Jedna skromna pravda
Re: Jedna skromna pravda
Alfa se z tech 4 aut vymyka uplne.Dle me uplne jiny auto,nez ty 3 "podobny"...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Re: Jedna skromna pravda
Oc by z me strany melo jit?? Je snad na tech dvou vetach neco nepravdiveho, nebo utocneho? A jak pises uz tenkrat byla saab ciste svedska automobilka, ktera spolupracovala s italama asi zadarmo, vid? A jen tak okrajove, kdyz tedy saab tak prosperoval, proc ho koupilo GM? Co ja teda vim, tak se prodavaji vetsinou neprosperujici automobilky....Mikael píše:Uz tenkrat = v dobach vyroby modelu 9000 byla automobilka ciste Svedska,"jen dalsim vlastnikem" se stala Scania,coz jsou take Svedi....V12 píše:mno a taliani tuto platformu nejen zdokonalili ale dokazali i to, ze se na teto platforme necha postavit nejen krasny auto ale i relativne sportovni..... A saab uz tehdy ukazal, ze bez pomoci jinych znacek nema sanci na preziti....
Tvoje narazka je patrne na odkoupeni automobilky koncernem GM.Jenze Saab 9000 se nevyrabel pod GM.....koncern GM zpatlal az Saab 900 / II,jehoz platforma byla pouzita z Opelu,jakozto i pozdeji Dieselove motory pro zacinajici model 9-3 a take skoncila era Svedskych turbomotoru,do kterych se zacalo GM take patlat...Jedina vec,ktera pro Saab 9000 vyplynula z vlastnictvi GM je zaklad motoru 3,0 V6 prevzaty z Opelu.Tento motor byl prakticky cely prepracovan Saabem a z puvodniho motoru zustal jen blok.... jen tak na okraj...
Nevim,proc tady napadas automobilku v dobach,kdyz jeste prosperovala.Myslim,ze si troufnu sebevedome rici,ze o historii Saabu vim vic nez ty,stejne tak jako ty vis o BMW mnohem vic,nez ja....Nejak nechapu,oc z tve strany jde.
Vezl jsem se ve vsech 4autech. Lancie je podle me oproti saabu luxusnejsi, AR o dost sportovnejsi, Croma je podle me vice "uzitkova". Saab je neco mezi tim,ale nerekl bych ze nej....bo me ted nenapada, v cem by byl saab o tolik lespi nez italsky trojlistek....OttoNR píše:to je tuzing voe
nic proti gustu, ale viezol som sa aj v crome aj theme, ale to je len obycajne auto... ale ked si clovek sadne do saaba potom pochopi ze to neni len take obycajne auto, staci sa previezt a 90% ludi to chyti a uz nepusti, saabizmus je nakazlivy a dozivotny, a nastastie na to neexistuje liek
ale to je darmo hovorit, ludia musia vyskusat, ze jo Mikael
Kecy o tom, ze si lancie nedokaze sama vyvinout motor si snad ani nemyslel vazne.... zde ten tvuuj saabizmus zavani zaslepenosti
R6 twin turbo + V10 + V12
Re: Jedna skromna pravda
Oc by z me strany melo jit?? Je snad na tech dvou vetach neco nepravdiveho, nebo utocneho? A jak pises uz tenkrat byla saab ciste svedska automobilka, ktera spolupracovala s italama asi zadarmo, vid? A jen tak okrajove, kdyz tedy saab tak prosperoval, proc ho koupilo GM? Co ja teda vim, tak se prodavaji vetsinou neprosperujici automobilky....Mikael píše:Uz tenkrat = v dobach vyroby modelu 9000 byla automobilka ciste Svedska,"jen dalsim vlastnikem" se stala Scania,coz jsou take Svedi....V12 píše:mno a taliani tuto platformu nejen zdokonalili ale dokazali i to, ze se na teto platforme necha postavit nejen krasny auto ale i relativne sportovni..... A saab uz tehdy ukazal, ze bez pomoci jinych znacek nema sanci na preziti....
Tvoje narazka je patrne na odkoupeni automobilky koncernem GM.Jenze Saab 9000 se nevyrabel pod GM.....koncern GM zpatlal az Saab 900 / II,jehoz platforma byla pouzita z Opelu,jakozto i pozdeji Dieselove motory pro zacinajici model 9-3 a take skoncila era Svedskych turbomotoru,do kterych se zacalo GM take patlat...Jedina vec,ktera pro Saab 9000 vyplynula z vlastnictvi GM je zaklad motoru 3,0 V6 prevzaty z Opelu.Tento motor byl prakticky cely prepracovan Saabem a z puvodniho motoru zustal jen blok.... jen tak na okraj...
Nevim,proc tady napadas automobilku v dobach,kdyz jeste prosperovala.Myslim,ze si troufnu sebevedome rici,ze o historii Saabu vim vic nez ty,stejne tak jako ty vis o BMW mnohem vic,nez ja....Nejak nechapu,oc z tve strany jde.
Vezl jsem se ve vsech 4autech. Lancie je podle me oproti saabu luxusnejsi, AR o dost sportovnejsi, Croma je podle me vice "uzitkova". Saab je neco mezi tim,ale nerekl bych ze nej....bo me ted nenapada, v cem by byl saab o tolik lespi nez italsky trojlistek....OttoNR píše:to je tuzing voe
nic proti gustu, ale viezol som sa aj v crome aj theme, ale to je len obycajne auto... ale ked si clovek sadne do saaba potom pochopi ze to neni len take obycajne auto, staci sa previezt a 90% ludi to chyti a uz nepusti, saabizmus je nakazlivy a dozivotny, a nastastie na to neexistuje liek
ale to je darmo hovorit, ludia musia vyskusat, ze jo Mikael
Kecy o tom, ze si lancie nedokaze sama vyvinout motor si snad ani nemyslel vazne.... zde ten tvuuj saabizmus zavani zaslepenosti
R6 twin turbo + V10 + V12
Re: Jedna skromna pravda
jasne ze s tym motorom som to myslel zo srandy , vyvoj noveho motora je narocna a dlhodoba zalezitost, je ovela jednoduchsie kupit uz otestovany motor a ten hodit do auta...V12 píše:Vezl jsem se ve vsech 4autech. Lancie je podle me oproti saabu luxusnejsi, AR o dost sportovnejsi, Croma je podle me vice "uzitkova". Saab je neco mezi tim,ale nerekl bych ze nej....bo me ted nenapada, v cem by byl saab o tolik lespi nez italsky trojlistek....
Kecy o tom, ze si lancie nedokaze sama vyvinout motor si snad ani nemyslel vazne.... zde ten tvuuj saabizmus zavani zaslepenosti
o AR som nevravel nic a inak croma ma aj ovladaci panel digitalnej klimy rovnaky zo starou 9000
SAAB 9000 AERO 2,3T`96-ecu MAPTUN stage 5, TD04HL-19T, siemens 630cc inj.,3bar MAP, 3"JT vyfuk, K&N filter, SPEC clutch...
SAAB 9000 AERO 2,3T`95-komplet po GO
SAAB 9000 AERO 2,3T`95-komplet po GO