VTi s přeplňováním nebo bez?
Moderátor: Zemi
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Nemá!
Co já vim, tak honda nikdy žádný benzín s turbem nedělala.
Má to jenom proměné časování ventilů, ale to s přeplňovánim nemá nic společnýho!!
Co já vim, tak honda nikdy žádný benzín s turbem nedělala.
Má to jenom proměné časování ventilů, ale to s přeplňovánim nemá nic společnýho!!
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Jsem ti odpovidal na ICQ ze je to nesmysl.
A ani nevim ze by Honda davala Turba u sebe v Japonsku...
imo ten motor co ukazujes nahore ma navic od ostatnich promennou delku saciho potrubi...


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
No ze současné produkce je to takový malý vozítko s 660ccm přeplňovaným benzínem,jmenuje se honda vamos.Zemi píše: A ani nevim ze by Honda davala Turba u sebe v Japonsku...![]()
Z 90.let je to např. teréňáček se stejným motorem,který se zoval honda zz.
Je to dáno tím,že v jap. mají spec. segment vozů do této kubatury a aby to trochu jelo,tak i ekologická honda prostě přeplňuje,dokonce se dají obě vozítka koupit i 4x4.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Tyhle kriply jsem opomnel.MarAt píše:No ze současné produkce je to takový malý vozítko s 660ccm přeplňovaným benzínem,jmenuje se honda vamos.Zemi píše: A ani nevim ze by Honda davala Turba u sebe v Japonsku...![]()
Z 90.let je to např. teréňáček se stejným motorem,který se zoval honda zz.
Je to dáno tím,že v jap. mají spec. segment vozů do této kubatury a aby to trochu jelo,tak i ekologická honda prostě přeplňuje,dokonce se dají obě vozítka koupit i 4x4.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Tak nevim co by rikal na tuhle 1,6ku co ma 185PS.waci píše:Já vím Zemi, že jsi mi odpovídal na ICQ. Jen jsem chtěl mít jako argument pro kámoše daf lidíNeříkám že žádná honda nemá turbo. Spor byl v tom, že on tvrdí, že Civic 1.8 nemůže mít tolik koní bez nějakého přeplňování. Prý to četl v nějakém časopisu. (asi blesk
) Tak jsem zvědavej až mi ho pošle, co tam budou psát...
http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 02&s_id=13
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
A na tu co ma 201PS si zabudolZemi píše:Tak nevim co by rikal na tuhle 1,6ku co ma 185PS.waci píše:Já vím Zemi, že jsi mi odpovídal na ICQ. Jen jsem chtěl mít jako argument pro kámoše daf lidíNeříkám že žádná honda nemá turbo. Spor byl v tom, že on tvrdí, že Civic 1.8 nemůže mít tolik koní bez nějakého přeplňování. Prý to četl v nějakém časopisu. (asi blesk
) Tak jsem zvědavej až mi ho pošle, co tam budou psát...
http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 02&s_id=13

- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Ta je ale silene upravena...Maco píše:A na tu co ma 201PS si zabudolZemi píše:Tak nevim co by rikal na tuhle 1,6ku co ma 185PS.waci píše:Já vím Zemi, že jsi mi odpovídal na ICQ. Jen jsem chtěl mít jako argument pro kámoše daf lidíNeříkám že žádná honda nemá turbo. Spor byl v tom, že on tvrdí, že Civic 1.8 nemůže mít tolik koní bez nějakého přeplňování. Prý to četl v nějakém časopisu. (asi blesk
) Tak jsem zvědavej až mi ho pošle, co tam budou psát...
http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 02&s_id=13

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Zemi píše:Ta je ale silene upravena...Maco píše:A na tu co ma 201PS si zabudolZemi píše: Tak nevim co by rikal na tuhle 1,6ku co ma 185PS.
http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 02&s_id=13



Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
To uz je vedlajsieSly píše:Jde to, otazkou zustava, na jak dlouho.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:

Maco určitě dobře ví,že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.

