
<< Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Moderátor: Dave0401
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Lestici pomucko
: Ne nedelal jsem to sam, soustruh doma bohuzel nemam... je to pres znameho...

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Lestici pomucko ....
Dave: OK, OK....uz mlcim


Dave: OK, OK....uz mlcim

AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Josh: no nejak me to tak prislo s tim lestenim



AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
jj pamatuju jak to tam barry doslova licil a i gestikuloval.. 
NOO WIIEEESZ, TO TYLKOOO TAAAK, NO WIIIEEEESZ, ZADNA PASTA NIE POTRZEBA, TYLKO TAKAAA TAAA STARA KOSZULA S FLANELLA I BEDZIE BLYSKAC, OK??.... :SMICHJAKCIP:

NOO WIIEEESZ, TO TYLKOOO TAAAK, NO WIIIEEEESZ, ZADNA PASTA NIE POTRZEBA, TYLKO TAKAAA TAAA STARA KOSZULA S FLANELLA I BEDZIE BLYSKAC, OK??.... :SMICHJAKCIP:
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
kuwa smích hned po ránu...paráda 

VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Kdyz mas ted predni naraznik zavareny jak jsi resil uchyceni tech sroubu co jsou pod listou? sroubovals je vevnitr? Uvazoval jsem taky o zavareni ale v tom mem tdicku se rukou k tomu sroubu v motorovem prostoru nedostanu ani za ...
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
luke... dostanes 
jinak presne jak rikas, navarit srub k plechu co drzi naraznik a matkou utahnout zevnitr

jinak presne jak rikas, navarit srub k plechu co drzi naraznik a matkou utahnout zevnitr

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
joooooo....Kua Barry by se mohl uzivit i nejakym bavicem nebo imitatoremDave0401 píše:jj pamatuju jak to tam barry doslova licil a i gestikuloval..
NOO WIIEEESZ, TO TYLKOOO TAAAK, NO WIIIEEEESZ, ZADNA PASTA NIE POTRZEBA, TYLKO TAKAAA TAAA STARA KOSZULA S FLANELLA I BEDZIE BLYSKAC, OK??.... :SMICHJAKCIP:

AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
děkuji Joshi 

VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Tak vcera jsem nahodil tlumice a zkratil fedry, a jizdni vlastnosti neskutecne lepsi...
akorat zatim se snizenim jeste spokojeny nejsem... uvidim dneska vecer, to uz by melo vsechno sednout a uvidim zda jeste snizim nebo uz necham...
akorat zatim se snizenim jeste spokojeny nejsem... uvidim dneska vecer, to uz by melo vsechno sednout a uvidim zda jeste snizim nebo uz necham...
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
barry: to nebyl kompliment




Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
tak vcera jsem byl u Ladise pujcit jeden budik
... a zjistil jsem problem
... turbina mi nenatlaci vic jak 0,3
takze se otevrel kolotoc ... hmm co vcil?
melo by to tlacit aspon 0,8 coz je sakra ROZDIL


takze se otevrel kolotoc ... hmm co vcil?
melo by to tlacit aspon 0,8 coz je sakra ROZDIL

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
aaaaaaaa...kouzlo....vyřešením tohoto problému se staneš zaručeně rychlejším než upocené prdítko 1,3 N/A s ďuravým výfukem
víš jak na to? V čem je problém?
víš jak na to? V čem je problém?
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
no to jo.. zacneme to resit a neni mozne aby se z toho auta jeste neco nedostalo 
pri 0,3 to jede slusne ... ale s 0,8 nebo jeste s neco vetsim tlakem by to melo byt o neco malo zase lepsi

pri 0,3 to jede slusne ... ale s 0,8 nebo jeste s neco vetsim tlakem by to melo byt o neco malo zase lepsi

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
jj tak šup šup do garage a odpoledne se přijeď pochlubit...já už možná budu mít taky odpoledne GTI
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
hosi nemate nekdo IC z koncernoveho 1,8T na pojcani???
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
news je že opravdu netlačí , zkouška mojeho a bylo 0,7 - 0,8 .
VW Touareg R5 (400 Nm) ,VW T4 2.5 TDI
woman's car my Touareg
woman's car my Touareg
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
jj jak rika lubo, je neco v pitchi... proste to netlaci... takze zatim se nic nezmenilo, nebyl cas to zkusit osefovat ale prvni zkouska pustit to na prudko, bez IC ukazala 0,5 - 0,6 ale bylo to pres hoooodne hadic a trubek... takze uvidime... kazdopadne ten motor s tou turbinou a s tou chiplou RJ tlacil 1,1... takze je nekde problem 

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
tak tam supni zpatky 2.0 8v a mas klid
me bude stacit i ten tlak co mas ted 


..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
hosi? tak po hezke hodce a pul debatovani s nekolika lidmi ohledne problematiky turba a meho problemu jsem nakonec ziskal cenne informace od tomokinga, tak dneska budu testovat....
drzte palce az to ten motor vydrzi ...
reknu jen, ze poodpojuju nejake hadicky a dame tomu kour kolik to natlaci
... jen chvilinku... jinak by to 
drzte palce az to ten motor vydrzi ...
reknu jen, ze poodpojuju nejake hadicky a dame tomu kour kolik to natlaci


AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Kurec, tak zlehka, ať tam ten 2,0 nemůsíš dávat zpátky. 

Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
hosi... vcerejsi prace se docela vydarila... foukalo to misto 0.3 - 0.4 nejakych 0.8 - 0.9 a musim rict nakopne to saaakra vic..
takze uz se nemuzu dockat az na to prijdu co to cypkuje 
... jen to moc jako celek nefungovalo... vypadavaly eskapasky ... nebyl totiz aktivni bypass


... jen to moc jako celek nefungovalo... vypadavaly eskapasky ... nebyl totiz aktivni bypass

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Tomo: pls ozvi se na ICQ.. potrebuju neco probrat... 
tlaci to fakt.. malo..

tlaci to fakt.. malo..

