Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Idaho píše:
aha už sem se lekl že to "velkej" sprint no takhle se to chlubí hezkejma casma když je dráha mín jak poloviční
by ti to taky mohlo dojit... jo jinak sem slysel nco ze letos v kopru draha mela neco pres 200m ....tak nevim...
Promin al enevím jak si mám od času pro mne absolutne neznámého auta odvodit jak dlouhá byla dráha ? nemohu za ty že si na každem sraze vymyslej jinak dlouhou dráhu a říkaj tomu "sprint" chlubil jsi se jak je ten čas dobrej tak sem čekla že je to jen nejakej překlep ale 12sec na 200m mi nepřijde jako extra čas ( kor pro 4x4 ). To tu zacvhíli budou psat favoriti jakej udelali super cas 19:56 a hájite s e tím že to jen tak nejakej "seriovej" favorit nezajede
Neber to jako rejpání do auta le do tebe ( odvetu za to tvoje - to ti taky mohlo dojít )
no vidim ze kzdy to vnimame troku jinak a ja to treba v te dobe bral jako super cas kdyz mek motor ppirovych 90ps a 800kg
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
jj ronaly delaly na prvni pohled neroznatelne repliky... jeou tezsi a krome napisu jsou neroznatelne...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
jo jinak juris charade stoji na plechovych discich a zimni gumy sice nic moc vzorek ale par krat na pobbnuti ...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Jurisek16 píše:
Nemůžu se tam regnout...už jsem to zkoušel několikrát a nějak mi nezaslaly autorizační mejl Copak tam je ?
Tobě taky ?
Bez urazky, ale proste tam neberou kazdou <>
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Koňas píše:4FilipGTti: nevim jestli se to tu už řešilo ale nešlo by do te 1,3 dat to turbo, třeba z te1,0 nebo jine???
myslis dat do 1,3 4WD turbo jasne ze by slo ale neic neni uprispusobene vsechno moc slozite ale taky jedna mozna cesta
pokud myslis dat na4WD karu a prevodovku 1.0turbo motor to je celkem moc nerealne maji jine prevodovky takze jedine mezikus a celkem dost slozitej oba motory maji startery z jine strany atd.
a turbo z 1.0 motoru j moc male sice by to jelo d spoda ale jen do 5000otacek takze o nicem kdyz vemu v potaz to ze seriovy motor ma vykon polozeny v 6500 otacek kdybych turbil tendle motor nebal bych se turba garret GT2871RS popripade kombinaci GT2554RS a GT2871RS vyfuk T25 a zbytek T28 tak bude dosazeno nabehu vykonu od nizkych otacek a zaroven dostatecny tlak na vykon v hodne vysokych otacek treba i do 9000 otacek za prepokladu jinych strev a jednotky
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Koňas píše:4FilipGTti: nevim jestli se to tu už řešilo ale nešlo by do te 1,3 dat to turbo, třeba z te1,0 nebo jine???
myslis dat do 1,3 4WD turbo jasne ze by slo ale neic neni uprispusobene vsechno moc slozite ale taky jedna mozna cesta
pokud myslis dat na4WD karu a prevodovku 1.0turbo motor to je celkem moc nerealne maji jine prevodovky takze jedine mezikus a celkem dost slozitej oba motory maji startery z jine strany atd.
a turbo z 1.0 motoru j moc male sice by to jelo d spoda ale jen do 5000otacek takze o nicem kdyz vemu v potaz to ze seriovy motor ma vykon polozeny v 6500 otacek kdybych turbil tendle motor nebal bych se turba garret GT2871RS popripade kombinaci GT2554RS a GT2871RS vyfuk T25 a zbytek T28 tak bude dosazeno nabehu vykonu od nizkych otacek a zaroven dostatecny tlak na vykon v hodne vysokych otacek treba i do 9000 otacek za prepokladu jinych strev a jednotky
do 1,3 4WD turbo? jj tak to bys měl možna i větši šanci na sprintech než z 1,0. A pokovani motoru to je samozřejmost. Jinak jsme se viděli ve frydku mistku, tehdy ještě barevna puma
se schvalne podivej na sprinty na youtube.com na daihatsu charade GTTI ..1.0 motor ma vyhodu v tom ze je od vyroby cely vnitrek kovany !!!! nekteri z nej tahaj pres 200 ps !!!!!!
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Koňas píše:to tam maji co všechno pokovane?? ale zas to ber tak že tu 1,3 nebo nikdo v turbu
seriovy motor GTti kod CB80 kovane pisty , ojnice klika kovana vnitrne duta hlavni ojnicni loziska titanove !!!
a charade 1.3 turbo sem uz videl ale u nas to nikdo nema ...ale zase sem omezen hranici vykonu nekde na 200ps protze streva nejsou kovane ...
to je fuk asi za mesic nebo dva jde motor ven musi jit silnejsi spojka ta je v aute cca 1000km a uz klouze tak jeste uvidim moznosti motoru GTTi pomoci mezikusu
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
třeba keramickou nebo jsem i slyšel že jde spojka potahnout keramikou ale nevi co je na tom pravdy. Tak jestli ta 1,3 vydrži min tak to je zbytečne no. Jsem zvědav jak si s tim poradiš
Luke_TDI píše:S kramikou se neda normalne! Az na masochistu slymaka
jj to vim ale nic jineho mi neudrzi ten vykon pro ou smulu soudrzi v JPN spojku podcenili jen 180 milimeru
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Kdyz me tomas vezl subarkou s kramikou tak to byla neskutecna prdel! Strasne rady bych chtel chytit zacpu v havru pred rondlem s takovou spojkou bych to asi tlacil k tomu rondlu
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Luke_TDI píše:Kdyz me tomas vezl subarkou s kramikou tak to byla neskutecna prdel! Strasne rady bych chtel chytit zacpu v havru pred rondlem s takovou spojkou bych to asi tlacil k tomu rondlu
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Aha ...takže všechny auta co mají za volantem blondýnky a hopskají při rozjíždění mají keramické spojky ...tak už to chápu [/quote]
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
sem nasel inspiraci prece to jde jen je to vsechno na tesno dokonce se musi upravit vana
i olejove cerpadlo... takze bude brzy na ceste nahradni prevodovka 4WD
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm