Ochraný rám
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
tenhle tejden sem si byl objednat rám, tak sme dlouho řešili z jakejch trubek, to co předepisuje nejnovější FIA, teda 50x2 nebo 45x2,5mm je jak trubka od lešení, na papíře to fakt nevypadá ale vemte si do ruky metr tý trubky... a v autě to je tak 20 - 24 metrů celkem jednoduchej rám v malym 3dv. Beru ocelový bezešvý nízkouhlíkový 40x2mm. To je trochu starší FIA, třeba Feldy kit car by to tak měli mít.
pár čísel z tabulek:
trubka 40x2mm = cca 1,9kg/m = max 40kg můj rám
45x2,5 = cca 2,6kg/m = cca 57kg
nerez a CrMo se mi nechce hledat, ty chrommolybdenový maj prej tendenci praskat vedle svarů, údajně proto se třeba do křížů vevářej ty plechový trojúhelníky, jinak poměr pevnost/hmotnost je super, do duralu bych se moc nehrnul ale jestli se to složí jak domeček z karet bude záležet i na tom jak je to udělaný a taky nelze srovnávat stejný průřezy takhle rozdílnejch materiálů
no jak to bude vypadat v autě uvidím tak do 10dnů, jestli se to složí jak domeček z karet snad ani zkoušet nechci
pár čísel z tabulek:
trubka 40x2mm = cca 1,9kg/m = max 40kg můj rám
45x2,5 = cca 2,6kg/m = cca 57kg
nerez a CrMo se mi nechce hledat, ty chrommolybdenový maj prej tendenci praskat vedle svarů, údajně proto se třeba do křížů vevářej ty plechový trojúhelníky, jinak poměr pevnost/hmotnost je super, do duralu bych se moc nehrnul ale jestli se to složí jak domeček z karet bude záležet i na tom jak je to udělaný a taky nelze srovnávat stejný průřezy takhle rozdílnejch materiálů
no jak to bude vypadat v autě uvidím tak do 10dnů, jestli se to složí jak domeček z karet snad ani zkoušet nechci
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
Re: Ochraný rám
a protoze Cr-Mo praskaj kolem svaru, dela z nich Ducati a par dalsich motofirem porad svoje ramy i na zavodni moto, namisto Al slitin ... to jsou ale blbci
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
hlavně nesmíš zabrzdit jinak se Ti to složí jak domeček z karet, jo holt nejlepší je pořádný řelezo z Uralu nejlíp plnej profil to ví každej poctivej českej závodník ...Lukaash píše:a protoze Cr-Mo praskaj kolem svaru, dela z nich Ducati a par dalsich motofirem porad svoje ramy i na zavodni moto, namisto Al slitin ... to jsou ale blbci
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
cr-mo musíš umět svařit, jinak praská, (to samý litina musíš umět jinak praská) nerez je sice pevnější, ale mám pocit, že je u rámů potřebná pevnost v tahu, a v tomto bodě si u nerezu a cr-mo nejsem jistej, protože čím více legované oceli, tím menší pevnost v tahu, ale toto berte s rezervou, ze školy jsem 20 let
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
Je to jen domněnka, ale rámy na motorky (ostatně i na kola třeba) z CrMo oceli se po svaření tepelně zpracovávají, což zjednodušeně řečeno zlepší strukturu materiálu, která byla narušena právě tepelným namáháním při svařování. Co si pamatuju, tak se rámy popouští v lázni. Rám, který se vevařuje do auta takto zpracovat nelze.Lukaash píše:a protoze Cr-Mo praskaj kolem svaru, dela z nich Ducati a par dalsich motofirem porad svoje ramy i na zavodni moto, namisto Al slitin ... to jsou ale blbci
Pokud jsem tu nablil nesmysly tak sorry, už se o tyhle věci dost dlouho nezajímám...
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
proto jsem psal že se to musí umět, jde všechno, litina se zase musí před svařováním, nechat určitou dobu ve výhni a svařovat když má ideální teplotu, jinak praská, na ten cr-mo je to prý obdobný, ale nejsem si zcela jistej a na závěr se to musí nějak popustit, jestli v lázni fakt nevím, jde to mimo mě
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
co jsem se učil ve škole, tak většinou to praská vždy kolem svaru, protože svar je většinou pevnější než okolí....pokud se potom chce vyrovnat struktura materialu, tak se potom musi celej objem svarence nechat vyzihat , cimz se v ramci moznosti struktura sjednoti...
Re: Ochraný rám
Jinak pokud se mužu přidat tak od června bude za rám v autě 5 bodů..
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
pokud je zapsanej v TP tak byhc s kokotama vyběh...rocces píše:Jinak pokud se mužu přidat tak od června bude za rám v autě 5 bodů..