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Dave0401 píše:Tomo: pls ozvi se na ICQ.. potrebuju neco probrat...
tlaci to fakt.. malo..
jsem tu

... jedu ve 4 rano do Italie na lyze ... vratim se 25 ale Ukrajinec mi pise , ze tam je wifina tak si vemu notebook sebou

řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
ok... tomo uz vim v cem je problem...
regulace plniciho tlaku: OK
signal k ridicimu ventilu N75: OK
bypass (ventil): OK
ventil N75: OK
ale otaznik visi nad westgatem a nebo samotnym turbem...
proste po odpojeni ovladani westgatu to nenatlaci vic jak 0.8 - 0.9..
a to jsem zkousel i napojit ovladani na podtlak v sani abych priviral klapku (vlastne delal jsem to co dela bezne N75 v jiste fazi ovladani) a proste ani Ň.
Tak ted jeste je jen jedina moznost, co by mohlo byt jen blbe nastavene a to tycinka mezi westgatem a actuatorem.
Pokud ani po serizeni te tycinky nenafouka vic jak 1.1 tak je asi v prdeli turbina...
turbina co mam (KKK3) ma tlacit az 1.63 Bar.
regulace plniciho tlaku: OK
signal k ridicimu ventilu N75: OK
bypass (ventil): OK
ventil N75: OK
ale otaznik visi nad westgatem a nebo samotnym turbem...
proste po odpojeni ovladani westgatu to nenatlaci vic jak 0.8 - 0.9..
a to jsem zkousel i napojit ovladani na podtlak v sani abych priviral klapku (vlastne delal jsem to co dela bezne N75 v jiste fazi ovladani) a proste ani Ň.
Tak ted jeste je jen jedina moznost, co by mohlo byt jen blbe nastavene a to tycinka mezi westgatem a actuatorem.
Pokud ani po serizeni te tycinky nenafouka vic jak 1.1 tak je asi v prdeli turbina...
turbina co mam (KKK3) ma tlacit az 1.63 Bar.
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
kuwa dejve to už je alchymie...už se v tom nevyznám...
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: << Carcoolca - Škoda Octavia 1.8 20V Turbo >>
Tak hosi... problem vyresen, jupiiiiii !!!!

mam uz vyreseny problem s turbinou...
regulaci jsem znova napojil, trochu pokopal v nastaveni pres OBD
, posteloval ovladani tahla actuatoru, ktery ovlada westgate
,
nastavil spravny pomer vzduchu v sani
, upravil nastaveni snimace nadmorske vysky
(auto si mysli, ze je cca 50m pod morem
, a vysledek???
auto toci jak nikdy predtim... diky chipu je posunta regulace N75ky o nejakych 1000 rpm dale, takze turbunina do 3500rpm tlaci kolem 0.4 - 0.5 Bar ale od 4000 - 6000 rpm je k dispozici plnych 0.8 - 0.9 Bar
Jinak u AGU by mela turbina 0.7 a nastup by mela mit uz kolem 2500rpm.
Takze ted to oproti 150PS v zakladu jede docela lip... uz kdyz mi to tlacilo v celem rozsahu koloem 0.3 Baru tak to jelo slusne, takze si asi dikazete predstavit temer 3 nasobny tlak
Kazdopadne vic jak 0.9 tam radeji davat nebudu.. to mi doporucil i ladis... a navic bez upravy map ty stejne nejde .. uz pri 1.0 to haze do nouzaku..
a co me to vsechno stalo... hlavne NERVY... a jinak asi nalitanych kolem baraku s notasem cca 150 km za 2 dny testovani...
prumerna spotreba pri testovani 34,5L / 100 km
a truchu popalene ruce pri stelovani tycinky na rozhavene turbine
ale s vysledkem jsem maximalne spokojen.. hlavne kdyz tam je 160km a na 4ku to tlaci 0.8 - 0.9 to je nezkutecny mazeeec...
p.s. ted jsem se zrbzdil s praci na naraznikach.. tak zas budu muset maknout



mam uz vyreseny problem s turbinou...
regulaci jsem znova napojil, trochu pokopal v nastaveni pres OBD


nastavil spravny pomer vzduchu v sani



auto toci jak nikdy predtim... diky chipu je posunta regulace N75ky o nejakych 1000 rpm dale, takze turbunina do 3500rpm tlaci kolem 0.4 - 0.5 Bar ale od 4000 - 6000 rpm je k dispozici plnych 0.8 - 0.9 Bar

Jinak u AGU by mela turbina 0.7 a nastup by mela mit uz kolem 2500rpm.
Takze ted to oproti 150PS v zakladu jede docela lip... uz kdyz mi to tlacilo v celem rozsahu koloem 0.3 Baru tak to jelo slusne, takze si asi dikazete predstavit temer 3 nasobny tlak

Kazdopadne vic jak 0.9 tam radeji davat nebudu.. to mi doporucil i ladis... a navic bez upravy map ty stejne nejde .. uz pri 1.0 to haze do nouzaku..
a co me to vsechno stalo... hlavne NERVY... a jinak asi nalitanych kolem baraku s notasem cca 150 km za 2 dny testovani...

prumerna spotreba pri testovani 34,5L / 100 km

a truchu popalene ruce pri stelovani tycinky na rozhavene turbine

ale s vysledkem jsem maximalne spokojen.. hlavne kdyz tam je 160km a na 4ku to tlaci 0.8 - 0.9 to je nezkutecny mazeeec...
p.s. ted jsem se zrbzdil s praci na naraznikach.. tak zas budu muset maknout

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI