Syncro se nedá nazvat 4x4 to s tím nemá nic společného...a asi bych to nechtěl když to má strašně velkou ztrátu mezi motorem a koly By mě akorat zajímalo co tam je jiného oproti mému motoru krom toho že to je 2,9
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Jurisek16 píše:Syncro se nedá nazvat 4x4 to s tím nemá nic společného...a asi bych to nechtěl když to má strašně velkou ztrátu mezi motorem a koly By mě akorat zajímalo co tam je jiného oproti mému motoru krom toho že to je 2,9
o ničem jinem co by melo byt jine jsem nepočul..stejne ti 2,9 ujede
Nebylo by jednodušší na tu 2,9 hodit převodovku z 2,8 ? A nebo třeba jen na 2,8 vyměnit válce a písty z 2,9...podle mě je zbytek bloku stejný jako na 2,8 ale nevím...no a pak to kuwa převrtat na 3,1 to by bol vítr
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Dneska jsem řídil ty auta co žerou travu i obrubníky kolem cesty Otestoval jsem VR6 ale i od Dejva 1,8T kuwa tolik benzínu co jsem dnes projel nevyjedu na babetě za celý život
oba palubaky jak Juris tak Dejv průměr kolem 20l/100km
DYZL RULEZZZ
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
jj dneska byly test drive...Taky jsem DAVE-ovi provětral karkulku...škoda že už nima big-boy...ale jinak docela maras zátah od 2000 a škoda že byl ubraný tlak na westgeatu Nebylo to asi to pravé ořechové
Feldo: ješče raz děnka
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Jurisek16 píše:jj dneska byly test drive...Taky jsem DAVE-ovi provětral karkulku...škoda že už nima big-boy...ale jinak docela maras zátah od 2000 a škoda že byl ubraný tlak na westgeatu Nebylo to asi to pravé ořechové
Feldo: ješče raz děnka
Jurisek16 píše:jj dneska byly test drive...Taky jsem DAVE-ovi provětral karkulku...škoda že už nima big-boy...ale jinak docela maras zátah od 2000 a škoda že byl ubraný tlak na westgeatu Nebylo to asi to pravé ořechové
Feldo: ješče raz děnka
wastegate
juris to napsal česky
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
Jurisek16 píše:jj dneska byly test drive...Taky jsem DAVE-ovi provětral karkulku...škoda že už nima big-boy...ale jinak docela maras zátah od 2000 a škoda že byl ubraný tlak na westgeatu Nebylo to asi to pravé ořechové
Feldo: ješče raz děnka
Jo dat tech par veci do laku je trochu problem kdyz makam od 6 do 18h. Jaksi neni kdy...stejne bych to zase ocesal ted. Necham to vse na jaro, chcu toho udelat vice + rozlestit lak na celem aute. Stejne ho nejpozdeji ke konci listopadu zazimuju a budu jezdit uzasnym fordem eskortem 1,6
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
TietoEnator, tam sem pracoval jeste v dobe nez z toho vzniklo tieto ... ale uz me nedokazali zaplatit, tak sem si pak nasel misto kde me ocenit umeli ... ted se ocenuji sam a to je jeste lepsi
http://www.youtube.com/watch?v=ofs5Z1Ra ... re=related Jakto že to jde točit do 7mi a vypadá to že to začne tahat až od 5500ot až do 7000ot Mě veruna taha jenom do 5800-6000 max ...Pak už to řve a nejede To asi na tom videu nebude sériovka že ? Jestli má jen posunutý omezovač...tak jakto že je i ten výkon posunut na jinou hranici...on může jet na dvojku 120...já jen kilo...Že by jen chipnutá jednotka ? Když už tu byla někde debata o těch omezovačích...tak tu můžete něco málo napisat...díkes
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
je napsáno 200hp v názvu videa takže seriovka to asi nebude...ale nějaký extra zátah to nemá...
znám 1,3 která jede 0-100km/h za 7s takže těžko říct...
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů