsichni. Zajimalo by me par informaci ohledne regulatoru tlaku paliva. Hlavne jestli je mozna jeho instalace na motor 2.0 16v BB3 . Tj. bez V-tec. To samy ohledne Oil Cap-u. Jaky jsou plusy a minusy a vubec veskery zkusenosti, ktery mate hazejte sem. Diky Fsem.

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

.......

Příspěvek od Libas »

Instalace možná je, záleží, kolik plánuješ přidat hp, jaké úpravy máš v plánu atd. Musí ti též vycházet palivová pumpa, navíc když budeš dávat jiné vstřiky atd.

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Nevim co myslis tim vychazet palivova pumpa... Nic jinyho delat nechci, nez to tam nainstalovat a litat.. Kolik to prida hp? Kazdej navic je dobrej...

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

PreludeR píše:Nevim co myslis tim vychazet palivova pumpa... Nic jinyho delat nechci, nez to tam nainstalovat a litat.. Kolik to prida hp? Kazdej navic je dobrej...
tim myslel ze kazda palivova pumpa precerpa jenom urcite mnozstvi kapaliny. aby ti pak nahodou pri plnym boostu neprestal chodit benal do motoru :lol:
CA18DET inside Obrázek

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Aha. Ja myslel, ze si tim manualne regulujes mnozstvi paliva pripoustenyho do motoru. Takze se nikdy nestane, ze by tam neslo NIC. Ale proto se ptam, abych vedel. Jaka je teda uplna funkce tyhle vychytavky? A s Oil Capem to nic spolecnyho nema, ale je to lepsi ho mit? Ptam se jako rybha, ale nevim...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva. Prelude

Příspěvek od Idaho »

rozumík.. při boostu??, :D neblbni to je prelude :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva. Prelude

Příspěvek od Idaho »

Oil Cap = víčko n aolej ?? ptám se portože tenhle jedinej komponent mi to připomíná ( doslovný překlad :D ) nebo si to pleteš s OCT ( oil Catch Tank )??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

PreludeR píše:Aha. Ja myslel, ze si tim manualne regulujes mnozstvi paliva pripoustenyho do motoru. Takze se nikdy nestane, ze by tam neslo NIC. Ale proto se ptam, abych vedel. Jaka je teda uplna funkce tyhle vychytavky? A s Oil Capem to nic spolecnyho nema, ale je to lepsi ho mit? Ptam se jako rybha, ale nevim...
jo, regulujes tim mnozstvi paliva, ale kazda pumpa ma svuj limit, nad ktery proste nezvladne tlacit..
idaho: co ty vis, treba mu to dela pshhhhhhhhhht :lol:
CA18DET inside Obrázek

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

rozumik píše:ale kazda pumpa ma svuj limit, nad ktery proste nezvladne tlacit..
stejne jako kazdy vedeni paliva...
a taky ze treba nad 5/6bar by uz mely bejt prutokovy srouby..

a pocitej taky stim ze zvednes zatizeni vstriku a rychlejc odejdou :wink:

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

Lobo píše:
rozumik píše:ale kazda pumpa ma svuj limit, nad ktery proste nezvladne tlacit..
stejne jako kazdy vedeni paliva...
a taky ze treba nad 5/6bar by uz mely bejt prutokovy srouby..

a pocitej taky stim ze zvednes zatizeni vstriku a rychlejc odejdou :wink:
a taky ty seriove vstriky nemusi stihat podobne jako cerpadlo.
chudak asi nevedel co ho ceka :lol:
CA18DET inside Obrázek

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Regulator tlaku paliva. Prelude

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:Oil Cap = víčko n aolej ?? ptám se portože tenhle jedinej komponent mi to připomíná ( doslovný překlad :D ) nebo si to pleteš s OCT ( oil Catch Tank )??
Mno mozna nekde videl vicko s logem Skunk, TypeR nebo tak neco a ma dojem, ze to je vic nez jen kosmeticka zalezitost :D Ale tak co, ja bych taky bral vicko TRD (nejlip i chladice). :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Nechapu to vase :lol: !!!
Jenom se ptam... Nemusite psat picoviny.
Jo myslim Oil Catch Tank.
S tim regulatorem to je asi na trochu vetsi prestavbu nez jsem cekal, ale vsechno se da, kdyz se chce..

To Beaver: A mozna hulil Skank! :alien: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Mimochodem rozumik :x

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

ITB Power

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Hodte sem radsi, co myslite ze je dulezity pri tyhle instalaci vsechno udelat a zmenit ze stavajiciho stavu, aby nehrozila zadna zrada a regulator fungoval tak jak ma.. Tj. pridal vykon...

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Hodte sem radsi, co myslite ze je dulezity pri tyhle instalaci vsechno udelat a zmenit ze stavajiciho stavu, aby nehrozila zadna zrada a regulator fungoval tak jak ma.. Tj. pridal vykon...

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Poprve jsem o oct slysel od chlapka v Cartechu, kdyz jsem se ptal na ten mini-hribek prave u ventilovyho vika. Pak mi vysvetlil, ze oct je rozhodne lepsi alternativa, prave proto ze filtruje olej a ne vzduch. Ale spis me zajima, jestli to ma nejakej vliv na vykon a spotrebu. Na zivotnost motoru asi urcite..Logicky.

At zas nejsem :lol:

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

samotnej regulator ti neprida zadnej vykon :D

jediny co ti to udela na seriovym motoru za pozitivum bude ze ti to bude lip startovat, to je asi tak vsechno :lol:

ten regulator ma smysl az pri urcitejch komplexnejsich upravach, jako hlava, vacky, sani (ne jen filtr :lol: ) apod.. :wink:

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

PreludeR píše:Mimochodem rozumik :x
co sem napsal spatnyho? :D
regulator ani OCC ti zadny vykon nepridaji a tim ze mi budes nadavat tomu nepomuzes :lol:
CA18DET inside Obrázek

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

PreludeR píše:Poprve jsem o oct slysel od chlapka v Cartechu, kdyz jsem se ptal na ten mini-hribek prave u ventilovyho vika. Pak mi vysvetlil, ze oct je rozhodne lepsi alternativa, prave proto ze filtruje olej a ne vzduch. Ale spis me zajima, jestli to ma nejakej vliv na vykon a spotrebu. Na zivotnost motoru asi urcite..Logicky.

At zas nejsem :lol:
OCT ti životnost motru nezlepší, OCT slouží k tomu aby ti šla "čistší " smes do válcu - tj bez přímesí oleje, kdyby sis přečetl co ti tu píšou a nečekal až ti to nekdo naservíruje až pod nos, věděl bys to.. Pokud nemáš zájem absortovat informace které ti tu někdo dává tak se radši neptej...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Absorbuju... 8)

Diky za rady..

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva. Prelude

Příspěvek od Zemi »

Jak rika Bololo... Regulator ti neprida zadnej vykon... Leda bys jim ochudil smes za pomoci widelambdy... Ja ho mam na aute a od te dobry to lepe startuje. :lol: A take pri plne zatezi to necuka... Par uprav mam, ale zadnej extrem...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“