Setrvačník

Moderátor: Zemi

Uživatelský avatar
H-Honza
Příspěvky: 25
Registrován: 11 lis 2005 11:51
Bydliště: Mimoň
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník

Příspěvek od H-Honza »

Zemi píše:
H-Honza píše:
Zemi píše:A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly... :roll: A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...
na jakych forech si videl nekoho hanet fidanzu??
Chodim na ruzny Honda fora, vcetne S2000 for, kdyz jsem shanel setrvak patral jsem po informacich o Fidanze a prochazel jsem je a nikde jsem nic takovyho necetl :nono:
Snad honda-tech.com ? Nevim presne a nechci kecat. Jen vim ze to bylo v zahranici. :D Neni takhle nahodou Fidanza jedna z nejlevnejsich? Jen mi to tak napadlo... Ze vsude ctu Spoon, TODA, HKS atd... To jsou takovy ty znacky co maj cesky tuneri na dverich tak asi jsou cool. :lol:
myslim zes trefil hrebicek na hlavicku....
Fidanza patri k tem levnejsim, coz ji snad ale nedela nekvalitni :lol:

Uživatelský avatar
H-Honza
Příspěvky: 25
Registrován: 11 lis 2005 11:51
Bydliště: Mimoň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od H-Honza »

Rajdlos píše:Zna nekdo setrvaky NUMBER #1 ? Material ocel, jak jsou na tom s kvalitou. Ocel mi prijde lepsi material pro setrvacnik nez ruzne slitiny hliniku.
tahle znacka dela levny veci. takze jsou urcite spatny :lol:
Mel jsem tu od nich carbon kapotu, a vyfuck nerez na civic.
Oboji naprosto v pohode.
Oboji "made in taiwan" a nestydej se za to.
Nabizi je i NOPI takze bych rekl ze to spatny nebude.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:20, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Taboo píše:
Rajdlos píše:Zna nekdo setrvaky NUMBER #1 ? Material ocel, jak jsou na tom s kvalitou. Ocel mi prijde lepsi material pro setrvacnik nez ruzne slitiny hliniku.
Snad Exedy, ACT, Cusco a Toda. ACT splnuje SFI Spec. 1.1 bezpecnostni specifikace, Exedy je testovano (a zaruceno) az do 18K RPM. Z tech chrome moly setrvacniku mam spatne zkusenosti zatim jen s JUN a Spoon, ktere se pomerne snadno prehrivaly.
:wink:
:shock: :(
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:20, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Taboo píše:
Zemi píše: :shock: :(
Ty Jun a Spoon setrvacniky mohou byt OK na road racing, kde nedochazi k prilisnemu a castemu prokluzu spojky (jako treba pri startu FWD a RWD vozu s limitaci trakce pri drag racing). Ty setrvacniky tech jmenovanych vyrobcu jsou natolik tenke v oblasti kontaktni plochy lamely, ze propaleni jejich materialu se dalo pozorovat i na druhe strane tech setrvacniku, zatimco v te kontaktni plose byly pozorovatelne velice zavazne trhliny v materialu. Ty setrvacniky jsou navic jeste i natolik tenke, ze se ani nedaji prebrousit natolik, aby doslo aspon k castecnemu odstraneni vzniklych trhlin, takze to znamena promarnenych $500... Mym nazorem na priciny tech uvedenych problemu je zejmena ta nedostatecna tloustka tech Jun a Spoon setrvacniku a absence chladicich otvoru. Oh, a ty setrvacniky nebyly ani pouzity s "puck" lamelou, ale plnym organickym street diskem.
:wink:
Diky za objasneni... U Spoon se to dalo tak nejak cekat, ale JUN bych nepredpokladal... Praxe je holt praxe... :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Zemi píše:
Taboo píše:
Zemi píše: :shock: :(
Ty Jun a Spoon setrvacniky mohou byt OK na road racing, kde nedochazi k prilisnemu a castemu prokluzu spojky (jako treba pri startu FWD a RWD vozu s limitaci trakce pri drag racing). Ty setrvacniky tech jmenovanych vyrobcu jsou natolik tenke v oblasti kontaktni plochy lamely, ze propaleni jejich materialu se dalo pozorovat i na druhe strane tech setrvacniku, zatimco v te kontaktni plose byly pozorovatelne velice zavazne trhliny v materialu. Ty setrvacniky jsou navic jeste i natolik tenke, ze se ani nedaji prebrousit natolik, aby doslo aspon k castecnemu odstraneni vzniklych trhlin, takze to znamena promarnenych $500... Mym nazorem na priciny tech uvedenych problemu je zejmena ta nedostatecna tloustka tech Jun a Spoon setrvacniku a absence chladicich otvoru. Oh, a ty setrvacniky nebyly ani pouzity s "puck" lamelou, ale plnym organickym street diskem.
:wink:
Diky za objasneni... U Spoon se to dalo tak nejak cekat, ale JUN bych nepredpokladal... Praxe je holt praxe... :D
cekat?? to spoon ma takhle "kvalitni" vyrobky? ja myslel ze je to spicka

