News Tuning Karviná

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Odpovědět
V-Y-V-I
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Y-V-I »

2 Remix: skouknul jsem tvoje stránky www.skoda.aktualne.cz ,povedený 8)
das Auto

strawberry.gls

Příspěvek od strawberry.gls »

no jo,ale ta moje škudka ma LPG a ne NOS :D takže to žere výkonu jak k...a!!! to niet fér,navíc má v motoru kliku od dveří :lol:
to zelda: já na jahodě ani na gsi taky nemám vzadu misky :( ,

to švaic: prý chystáš taky nějaký vůz na zimu,doufám že taky škůdku 8)
kua hoď si už tu fotku nebo přijeď,já tě pofotím a něco ti tam hodím

WESLY.gsi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WESLY.gsi »

to žech byl jo :lol:
kua díval jsem se na stránky pana evo500...je to šílenství.......horší než v H+P autodemont, 8) myslím že si na jaře se svou ženou zahrají puzzle cellica :D
Obrázek

felda

Příspěvek od felda »

To už nedá do kupy nikdo :( ,ja jsem tak trochu mechanik,ale z toho bych měl strach :? .Evo je sebevrah :?: ,a brzo bude mít dalšího kolegu.Už se mu podařilo pobláznit pana 1.9 GTI :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) felda dne 04 lis 2004 20:25, celkem upraveno 1 x.
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

WESLY.gsi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WESLY.gsi »

kobzol,sebevrach se píše v češtině SEBEVRAH 8) , právě jsem s EVO500 na ICQ,tobě to ještě nejede
Obrázek

evo500
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo500 »

Hosi...bez prace nejsou kolace ani konici :D

A navic...dyt je to jenom auto ne....a kdyz nejde o zivot..tak jde o hovno.

felda

Příspěvek od felda »

OK strawberry? :?: :x
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

SVANCIK

Příspěvek od SVANCIK »

strawberry.gls píše:no jo,ale ta moje škudka ma LPG a ne NOS :D takže to žere výkonu jak k...a!!! to niet fér,navíc má v motoru kliku od dveří :lol:
to zelda: já na jahodě ani na gsi taky nemám vzadu misky :( ,

to švaic: prý chystáš taky nějaký vůz na zimu,doufám že taky škůdku 8)