
News Tuning Karviná
Moderátor: Dave0401
no jo,ale ta moje škudka ma LPG a ne NOS
takže to žere výkonu jak k...a!!! to niet fér,navíc má v motoru kliku od dveří
to zelda: já na jahodě ani na gsi taky nemám vzadu misky
,
to švaic: prý chystáš taky nějaký vůz na zimu,doufám že taky škůdku
kua hoď si už tu fotku nebo přijeď,já tě pofotím a něco ti tam hodím


to zelda: já na jahodě ani na gsi taky nemám vzadu misky

to švaic: prý chystáš taky nějaký vůz na zimu,doufám že taky škůdku

kua hoď si už tu fotku nebo přijeď,já tě pofotím a něco ti tam hodím
To už nedá do kupy nikdo
,ja jsem tak trochu mechanik,ale z toho bych měl strach
.Evo je sebevrah
,a brzo bude mít dalšího kolegu.Už se mu podařilo pobláznit pana 1.9 GTI







Naposledy upravil(a) felda dne 04 lis 2004 20:25, celkem upraveno 1 x.
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad

WESLY....jo chtel jsem kupovat skodovenku nebo malucha ale jsem chudy student takze nane lovky.........jo ja se stavim a neco vyfotime,zitra bych mel myt auto ready (nechal sem delat ten jeden prah a ty sportovni prahy....takze doufam ze to bude za neco stat) a kdo ti rikal ze jsem chtel neco kupovat......nechces udelat predni masku na skodovkustrawberry.gls píše:no jo,ale ta moje škudka ma LPG a ne NOStakže to žere výkonu jak k...a!!! to niet fér,navíc má v motoru kliku od dveří
![]()
to zelda: já na jahodě ani na gsi taky nemám vzadu misky,
to švaic: prý chystáš taky nějaký vůz na zimu,doufám že taky škůdku![]()
kua hoď si už tu fotku nebo přijeď,já tě pofotím a něco ti tam hodím



WESLY...jo jo urcite zavolam....myslim ze to je dobry kup,na plyn to je jizda za pakatel......ten motor by to chtelo uz jsem se o tom bavik s VALKÉM a rikal ze neni problemWESLY.gsi píše:to švaic: ne ne škodulka je od marti,tam se tuning nekoná![]()
tak mi pak zavolej kdy se staviš, domluvíme focení. ser na plastové pí.....y! raději už šetři na motor 2.0 16 V a řídíci jednotku
Zazracna Skoda
Snad by vas mohlo zajimat par radku o kamosove skodarne. Potili jsme to ted snad 3 hodiny. Je to pro Tuning Magazine, takze si to muzete precist drive, nez vyjde cely clanek.
S130 1,9 TDi
Skoda 130GL, r.v. 1986
MOTOR:
vznetovy ctyrvalec OHC ulozeny vzadu podel, pohon zadnich kol
obsah: 1896 cm3
vykon: 81kW (110hp)/4150rpm
tocivy moment: 235 Nm/1900rpm
UPRAVY MOTORU:
mezikus mezi motor a prevodovku, lamela, setrvacnik, vystupni hridel z prevodovky, uchyty motoru, silenbloky, trubky, hadice, komplet vyfukove potrubi, chlazeni motoru, starter (ty jo, to byl masakr), kompletni elektroinstalace z Octavie po vlastni uprave (masakr c. 2), palivove potrubi.
PREVODOVKA:
5ti stupnova manual
PODVOZEK:
predni naprava: kompletne vystuzene ramena, chlazene kotouce vepredu, ctyrpistove brzdy
zadni naprava: kompletne vystuzene ramena, kotoucove brzdy, ctyrpistove brzdy, rucni hydraulicka brzda, nabojky + drzak na trmeny vlastni vyroby, prevarene uchyty ramen
podvozek vlastni vyroby - snizeny a pritvrzeny, brzdove potrubi protazene vnitrkem vozu
KOLA:
zavodni okruhove ze Skoda 130 RS, tridilne, moznost nastavit ET
predni 7" x 13"
zadni 7,5" x 13"
stredy kol v barve vozu, limce ve stribrne metalize
PNEUMATIKY:
185/60 R13" Barum Bravuris
KAROSERIE:
prevarene kliky z Felicie, central, zavarene zadni celo, nundane listy ze dveri, predni bocni blinkry z VW Polo, zpetne zrcatka - kapky, zadni naraznik z BMW 318 (rozpuleny, zkraceny a spojeny, umisteni spz), prizpusobene zadni blatniky pro naraznik, prahy ELRI + vlastni uprava, predni naraznik ELRI + vlastni uprava (umisteni mlhovek + rozrezani napul, zkraceni a dodelani boku z laminatu), stresni okno, striska nad zadnim oknem, zadni kridlo s tretim brzdovym svetlem, predni maska vlastni vyroby, cire predni blinkry, zadni lampy z casti tonovane do modre barvy, centralni sterac
puvodni karoserie po kompletni GO, lak modra metaliza, zadni kapota pouzita ze starsiho typu skodovky
INTERIER:
predni sedadla z casti potazene kuzi (usila maminka - prosim o toto zverejneni) - skorepiny, zadni sedadla - cast z VW Corada, sedaci plocha + boky usila maminka, ctyrbodove bezpecnostni pasy SCHROOT predelane uchyceni sedacek, calouneni podlahy - vlastni vyroba, calouneni strechy v kuzi, pokovene okna + elektrika, pristrojova deska z Octavie + vlastni uprava, plynovy pedal z Octavie, lukasy z Octavie, volant Victor 30mm, nabojka na volant vlastnorucni vyroby, hlinikova radici paka, hlinikova rucni brzda, hlinikove doplnky
AUDIO:
autoradio Sony CDXMP70, 6x repro Dexon
Nejvetsi problemy byly se zadnimi nabojkami kol, zadnimi brzdami, brzdovym potrubim, usazenim motoru, elektroinstalaci + imobilizer (komplikace mezi palubnim pocitacem a imobilizerem) a s navrhnutim mezikusu mezi motorem a prevodovkou (vlastni navrh), zhotovenim tisicihranu, ktery je vsazen do stredu lamely, usazenim starteru a s uchyty motoru.
Podekovani patri hlavne mamince, ktera mi pomahala, tatinkovi a bratrovi, kteri me po celou dobu uprav podporovali, Shakalovi za prvotridni provedeni laku a mym kamaradum.
PLANOVANE UPRAVY:
calouneni dveri, palubni deska, kola, prevodovka
S130 1,9 TDi
Skoda 130GL, r.v. 1986
MOTOR:
vznetovy ctyrvalec OHC ulozeny vzadu podel, pohon zadnich kol
obsah: 1896 cm3
vykon: 81kW (110hp)/4150rpm
tocivy moment: 235 Nm/1900rpm
UPRAVY MOTORU:
mezikus mezi motor a prevodovku, lamela, setrvacnik, vystupni hridel z prevodovky, uchyty motoru, silenbloky, trubky, hadice, komplet vyfukove potrubi, chlazeni motoru, starter (ty jo, to byl masakr), kompletni elektroinstalace z Octavie po vlastni uprave (masakr c. 2), palivove potrubi.
PREVODOVKA:
5ti stupnova manual
PODVOZEK:
predni naprava: kompletne vystuzene ramena, chlazene kotouce vepredu, ctyrpistove brzdy
zadni naprava: kompletne vystuzene ramena, kotoucove brzdy, ctyrpistove brzdy, rucni hydraulicka brzda, nabojky + drzak na trmeny vlastni vyroby, prevarene uchyty ramen
podvozek vlastni vyroby - snizeny a pritvrzeny, brzdove potrubi protazene vnitrkem vozu
KOLA:
zavodni okruhove ze Skoda 130 RS, tridilne, moznost nastavit ET
predni 7" x 13"
zadni 7,5" x 13"
stredy kol v barve vozu, limce ve stribrne metalize
PNEUMATIKY:
185/60 R13" Barum Bravuris
KAROSERIE:
prevarene kliky z Felicie, central, zavarene zadni celo, nundane listy ze dveri, predni bocni blinkry z VW Polo, zpetne zrcatka - kapky, zadni naraznik z BMW 318 (rozpuleny, zkraceny a spojeny, umisteni spz), prizpusobene zadni blatniky pro naraznik, prahy ELRI + vlastni uprava, predni naraznik ELRI + vlastni uprava (umisteni mlhovek + rozrezani napul, zkraceni a dodelani boku z laminatu), stresni okno, striska nad zadnim oknem, zadni kridlo s tretim brzdovym svetlem, predni maska vlastni vyroby, cire predni blinkry, zadni lampy z casti tonovane do modre barvy, centralni sterac
puvodni karoserie po kompletni GO, lak modra metaliza, zadni kapota pouzita ze starsiho typu skodovky
INTERIER:
predni sedadla z casti potazene kuzi (usila maminka - prosim o toto zverejneni) - skorepiny, zadni sedadla - cast z VW Corada, sedaci plocha + boky usila maminka, ctyrbodove bezpecnostni pasy SCHROOT predelane uchyceni sedacek, calouneni podlahy - vlastni vyroba, calouneni strechy v kuzi, pokovene okna + elektrika, pristrojova deska z Octavie + vlastni uprava, plynovy pedal z Octavie, lukasy z Octavie, volant Victor 30mm, nabojka na volant vlastnorucni vyroby, hlinikova radici paka, hlinikova rucni brzda, hlinikove doplnky
AUDIO:
autoradio Sony CDXMP70, 6x repro Dexon
Nejvetsi problemy byly se zadnimi nabojkami kol, zadnimi brzdami, brzdovym potrubim, usazenim motoru, elektroinstalaci + imobilizer (komplikace mezi palubnim pocitacem a imobilizerem) a s navrhnutim mezikusu mezi motorem a prevodovkou (vlastni navrh), zhotovenim tisicihranu, ktery je vsazen do stredu lamely, usazenim starteru a s uchyty motoru.
Podekovani patri hlavne mamince, ktera mi pomahala, tatinkovi a bratrovi, kteri me po celou dobu uprav podporovali, Shakalovi za prvotridni provedeni laku a mym kamaradum.
PLANOVANE UPRAVY:
calouneni dveri, palubni deska, kola, prevodovka
Live4Ride Syndicate
ty kotouče se seženou za par šupů i s třmenama,to není moc pálka. počítej tak motor v dobrém stavu kolem 6-10 tis,ř.jednotka tak do 3.000,- a komplet eberspracher laďák i svody ti dám já,já už je asi nebudu potřebovatSVANCIK píše:Je,ale potřeboval jsem vědět jestli to vubec pujde...stejne potřebuji i zadni kotoučo takže to bude peněz jak praseWESLY.gsi píše:problém je....Válek je kokot,takže si připrav tak min 50 litrů, seženem komponenty a nějak to složíme,kdyžtak helfne Hogen


Houska já na ropáky moc nejsem,držím se názoru že nafta patří do kamen
Ale tadle škodovka mě opravdu dostala
Já bych pod tou kapotou sice radši viděl 1.8t
Škodárna je opravdu super kus,což při takové konkurenci není jednoduché.....VYVÍ,Jahoda atd
2Pádel ICQ funcionless




2Pádel ICQ funcionless
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad

WESLY-nerikej ze kadetka poustis s kopce,nejaka spojka te prece nerozhodí!!!WESLY.gsi píše:ty kotouče se seženou za par šupů i s třmenama,to není moc pálka. počítej tak motor v dobrém stavu kolem 6-10 tis,ř.jednotka tak do 3.000,- a komplet eberspracher laďák i svody ti dám já,já už je asi nebudu potřebovatSVANCIK píše:Je,ale potřeboval jsem vědět jestli to vubec pujde...stejne potřebuji i zadni kotoučo takže to bude peněz jak praseWESLY.gsi píše:problém je....Válek je kokot,takže si připrav tak min 50 litrů, seženem komponenty a nějak to složíme,kdyžtak helfne Hogen
Díkes.....to jen když je venku hnusně a já se nudím u kopmu, tak pracuji na stránceV-Y-V-I píše:2 Remix: skouknul jsem tvoje stránky www.skoda.aktualne.cz ,povedený

ono moc to neber vážně....ty si to četl na těch stánkách toho "nějakého" Havířovského clubu,taky jsem to tam viděl.....remix píše:2V-Y-V-I >>> Když tak koukám, že tvé bydliště je Havířov, tak jsem si vzpomněl, že jsem někde četl, že prej je 17.11. u Kaufu v HA v 16:00 nějaký minituningsrazík...
No jenomže ten "club" má všehovšudy 2 členy a to (nějaká 120 a Mazda)pokud to dobře chápu ty jejich stránky

No a přitom mi se scházíme už tak dlouho každodeně na parkingu a ni se tam nepříjdou podívat a td...raději založí jakýsi neznámý klub

Každopádně to pozjišťuju a dám vědět..TADY

das Auto
neni love neni tuning,navic přes zimu se na autě nedá ni dělat,takže do května se rozebírání odkládá,jestli už budu pracovat tak se bude šetřit na dovolenou a opět další zimu nic. no a na jaře už to začnu skládat apod(pokud budu stále pracovat)
což tady v to z.......m regionu pochybuji
dneska jsem rozrbral komplet chlazení,výfukovou soustavu, svody by už taky chtěli do důchodu,hold 15 let je 15 let
,ale kvalitně je Eberspracher udělal



dneska jsem rozrbral komplet chlazení,výfukovou soustavu, svody by už taky chtěli do důchodu,hold 15 let je 15 let