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

GReddy píše:
Zemi píše:
Taboo píše: Ty Jun a Spoon setrvacniky mohou byt OK na road racing, kde nedochazi k prilisnemu a castemu prokluzu spojky (jako treba pri startu FWD a RWD vozu s limitaci trakce pri drag racing). Ty setrvacniky tech jmenovanych vyrobcu jsou natolik tenke v oblasti kontaktni plochy lamely, ze propaleni jejich materialu se dalo pozorovat i na druhe strane tech setrvacniku, zatimco v te kontaktni plose byly pozorovatelne velice zavazne trhliny v materialu. Ty setrvacniky jsou navic jeste i natolik tenke, ze se ani nedaji prebrousit natolik, aby doslo aspon k castecnemu odstraneni vzniklych trhlin, takze to znamena promarnenych $500... Mym nazorem na priciny tech uvedenych problemu je zejmena ta nedostatecna tloustka tech Jun a Spoon setrvacniku a absence chladicich otvoru. Oh, a ty setrvacniky nebyly ani pouzity s "puck" lamelou, ale plnym organickym street diskem.
:wink:
Diky za objasneni... U Spoon se to dalo tak nejak cekat, ale JUN bych nepredpokladal... Praxe je holt praxe... :D
cekat?? to spoon ma takhle "kvalitni" vyrobky? ja myslel ze je to spicka
Spoon dela vyrobky vyhradne pro sekacky co vim takze tech XXXwhp holt nezvladnou. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
H-Honza
Příspěvky: 25
Registrován: 11 lis 2005 11:51
Bydliště: Mimoň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od H-Honza »

mno k tomu setrvaku co mam ja je nejakej certifikat kde je receno ze

CM Billet Aluminum Flywheels meet SFI Spec 1.1 or 1.2

takze by to mohlo byt v pohode 8)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník

Příspěvek od Zemi »

Prditko. To je stejne hlaska jak koleno. :lol: Jsem z toho kdysi nemohl usnout... :smich2: Ale prditko mam dodnes. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Setrvačník

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Sme holt prdítkáři :zadek: :wink:
p.s. Soichiro Honda měl včera nedotožité sté narozeniny 8)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

MarAt píše:Sme holt prdítkáři :zadek: :wink:
p.s. Soichiro Honda měl včera nedotožité sté narozeniny 8)
jj chlapak jeden 8)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zuz@
Příspěvky: 45
Registrován: 30 kvě 2006 08:56
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Zuz@ »

A na jakém setrváku jste se teda shodli? Nějak sem to pročetla, ale každej si tvrdí to své. Celkem by mě to zajímalo, do kterýho teda investovat?
Motor sériovej nebude a řemenice setrvák vyžadují, spolu s dalšími věci
Využití bude spíše sprinty a občasné víkendové ježdění.
Co třeba značky TCC, SRR, EXEDY ORGANIC? Nějaký poznatky

Díky za O:
Honda Civic EK4 týden a jezdí :)
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník

Příspěvek od dynomax »

- nechavam setrvaky na Hondy delat primo na zakazku, kde se potom ze stareho pouzije jen horni ozubeni, ktere se musi nalisovat, ma ho treba i Pepa na cerne Integre, ktery dava na vsech sprintech po CR autu pekny zahul a setrvak stale drzi, jinak techto montazi uz bylo provedeno za posledni roky spousta,

kdyz uz jste se zda zminili o produktech dovazenych z USA, me hlavne velice mrzi, ze vetsina firem a to hlavne treba v Californii, kde nemaji o zakazniky nouzi se neumi absolutne vubec chovat, vsechny velkosklady japonskych a americkych firem maji kolem svoji prdele a pritom nedokazi dodrzovat zadne terminy dodani, komunikovat, odpovidat na emaily, casto poslou tak 5% zbozi uplne spatne nebo pouzite reklamovane, nekdy se dokonce stalo ze jsme jim vyhrozovali, ze na ne posleme kontrolu, a to se vetsinou jednalo o lepsi firmy, kde jsme nakupovali kovane a ostatni drazsi polozky do motoru, posledni perlicky jsou , kdy firma P.I.T. po 4 mesicich nebyla schopna dodat nasemu dodavateli v USA svody na ECLIPSE, firma Borla nam zase dodala kat back system pro M3000GT az ted , zaplaceno vse bylo koncem minuleho roku a tak bych mohl pokracovat, samozrejmne se najdou i vyjimky ............. musel jsem si trochu ulevit
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

the_Zed
Příspěvky: 41
Registrován: 01 kvě 2006 03:09
Kontaktovat uživatele:

to dynomaz:

Příspěvek od the_Zed »

to dynomax: Prosim Te mohl bys mi prozradit, kolik bylo za ten vyfuk od Borly zaplaceno, na kolik s dopravou vysel?? DIKY

Uživatelský avatar
Schumi
Příspěvky: 37
Registrován: 01 kvě 2005 11:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od Schumi »

čus kluci,nevíte něco o firmě XTD?Dělají racing spojky i setrvačníky.Jde mi hlavně o setrvák :D

ReNo
Příspěvky: 25
Registrován: 15 říj 2007 15:06

Příspěvek od ReNo »

tak to pro jistotu hodim i sem :

Tak tuto muj darecek .. jezdeno na Honda Prelude 2.2VTi, neco mezi 200-230 koni, 230-250Nm .. neni zmereno .. najeto 10tkm, pul roku stara .. jezdil jsem sprinty a autodrom parkrat .. jinac jizda dle zakonu 8)

Obrázek

cerstva vec, kdyby nekdo neveril obrazkum, mam ho doma v krabicce, treba nekdy prijde ultraultra patex a budu ji moci pouziit znova :lol:

A hlavne jsem fidanzu vzal proto, ze mela take ono "sfi sepc" ci jak se to jmenuje :))
Jinac prvni priznaky prisly po cca 2 mesicich, po 40ti minutach na autodrome ... ale vsichni jsme mysleli, ze ony zvuky za studena z prevodovky jsou vyboucane pruzinky na lamele ... a tak jsem koupil po case novou spojku, a ted ve stredu prisla montaz a vypadl na nas naporcovanej setrvak :)) Jo a samo, ze startovani mi posledni dobou delalo velkee potize :)
============================================
== Honda Black Pearl - 270 HP from 2.157ccm N/A =
============= www.sprinty.cz/bp ==============
============================================

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libas »

určo poučné téma, mohl by jsi to dát i na JDM forum, aby lidi viděli, co pokud možno nekupovat....
dilema jménem Setrvačník pokračuje dál......

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník

Příspěvek od Zemi »

Hm tam Fidanzu na turbo motor ani nahodou. :D Mel jsi celkem stesti... Rozjebanej setrvak co se toci x-1000 otacek neni moc luxus...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník

Příspěvek od MarAt »

Když už jsme u toho,já fidanzu před léty taky uvařil,v podstatě přesně podle mustru,jak psal taboo. Pokud chce někdo radu:exedy/act crmo
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník

Příspěvek od Zemi »

Ono se psalo i na zahranicnich forech ze je to mrtvice, ale neni nad vlastni zkusenost.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

no já si udělal z kovanýho duralu a věnec jsem nasadil na přesah 0,45 a mám naježděno celkem brutálních 17 000 a setrvák jak novej
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
AntonioGT
Příspěvky: 240
Registrován: 05 kvě 2007 20:15
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AntonioGT »

Nemám vlastní zkušenost ale celý jsem to tu pročetl od začátku až do konce a mám dojem,že ty setrvačníky se přehřívají i díky tomu,že na ně jsou použity klasické spojky.Nebude lepší použít tu třílamelovou? Já nevím-jen se ptám.Přijde mi ale logiský,že větší plocha bez mezer bude hůř odvětraná a tím pádem se bude více hřát.

Přál by jsem si taky lehčí setrvák.Exedy jsou dobrý setrváky?A jsou nějak dělený podle hmotnosti? V případě,že jo,tak jaký pořešit aby se s tím dalo jezdit i město?

Jo a co je pravda na tom,že když se nasadí lehčí setrvačník,tak dříve odchází synchrony? Známej mi to furt valí do hlavy a jsem z toho jelen páč vyzkoušený to nemám.Díky moc za každej názor

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TUNER Lukas P »

chci si pořidit z usa tuhle sadu co yv na to komplet sem to přečetl a zjistil že každy rika ze fidanzu nebrat no ted men to trapi poradte....

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0107319498

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“