Re: Ochraný rám
jo to máš pravdu, a dá se zapsat do TP, slyšel jsem že u nás to není nějak schváleno, v cele evropské unii jo podle FIA.. takže nevím jak je to u nás...
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
já proti Cr-Mo vůbec nic nemám, spíš naopak, jak sem napsal poměr hmotnost/pevnost je výbornej, jako velký mínus vidím cenu a nevim od koho bych to nechal vařit tak abych tomu věřil na 100% ...
rád se přijdu podívat až ho budete mít někdo v autě, ale teď mi to přijde jako debata o ničem když s Cr-Mo rámem nemáme asi nikdo z nás zkušenosti
co se týče 5ti bodů tak sou mi ukradený, po silnici v provozu se s tim stejně nesvezu
a jste si jistý že to v EU zapíšou do TP na základě FIA která nemá s běžnym provozem celkem nic společnýho???
rád se přijdu podívat až ho budete mít někdo v autě, ale teď mi to přijde jako debata o ničem když s Cr-Mo rámem nemáme asi nikdo z nás zkušenosti
co se týče 5ti bodů tak sou mi ukradený, po silnici v provozu se s tim stejně nesvezu
a jste si jistý že to v EU zapíšou do TP na základě FIA která nemá s běžnym provozem celkem nic společnýho???
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
podle mě Ti v EU resp v německu zapíšou maximálněš TUV, FIA bude každýmu u prdele, to je asi jako to samý kdyby jsi s autem certifikovaný od Nascar chtěl jezdit v USA po městě
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Ochraný rám
Ne tak docela . Ja uz jsem "par" 4125 a 4130 chromium-molybdenum ramu a kleci postavil (a mam i osvedceni ze svarovani vzacnych kovu) . Vzhledem ale k vasim podminkam (dostupnost materialu/cena/schopnost patricne fabrikace) bych ale doporucil zustat u DOM trubek z "obycejne" (mild) oceli, ktere by mely projit regulacemi vetsiny zavodnich organizaci (narozdil treba od ERW trubek).milos píše:teď mi to přijde jako debata o ničem když s Cr-Mo rámem nemáme asi nikdo z nás zkušenosti
IQ stylingem nenahradis.
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
tak se do toho taky vlozim.... nejvyhodnejc a nejbezcpecnejc a nejdostupnejc je nejlepci pouzit ocelove trubky, ohybani za studena nejlepe na ohybacce, za tepla neohybat! Nebo pak pouziti chrommolybdenovejch trubek, problem v cr je ten ze se moc neprodavaj a kdyz si je chces nechat udelat tak si jich musis odebrat 1000m
nejakej zakladni ram ti staci 16 metru, ale pouzivaj se treba i 32 metrovy ramy, u toho je pak pri pouziti chrommolybdenovejch trubek o 8kg lehci nez pri oceli ale pro vase pouziti je 8kg nic:) si zajdete na WC a hned ste lehci Takze doporucuju pouzit jedine bezesve ocelove trubky ohybane za studena a mate z 50% bezpecnost zajistenou, ted zalezi jak to sikovne a dobre navarite, nikdy je nesroubujte ke kastli, vzdycky privarit! Hlavni oblouky ramu je dobre varit na desticky ktere jsou vyrobene z minimalne 3mm plechu a maji minimalni plochu 120cm ctverecni, na tuto je privarena dalsi na kterou se uz vari trubka,. jak sem rikal pouzivaji se z nelegove uhlikove oceli, bezesve tazene za studena obsahujici maximalne 0.3% uhliku, Hlavni oblouky jsou bud z trubky 45x2,5mm nebo 50x2mm, bocni půloblouky 38x2,5mm nebo 40x2mm. VSechny trubky musi mit minimalni pevnost v tahu 350N/mm ctverecni. trubky musi bejt ohybane za studena. To je asi tak vse....
Jeste jedna vec, pokud si nekdo ram chce koupit tak TUV mu je na beznejch silnicich stejne na prd. A 8SD stejne nedelaj.
nejakej zakladni ram ti staci 16 metru, ale pouzivaj se treba i 32 metrovy ramy, u toho je pak pri pouziti chrommolybdenovejch trubek o 8kg lehci nez pri oceli ale pro vase pouziti je 8kg nic:) si zajdete na WC a hned ste lehci Takze doporucuju pouzit jedine bezesve ocelove trubky ohybane za studena a mate z 50% bezpecnost zajistenou, ted zalezi jak to sikovne a dobre navarite, nikdy je nesroubujte ke kastli, vzdycky privarit! Hlavni oblouky ramu je dobre varit na desticky ktere jsou vyrobene z minimalne 3mm plechu a maji minimalni plochu 120cm ctverecni, na tuto je privarena dalsi na kterou se uz vari trubka,. jak sem rikal pouzivaji se z nelegove uhlikove oceli, bezesve tazene za studena obsahujici maximalne 0.3% uhliku, Hlavni oblouky jsou bud z trubky 45x2,5mm nebo 50x2mm, bocni půloblouky 38x2,5mm nebo 40x2mm. VSechny trubky musi mit minimalni pevnost v tahu 350N/mm ctverecni. trubky musi bejt ohybane za studena. To je asi tak vse....
Jeste jedna vec, pokud si nekdo ram chce koupit tak TUV mu je na beznejch silnicich stejne na prd. A 8SD stejne nedelaj.
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
to cos napsal se naprosto schoduje s FIA, ja jdu taky do ocelovejch bezesvejch, ohybat se to bude za studena na hydraulicky ohybacce, varit to bude fakt profik... ty desticky na privareni jsou jasny
zadny srouby tam nechci, to bych si mohl rovnou koupit OMP
Cr-Mo trubky se sehnat daj, znam chlapka co dela profi ramy na kola, ale sou to strasny ceny a hlavne mi prijde ze toho sem tam nekde sezene par metru, a jestli je to uspora nějakejch 8, i kdyby 15 kilo, tak ty se daj odlehcit jinde levnejc
zadny srouby tam nechci, to bych si mohl rovnou koupit OMP
Cr-Mo trubky se sehnat daj, znam chlapka co dela profi ramy na kola, ale sou to strasny ceny a hlavne mi prijde ze toho sem tam nekde sezene par metru, a jestli je to uspora nějakejch 8, i kdyby 15 kilo, tak ty se daj odlehcit jinde levnejc
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
Já mám rám z ocelových bezešvých,homologovanej,ale ještě jsem to neotočil (díkybohu),takže nemůžu soudit.Každopádně jsem si pročetl všechny paragrafy zákona o provozu na pozemních komunikacích týkající se interiéru a kastle a nikde jsem nenašel nic,co by naznačovalo ilegání použití rámu (základního,u složitějších to budou vzdálenosti mezi hlavou a pevnými součástmi interiéru). Nejsem právník a je to jen můj laický pokus o právní výklad,ale myslím,že vhodně udělaný rám nikterak neodporuje zákonu.Na poslední technické jsem byl bohužel ještě v době,kdy jsem tam rám neměl,takže argumentaci komisařů stk pro tento případ taky neznám,každopádně letos mě to čeká znovu,tak jsem zvědavej,co všechno budu muset nechat homologovat...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
By me zajimalo odkud furt berete to ze kdyz v aute bude ram pujde 5 bodu dolu , pokud v aute bude neco navic a nebude to homologovane atestem 8SD pro dany typ auta, seberou vam na miste technicak. TUV ani FIA vam nepomuze, FIA je jen na zavody pro vyhrazena mista k tomu urcene. Na beznou komunikaci FIA neplati. To same TUV, nebude na to bran ohled, bud ATEST 8SD a to na dany typ auta nebo technicak. Podle toho na koho narazite. Ale body se za to nestrhavaj. Pouze za technicky stav vozidla ktery bezprostredne ohrozuje bezpecnost na pozemnich komunikacich, takze kdyz pojedes se schnilim autem, nebo bude mit utrzeny naraznik, ci pojedete bez dveri( to uz sem taky videl ) tak za to je 5 bodu dolu, to same kdyz vam propadla technicka.
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
Já mam v autě raceland rám. To je jedno to bych nechal stranou co to je protože tam příjde sparco rám. Jde o to že ten co tam je je pochromovanej nebo něco, prostě se leskne jak psí koule a je vidět na první pohled. Už když sem ho tam dával před barákem, tak mě policajt pochválil že taky dbám na bezpečnost. Když mě někdo chytil s tim tak buď na to neřek ani prd, nebo mi řek že je to pěkný nebo jestli se chystám na závody. Akorát jeden policjat, když už mě pustili říkal - jenom tak ze zvědavosti bych se chtěl zeptat jestli ten rám má homologaci. Řek sem že nemá a on se jenom pousmál. Takže pokud to bude inteligentní policajt tak snad to tak zlý nebude. Jo teď sem si vzpomněl že jeden na to řeči měl ,ale taky mě pustil, spší si ze mě dělal srandu. A na technický sem neprošel kvůli rozměru pneu, jinak na rám neřek ani prd.........
Jinak bych docela ocenil kdyby někdo napsal (někde vyčer) z jakýho důvodu nesmí být rám v autě. Mě řek ten policajt že je to zásah do konstrukce vozdila bo co, alě nějak víc to nerozmazával .........
Jinak bych docela ocenil kdyby někdo napsal (někde vyčer) z jakýho důvodu nesmí být rám v autě. Mě řek ten policajt že je to zásah do konstrukce vozdila bo co, alě nějak víc to nerozmazával .........
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Je to jednoduche Od cervence ma policie pravomoc ti sebrat technicky prukaz, coz do ted nemohla:) Takze ti nemohli nic ani na ram ani na spoilery atd, max pokuta:) Jak rikas zalezi na koho narazis. A hlavne zalezi jak ten ram je udelanej, videl sem jak dokaze i zabit aniz by se pochroumala kastle, a to tak ze pri narazu se prastil hlavou o trubku a umrel... Jde o to jestli ten ram v aute vlastne potrebujes...Chces mit bezpecnost, jezdi bezpecne podle pravidel. Chces jezdit rychle? Jdi si na okruh. Auto se hodne zdemoluje pri vyssich rychlostech, ale na rychlost 90km/h nepotrebujes ram. Od toho jsou deformacni zony na aute, ted teda nemyslim nektere japonce kde deformacni zony docela pokulhavaj. (viz CRX - kastle, papir, vim o cem mluvim, jedno sem poslal do mostu v 100km/h)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
Ne vždy jsi viníkem zrovna ty,kamaráda trefilo v cca 90km/h auto do boku a skončil na střeše 30m od silnice,rám nevíc zvyšuje bezpečnost nepřímo zvýšením torsní tuhosti karoserie a tím i jízdním chováním auta. To vše platí samozřejmě o profesionálně a správně udělaném rámu,včetně polstrování atd. Jinak se může stát to, o čem si psal.To,že správně vyhotovený rám má své místo i v seriovém autě,kde řidič nepoužívá helmu potvrzuje např. GT3.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Ochraný rám
vsimajte si hlavne A stlpik
audi a4 1997
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=14
bmw 3 1997
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=15
MB c klasse 1997
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=18
a to su pomerne drahe a kvalitne sedany na svoju dobu.
vsetky deformacne zony su fajn, ale pred 10 rokmy ?
myslim ze do starsieho auta je ram celkom fajn...
audi a4 1997
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=14
bmw 3 1997
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=15
MB c klasse 1997
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=18
a to su pomerne drahe a kvalitne sedany na svoju dobu.
vsetky deformacne zony su fajn, ale pred 10 rokmy ?
myslim ze do starsieho auta je ram celkom fajn...
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
Ano to ano... ale proc? nedodrzel pravidla:) To si pak clovek rekne proc bych je mel dodrzovat ja kdyz je nedodrzujou ostatni... ale to je chyba... kez by si rikali...Budu je dodrzovat a tak i ostatni:(MarAt píše:Ne vždy jsi viníkem zrovna ty,kamaráda trefilo v cca 90km/h auto do boku a skončil na střeše 30m od silnice,rám nevíc zvyšuje bezpečnost nepřímo zvýšením torsní tuhosti karoserie a tím i jízdním chováním auta. To vše platí samozřejmě o profesionálně a správně udělaném rámu,včetně polstrování atd. Jinak se může stát to, o čem si psal.To,že správně vyhotovený rám má své místo i v seriovém autě,kde řidič nepoužívá helmu potvrzuje např. GT3.
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
- Bajza
- Příspěvky: 117
- Registrován: 08 říj 2004 08:19
- Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
no huraaa konecne to nekdo reklMarAt píše:Ne vždy jsi viníkem zrovna ty,kamaráda trefilo v cca 90km/h auto do boku a skončil na střeše 30m od silnice,rám nevíc zvyšuje bezpečnost nepřímo zvýšením torsní tuhosti karoserie a tím i jízdním chováním auta. To vše platí samozřejmě o profesionálně a správně udělaném rámu,včetně polstrování atd. Jinak se může stát to, o čem si psal.To,že správně vyhotovený rám má své místo i v seriovém autě,kde řidič nepoužívá helmu potvrzuje např. GT3.
Bajza
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
Jj, souhlasim s Maratem. Ono saxo taky neni zrovna nic pevnýho a ten rám snad nic nezkazí, je to origo sparco a na instalaci si dám záležet (ne sám, ale na výběru toho kdo to tam dá). Polstrování bude samozřejmě. Jinak nechápu jak se praštil hlaovou bez nárazu do hlavy??? To nebyl připoutanej bo co?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Ochraný rám
no nevim jestli by clovek nemel nosit kokosku kdyz ma auto z ramem : - ). min s tim co neni jenom za sedackama
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Já mám rám dělaný od Němců z Fryštáku. Hlavní oblouk trubka průměru 50mm, ostatní trubky 40mm.
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram2.jpg
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram4.jpg
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram5.jpg
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram6.jpg
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram7.jpg
Lander
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram2.jpg
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram4.jpg
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram5.jpg
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram6.jpg
http://lander.tuning.cz/images/swiftkc/ram7.jpg
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochraný rám
Myslim,že tohle je ten případ na tu helmu,hlavně kvůli tomu vzpěrníku v místě okna u dveří...ještě se divím,že nemáš vzpěru v palubce...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz