Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Alfa, Fiat, Lancia
Odpovědět
shragicz
Příspěvky: 4
Registrován: 05 čer 2012 09:07
Kontaktovat uživatele:

Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Příspěvek od shragicz »

Fiat Bravo 2.0 20VT Hybrid - Bravo HGT s turbínou.

http://hybrid.italpower.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Fiat Bravo 2.0 20V Turbo http://hybrid.italpower.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz

shragicz
Příspěvky: 4
Registrován: 05 čer 2012 09:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Příspěvek od shragicz »

Fiat Bravo 2.0 20V Turbo http://hybrid.italpower.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Příspěvek od mikey »

sry ze ti do toho kecam ale na dvoulitr to je moooc malej intercooler .ten moc chladit nebude...((
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Příspěvek od miras3000 »

proč myslíš ? podle výkonu cca 220 koní je to na dvoulitra turbo docela normální výkon v serii, tipuju cca 0,6Bar tlak v sání. vypadá to i na origo IC ,... na tlak do 0,5Bar prý ani IC být nemusí :wink: . na tenhle výkon bohatě stačí,ale na větší výkon bude malý 8)
Opel Astra F C20XE

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Příspěvek od mikey »

miras3000 píše:proč myslíš ? podle výkonu cca 220 koní je to na dvoulitra turbo docela normální výkon v serii, tipuju cca 0,6Bar tlak v sání. vypadá to i na origo IC ,... na tlak do 0,5Bar prý ani IC být nemusí :wink: . na tenhle výkon bohatě stačí,ale na větší výkon bude malý 8)

krasny cisla tu pises ale tou sou je odhady .
az tyhle cifry odbrzdis na brzde tak pak clovek muze pokracovat s dialogem.
to jestly musi ci nemusi byt intercooler to je sporny .
ale jak si psal na vetsi vykon rozhodne nedostacujici
ale neni to muj projekt tak mu do toho nemuzu kecat ...
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Příspěvek od Ivan »

Záleží, jaký výkon tam chce dostat. Na +/- sériový výkon to stačí.

shragicz
Příspěvky: 4
Registrován: 05 čer 2012 09:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Příspěvek od shragicz »

Výkon tam je zatím série a nějakou dobu tam zůstane; co se týče IC, tak je tam IC z IVECA a věřím, že je dostačující

http://www.italpower.cz/cs/projekt/fiat ... -9/galerie" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Bravo 2.0 20V Turbo http://hybrid.italpower.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz

shragicz
Příspěvky: 4
Registrován: 05 čer 2012 09:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo

Příspěvek od shragicz »

mmj k tomu původnímu chladiči - je to sériový chladič, takže pokud to uchladí na coupe, nechápu proč by to neměl uchladit na Bravu, když je to stejný...
Fiat Bravo 2.0 20V Turbo http://hybrid.italpower.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz

Odpovědět

Zpět na „Italian cars“