Sporťáci a jiné placky...
Re: Sporťáci a jiné placky...
A to je jako tuning auto,nebo co???
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
No spis takovej tovarni... Ted to TVR snad patri nejakym rusovi sem nekde cetl
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
Re: Sporťáci a jiné placky...
A ja zase nasel,ze Saab spolupracoval na svejch vykonnejsich motorech s TVR...aspon to neni Opel.
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Re: Sporťáci a jiné placky...
aby vtom nemel prsty ten abramovicARV6 píše:No spis takovej tovarni... Ted to TVR snad patri nejakym rusovi sem nekde cetl


Re: Sporťáci a jiné placky...
Pred barakem.A s botickou.zvooky píše:Opel?kde

Re: Sporťáci a jiné placky...
Mikael píše:Pred barakem.A s botickou.zvooky píše:Opel?kde


BBS Motorsport
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
By AutoRevue.cz
Volkswagen Golf GTI Edition 30, speciální edice k výročí gétéíčka
Automobilka Volkswagen představila koncept svého modelu Golf GTI, který mírně upravila a představila jako ediční model k třicátému výročí vzniku jedné z ikon hothatchů. Odlišný není jen vzhled, ale i technika, GTI Edition 30 dostává pod kapotu nově naladěný motor 2,0 TFSI.
Představená studie "GTI Edition 30" disponuje stejnou technikou jako běžný model GTI, ovšem motor byl modifikován pomocí změněného software řídící jednotky. Ediční Golf tak disponuje výkonem 169 kW (230 k), což je přesně tolik, aby předstihl všechny své konkurenty mezi hot-hatchi nižší střední třídy.
Mimo úpravu výkonu došlo i na vizuální proměnu. Golf dostal nová 18" kola z lehké slitiny v černé barvě, mírně modifikované nárazníky a nové dekorace interiéru.
Zda se tato studie dočká i produkční verze přes oficiální síť prodejců není prozatím známo, ovšem z minulostí víme, že Volkswagen rád přichází na trh s modely k výročí svých modelů a tak je velmi pravděpodobné, že si nenechá ujít šanci s modelem k oslavě vzniku nesmrtelných písmen "GTI".


Volkswagen Golf GTI Edition 30, speciální edice k výročí gétéíčka
Automobilka Volkswagen představila koncept svého modelu Golf GTI, který mírně upravila a představila jako ediční model k třicátému výročí vzniku jedné z ikon hothatchů. Odlišný není jen vzhled, ale i technika, GTI Edition 30 dostává pod kapotu nově naladěný motor 2,0 TFSI.
Představená studie "GTI Edition 30" disponuje stejnou technikou jako běžný model GTI, ovšem motor byl modifikován pomocí změněného software řídící jednotky. Ediční Golf tak disponuje výkonem 169 kW (230 k), což je přesně tolik, aby předstihl všechny své konkurenty mezi hot-hatchi nižší střední třídy.
Mimo úpravu výkonu došlo i na vizuální proměnu. Golf dostal nová 18" kola z lehké slitiny v černé barvě, mírně modifikované nárazníky a nové dekorace interiéru.
Zda se tato studie dočká i produkční verze přes oficiální síť prodejců není prozatím známo, ovšem z minulostí víme, že Volkswagen rád přichází na trh s modely k výročí svých modelů a tak je velmi pravděpodobné, že si nenechá ujít šanci s modelem k oslavě vzniku nesmrtelných písmen "GTI".


✠Luftwaffle✠
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
By AutoRevue.cz
Volkswagen Golf GTI Edition 30, speciální edice k výročí gétéíčka
Automobilka Volkswagen představila koncept svého modelu Golf GTI, který mírně upravila a představila jako ediční model k třicátému výročí vzniku jedné z ikon hothatchů. Odlišný není jen vzhled, ale i technika, GTI Edition 30 dostává pod kapotu nově naladěný motor 2,0 TFSI.
Představená studie "GTI Edition 30" disponuje stejnou technikou jako běžný model GTI, ovšem motor byl modifikován pomocí změněného software řídící jednotky. Ediční Golf tak disponuje výkonem 169 kW (230 k), což je přesně tolik, aby předstihl všechny své konkurenty mezi hot-hatchi nižší střední třídy.
Mimo úpravu výkonu došlo i na vizuální proměnu. Golf dostal nová 18" kola z lehké slitiny v černé barvě, mírně modifikované nárazníky a nové dekorace interiéru.
Zda se tato studie dočká i produkční verze přes oficiální síť prodejců není prozatím známo, ovšem z minulostí víme, že Volkswagen rád přichází na trh s modely k výročí svých modelů a tak je velmi pravděpodobné, že si nenechá ujít šanci s modelem k oslavě vzniku nesmrtelných písmen "GTI".


Volkswagen Golf GTI Edition 30, speciální edice k výročí gétéíčka
Automobilka Volkswagen představila koncept svého modelu Golf GTI, který mírně upravila a představila jako ediční model k třicátému výročí vzniku jedné z ikon hothatchů. Odlišný není jen vzhled, ale i technika, GTI Edition 30 dostává pod kapotu nově naladěný motor 2,0 TFSI.
Představená studie "GTI Edition 30" disponuje stejnou technikou jako běžný model GTI, ovšem motor byl modifikován pomocí změněného software řídící jednotky. Ediční Golf tak disponuje výkonem 169 kW (230 k), což je přesně tolik, aby předstihl všechny své konkurenty mezi hot-hatchi nižší střední třídy.
Mimo úpravu výkonu došlo i na vizuální proměnu. Golf dostal nová 18" kola z lehké slitiny v černé barvě, mírně modifikované nárazníky a nové dekorace interiéru.
Zda se tato studie dočká i produkční verze přes oficiální síť prodejců není prozatím známo, ovšem z minulostí víme, že Volkswagen rád přichází na trh s modely k výročí svých modelů a tak je velmi pravděpodobné, že si nenechá ujít šanci s modelem k oslavě vzniku nesmrtelných písmen "GTI".


✠Luftwaffle✠
Re: Sporťáci a jiné placky...
Hot-hatch neboli hot-piškot...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
Nerejpej do třídy ve který Renault vyráběl auta v době kdy ještě ani nebyla na světě...Mikael píše:Hot-hatch neboli hot-piškot...

✠Luftwaffle✠
Re: Sporťáci a jiné placky...
Omluvuju se.hattori_hanzo píše:Nerejpej do třídy ve který Renault vyráběl auta v době kdy ještě ani nebyla na světě...Mikael píše:Hot-hatch neboli hot-piškot...
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
To je dobrý...Mikael píše:Omluvuju se.hattori_hanzo píše:Nerejpej do třídy ve který Renault vyráběl auta v době kdy ještě ani nebyla na světě...

✠Luftwaffle✠
Re: Sporťáci a jiné placky...
Fainhattori_hanzo píše:To je dobrý...Mikael píše:Omluvuju se.hattori_hanzo píše:Nerejpej do třídy ve který Renault vyráběl auta v době kdy ještě ani nebyla na světě...
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
✠Luftwaffle✠
Re: Sporťáci a jiné placky...
hehe no jo a nech na pokoji moje nejoblibenejsi stranky jooohattori_hanzo píše:To víš no,na http://www.nejvetsizboreniny.cz to nepotkáš!zvooky píše:to jsem nevideel...

BBS Motorsport
Re: Sporťáci a jiné placky...
mno tak to jsem jeste nevidel....mooc se mi to libi....
R6 twin turbo + V10 + V12
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Tak neco o AR Montreal
V roce 1970 ohlášený Montreal měl pěknou karoserii od Bertoneho a byl vybaven silniční verzí závodního sportovního motoru Alfa 33. Měl osm válců uspořádaných do V a zdvihový objem 2,6 l. Na rozdíl od závodního modelu s motorem umístěným ve středu, měl Montreal motor z lehkých slitin umístěný vpředu a mazání se suchou klikovou skříní. Také zadní náprava byla z lehkých kovů, aby se snížila neodpružená hmotnost vozu. Působivá samonosná karoserie měla vpředu i vzadu po dvou sedadlech a veliký snadno dosažitelný zavazdlový prostor. Montreal mohl urazit z klidu 1 km za 28,2 sekundy a dosáhnout největší rychlost 220 km/h. I když se vyráběl až do roku 1977, komerčně nepřinesl velký úspěch. Tvrdilo se o něm, že je jen málo spolehlivý, komplikovaný a vyžaduje drahou údržbu. Milovníci italských vozů samozřejmě vědí, že to jsou jen pověry.
Motor: vidlicový osmiválec DOHC, zdvihový objem 2 593 ccm, největší výkon 147 kW při 6 500 ot./min.
Převodovka: pětistupňová manuální Brzdy: chlazené kotouče na všech kolech
Maximum speed 224 km/h. Standing 400 m in 15.1 s. Standing 1 km in 27.6 s. 0-100 km/h 7.5 s
Spotreba 13-25l/100km



tady pri vyrobe, na lince vpravo se rodi Fiaty Dino







A firma Autodelta Montreal jeste trochu upravila na motor 2997ccm - 240PS a 270PS a i 336PS

a americani s nim i zavodili

a ty 260PS motory se davali i do zavodnich lodi

a tohle je sice fotomontaz ale bylo by to nadherny

no je to jedno z mych vysnenych auticek...

V roce 1970 ohlášený Montreal měl pěknou karoserii od Bertoneho a byl vybaven silniční verzí závodního sportovního motoru Alfa 33. Měl osm válců uspořádaných do V a zdvihový objem 2,6 l. Na rozdíl od závodního modelu s motorem umístěným ve středu, měl Montreal motor z lehkých slitin umístěný vpředu a mazání se suchou klikovou skříní. Také zadní náprava byla z lehkých kovů, aby se snížila neodpružená hmotnost vozu. Působivá samonosná karoserie měla vpředu i vzadu po dvou sedadlech a veliký snadno dosažitelný zavazdlový prostor. Montreal mohl urazit z klidu 1 km za 28,2 sekundy a dosáhnout největší rychlost 220 km/h. I když se vyráběl až do roku 1977, komerčně nepřinesl velký úspěch. Tvrdilo se o něm, že je jen málo spolehlivý, komplikovaný a vyžaduje drahou údržbu. Milovníci italských vozů samozřejmě vědí, že to jsou jen pověry.
Motor: vidlicový osmiválec DOHC, zdvihový objem 2 593 ccm, největší výkon 147 kW při 6 500 ot./min.
Převodovka: pětistupňová manuální Brzdy: chlazené kotouče na všech kolech
Maximum speed 224 km/h. Standing 400 m in 15.1 s. Standing 1 km in 27.6 s. 0-100 km/h 7.5 s
Spotreba 13-25l/100km



tady pri vyrobe, na lince vpravo se rodi Fiaty Dino








A firma Autodelta Montreal jeste trochu upravila na motor 2997ccm - 240PS a 270PS a i 336PS

a americani s nim i zavodili

a ty 260PS motory se davali i do zavodnich lodi


a tohle je sice fotomontaz ale bylo by to nadherny

no je to jedno z mych vysnenych auticek...

BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
A to jsem si říkal že už to snad museli vidět všichni!V12 píše:mno tak to jsem jeste nevidel....mooc se mi to libi....

A co tahle klasika,taky dobrý ne?

BMW 3.0 CSL
Řadovej šestiválec 3,2 litru,čtyřstupňovej manuál,prdelohrab,206 koní,286Nm,Vmax 220km/h a na kilču je za 7,3 vteřiny!







BMW 3.0 CSL Group 2
Řadovej šestiválec 3,2 litru,čtyřstupňovej manuál,jakjinaknežprdelohrab,340 koní,krouťák NA,Vmax NA,0-100km/h NA






✠Luftwaffle✠
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
Taky super klasicka kara, zvlast ta posledni fotka je super, to sani... 

BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
Zvuk to muselo mít slušnej!ARV6 píše:Taky super klasicka kara, zvlast ta posledni fotka je super, to sani...

On se dělal Montreal i v kabriu?Tak to bych se po jeho koupi přestěhoval někam kde je hodně tunelů!

Já ještě jenom doplním že Montrealů se celkově vyrobilo 3925 kusů,vážil 1270 kilo a údaj o zrychlení 0-100km/h jsem našel dokonce 7,2 vteřiny!

Italská dvojka


✠Luftwaffle✠
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
No ale nasel jsem stranky kde je rozkreslena technika, Spica mech. vstrikovani atd..., a mam pocit ze vsechny poznatky co jsem o autech doted nasbiral jsou tam uplne k hovnu, je to jak z jiny planety...
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
Hoď link,ať jsme taky za blbce!ARV6 píše:No ale nasel jsem stranky kde je rozkreslena technika, Spica mech. vstrikovani atd..., a mam pocit ze vsechny poznatky co jsem o autech doted nasbiral jsou tam uplne k hovnu, je to jak z jiny planety...

✠Luftwaffle✠
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporťáci a jiné placky...
http://www.alfamontreal.info/ - vlevo pod reklamou sjed listou dolu hustyhattori_hanzo píše:Hoď link,ať jsme taky za blbce!ARV6 píše:No ale nasel jsem stranky kde je rozkreslena technika, Spica mech. vstrikovani atd..., a mam pocit ze vsechny poznatky co jsem o autech doted nasbiral jsou tam uplne k hovnu, je to jak z jiny planety...
trebas tady to mechanicky vstrikovadlo Spica, pekelnej stroj


BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
Re: Sporťáci a jiné placky...
mno csl moc pekny...ted jedno obyc pred repasi a bez interieru bylo na ebay za 300e
jinak motreal je fakt zajimaci karka....
jinak motreal je fakt zajimaci karka....
R6 twin turbo + V10 + V12