Někdo holt tuní motor a někdo odlehčuje...nic ve zlym

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
No nikto tu na nic nenarazal,len sa spomenulo,ze je 201PS Honda,nic viac a nic menej,takze ze by som kvoli nej nemal spavat tak to teda nieMarAt píše:Koukám,že vám ten Nyxův motor nedá spát. Jezdí s autem zatím celou zimu a krom trochy oleje žádná speciální údržba.
Maco určitě dobře ví,že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.![]()
Někdo holt tuní motor a někdo odlehčuje...nic ve zlym

Tak isto,nikto nenapisal,ze na grafe su hausnumera,proste ma to odbrzdene a spadla klec.
Inac Saxik dostal nove zvody+stred+koncak+osadili sa kovane piesty ktore boli v krabici,takze uz ho len caka cesta do nemecka na ladanie,takze ani ja nespim a nas ciel je jednoznacny,zajazit ako prvi v triede do 1.600ccm pod 14 sek,zatial sme blizko v sezone 2005 sme mali naj cas 14,066,v Prerove dokonca v treningu 14,030
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ale jako od JUN to stejne neniZemi píše:Ta je ale silene upravena...Maco píše:A na tu co ma 201PS si zabudolZemi píše: Tak nevim co by rikal na tuhle 1,6ku co ma 185PS.
http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 02&s_id=13

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Jestli myslíš toho 257 koňovýho civica,tak to je převrtávka na 1842ccm a hlavně má kompresi,se která už je téměř nekompatibilní s dením provozem. Originál kubaturu má nejvíc St3 B16A,která už je určena pro závodní použití a daný výkon(215hp) zaručují jen při použití jejich ecu atd.tojebordel píše:ale jako od JUN to stejne neniZemi píše:Ta je ale silene upravena...Maco píše: A na tu co ma 201PS si zabudol
Při použití daných materiálů a technologií je takový motor vždy kompromisem mezi výkonem a výdrží. Samozřejmě,že laborováním s tvarem spalovacího prostoru a velikostí antidetonační štěrbiny by se ještě dalo něco vydolovat a už dnes o několika konstrukčních nedostatcích víme,ale stejně si myslím,že u šestnáctistovky,která by měla bez generálky vydržet 50-100tis km se přes 210koní nepřehoupneme,totéž platí o krouťáku.
Před náma se tam brzdila kitcárová 16tka ze saxo vts (

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
S Nyxem je v tomhle moc těžká práce,chtěl by s tím nejraději jezdit do kina do Olympie a tak místo odlehčování se tam chystá naplácat tunu kitu a zahladit všechny lišty,značky atd. Ostatně před rokem jsem udělal totéž.Maco píše:No nikto tu na nic nenarazal,len sa spomenulo,ze je 201PS Honda,nic viac a nic menej,takze ze by som kvoli nej nemal spavat tak to teda nieMarAt píše:Koukám,že vám ten Nyxův motor nedá spát. Jezdí s autem zatím celou zimu a krom trochy oleje žádná speciální údržba.
Maco určitě dobře ví,že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.![]()
Někdo holt tuní motor a někdo odlehčuje...nic ve zlym![]()
Tak isto,nikto nenapisal,ze na grafe su hausnumera,proste ma to odbrzdene a spadla klec.
Inac Saxik dostal nove zvody+stred+koncak+osadili sa kovane piesty ktore boli v krabici,takze uz ho len caka cesta do nemecka na ladanie,takze ani ja nespim a nas ciel je jednoznacny,zajazit ako prvi v triede do 1.600ccm pod 14 sek,zatial sme blizko v sezone 2005 sme mali naj cas 14,066,v Prerove dokonca v treningu 14,030
Možná se mi ho ale podaří přemluvit,abychom motor překopali do crxka nebo shuttle,anebo postavili druhý pro tento účel a tam by potom 14s určitě vzalo za své.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Dufam ze mas s kolegom/kamaratom nastudovane propozicie FMS na spintyMarAt píše:S Nyxem je v tomhle moc těžká práce,chtěl by s tím nejraději jezdit do kina do Olympie a tak místo odlehčování se tam chystá naplácat tunu kitu a zahladit všechny lišty,značky atd. Ostatně před rokem jsem udělal totéž.Maco píše:No nikto tu na nic nenarazal,len sa spomenulo,ze je 201PS Honda,nic viac a nic menej,takze ze by som kvoli nej nemal spavat tak to teda nieMarAt píše:Koukám,že vám ten Nyxův motor nedá spát. Jezdí s autem zatím celou zimu a krom trochy oleje žádná speciální údržba.
Maco určitě dobře ví,že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.![]()
Někdo holt tuní motor a někdo odlehčuje...nic ve zlym![]()
Tak isto,nikto nenapisal,ze na grafe su hausnumera,proste ma to odbrzdene a spadla klec.
Inac Saxik dostal nove zvody+stred+koncak+osadili sa kovane piesty ktore boli v krabici,takze uz ho len caka cesta do nemecka na ladanie,takze ani ja nespim a nas ciel je jednoznacny,zajazit ako prvi v triede do 1.600ccm pod 14 sek,zatial sme blizko v sezone 2005 sme mali naj cas 14,066,v Prerove dokonca v treningu 14,030
Možná se mi ho ale podaří přemluvit,abychom motor překopali do crxka nebo shuttle,anebo postavili druhý pro tento účel a tam by potom 14s určitě vzalo za své.


- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Dalo by se sice použít seriový céro,který by se nemuselo nějak zvlášt upravovat a do kterýho se tento motor dával,ale i kdyby to byl dle propozic FMS speciál,tak ač tobě se to sice nelíbilo,pro mě např. by mělo vítězství v kategorii speciál větší cenu jak 1.6tky.




crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
ja som sa uz k tomu mojmu zaradeniu x krat vyjadril,propozicie FMS na sprinty neexistuju a tym to pre mna hasne,tak ako som pustil s hlavy nase preradenie,myslim si o tom svoje a nechcem to dalej vlacit po nete,ake bude radenie na zrazoch,tak podla toho sa zariadim,aj ked tento rok je priorita cislo jeden Cesko-Moravsky Berg Cup a tam uz FMS vobec nefiguruje a pocitam,ze ani na zrazoch uz asi nebude merat,pretoze organizatorom zrazov sa prihlasili novy zaujemcovia o meranie,ktori maju techniku na inej urovni ako FMS/napr kuk na Prerov,po prejdeni cielom sa zobrazi tvoj cas,alebo Ti pride cas na mobilMarAt píše:Dalo by se sice použít seriový céro,který by se nemuselo nějak zvlášt upravovat a do kterýho se tento motor dával,ale i kdyby to byl dle propozic FMS speciál,tak ač tobě se to sice nelíbilo,pro mě např. by mělo vítězství v kategorii speciál větší cenu jak 1.6tky.![]()
![]()
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Na to se musíš zeptat Zemiho,za kolik to teď jezí. 

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
no něco do placu....
http://www.honda-club.cz/view.php?id=96
"ACURA RDX představuje zcela nový přeplňovaný čtyřválec se systémem i-VTEC o obsahu 2,3 litru, který poskytuje výkon 240 koňských sil (179 kW) a kroutící moment 352 Nm. Poprvé tak byla v dějinách Acury uplatněna technika přeplňování turbodmychadlem. Revoluční i-VTEC turbo technologie využívá turbodmychadlo s variabilním prouděním, vyvinuté výhradně pro RDX, a poskytuje tak zásadně vyšší výkon při udržení vynikající úspornosti"
http://www.honda-club.cz/view.php?id=96
"ACURA RDX představuje zcela nový přeplňovaný čtyřválec se systémem i-VTEC o obsahu 2,3 litru, který poskytuje výkon 240 koňských sil (179 kW) a kroutící moment 352 Nm. Poprvé tak byla v dějinách Acury uplatněna technika přeplňování turbodmychadlem. Revoluční i-VTEC turbo technologie využívá turbodmychadlo s variabilním prouděním, vyvinuté výhradně pro RDX, a poskytuje tak zásadně vyšší výkon při udržení vynikající úspornosti"
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
"sám přiznal,že motor je na 3000tis km a pak se dělá celý znovu."
myslím,že na ten výkon slušná životnost
,ne, chápu na 3t km.Jen by to bylo hezký 
myslím,že na ten výkon slušná životnost


nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Tak konecne je to venku.MarAt píše:že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.

14,9s posledne.waci píše:To mi neříkejte, že Zemi se svojí CRX má sprint za vic jak 14s... já v tom autě jelA i s rapidem se vejdu do 17s




(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Myslím,že do Mimoně pojede...to s tím pod 12s zůstane myslím jen sen
to už totiž není jen o poměru výkon/váha,ale i o všech ostatních věcech mezi asfaltem a řidičem(včetně).Myslím,že takovej čas u nás pojedou atm. dvoulitry tak za 3 roky..

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Buh vi jestli...MarAt píše:Myslím,že do Mimoně pojede...to s tím pod 12s zůstane myslím jen sento už totiž není jen o poměru výkon/váha,ale i o všech ostatních věcech mezi asfaltem a řidičem(včetně).Myslím,že takovej čas u nás pojedou atm. dvoulitry tak za 3 roky..
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Nejednodušší by bylo,kdyby Maco začal používat do svých ultralightů motory honda 

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Ja mu to rikam porad.MarAt píše:Nejednodušší by bylo,kdyby Maco začal používat do svých ultralightů motory honda

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848