zdravým lidičky........... je tu nějak mrtvo.........
no tak jsem nechal krapet poladit software u mého Péža (2,7 HDI 150 Kw/204 Ps a 440 Nm)
u maníků z PowerTEC-u... a oni z toho vyladili 177 Kw/ 241 Ps a 516 Nm..........
takže docela masakr
TLC - nové koňe pod kapotou
- rebel.no.1
- Příspěvky: 50
- Registrován: 21 říj 2008 20:22
- Bydliště: lbc
TLC - nové koňe pod kapotou
Škoda 110 R Cupé 1.1 LS-63 PS-> Peugeot 306 Coupé 1.9 TD-90 PS-> Peugeot 407 Coupé 2.7 HDI-241 PS (orig.204 PS)
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Tak ať v pohodě jezdí!
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Odměřeno, nebo věříš tomu, co ti řekli?rebel.no.1 píše: zdravým lidičky........... je tu nějak mrtvo.........
no tak jsem nechal krapet poladit software u mého Péža (2,7 HDI 150 Kw/204 Ps a 440 Nm)
u maníků z PowerTEC-u... a oni z toho vyladili 177 Kw/ 241 Ps a 516 Nm..........
takže docela masakr
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Jsem zkouknul par videi na youtube a vsichni maji pusteny radio. Dej naky video jak at je poradne slyset motor.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
- rebel.no.1
- Příspěvky: 50
- Registrován: 21 říj 2008 20:22
- Bydliště: lbc
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
mám auto s automatickou převodovkou, tak to neklaplo .......... ale znát to je hodně......
Už po prvním (klidném) rozjezdu byl znát nárůst točivého momentu a zátah. Avšak to pravé jsem pocítil (až po pár km-po zahřátí na provozní teplotu), při nájezdu na dálnici. Zátah při rozjezdu je znatelně vyšší, auto jde za plynem jak "hladovej pitbul za kostí" a to až do 190km/h , pak už zátah není tak výrazný, ale stále o poznání vyšší, než u sériové verze softwareu a to až na samotný omežovač (254km/h) . Při předjíždění na dálnici při rychlostech nad 110km/h motor okamžitě reaguje na sešlápnutí pedálu a znatelně se zkrátila doba potřebná k předjetí s
Více informací na: http://www.chiptuning.cz/galerie-chipov ... z1G8DgKYvl" onclick="window.open(this.href);return false;
Už po prvním (klidném) rozjezdu byl znát nárůst točivého momentu a zátah. Avšak to pravé jsem pocítil (až po pár km-po zahřátí na provozní teplotu), při nájezdu na dálnici. Zátah při rozjezdu je znatelně vyšší, auto jde za plynem jak "hladovej pitbul za kostí" a to až do 190km/h , pak už zátah není tak výrazný, ale stále o poznání vyšší, než u sériové verze softwareu a to až na samotný omežovač (254km/h) . Při předjíždění na dálnici při rychlostech nad 110km/h motor okamžitě reaguje na sešlápnutí pedálu a znatelně se zkrátila doba potřebná k předjetí s
Více informací na: http://www.chiptuning.cz/galerie-chipov ... z1G8DgKYvl" onclick="window.open(this.href);return false;
Škoda 110 R Cupé 1.1 LS-63 PS-> Peugeot 306 Coupé 1.9 TD-90 PS-> Peugeot 407 Coupé 2.7 HDI-241 PS (orig.204 PS)
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
ty jo, tak o tom se může mojímu Golfíku jen nechat zdát krásný sen z budoucnosti ale věřím, že to je poznat. 27kW už je dost na rozpoznání ať slouží
- rebel.no.1
- Příspěvky: 50
- Registrován: 21 říj 2008 20:22
- Bydliště: lbc
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
já bych už ani nechtěl auto bez automatu...... ta pohoda na křižovatkách a ve městě...... žádné řazení....... jen šlápnout a tradá vpřed.......... jediná nevýhoda je že nemůžeš na brzdu a nechat si změřit výkon, ale na hrubé měření mám software a přez řídící jednotku se to dá změřit...... ale jen hrubý výkon na koklech............. ale nejprve se musejí zadat parametry převodů a ostatních blbostí....... i když bych snad ještě někde doma našel vzoreček na tohle hrubé počítání... no snad někdy se k tomu dostanu .......
Škoda 110 R Cupé 1.1 LS-63 PS-> Peugeot 306 Coupé 1.9 TD-90 PS-> Peugeot 407 Coupé 2.7 HDI-241 PS (orig.204 PS)
- Nosound89
- Příspěvky: 188
- Registrován: 08 črc 2009 06:12
- Bydliště: F-M a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
pár referencí jsem si tam projel a nevím nevím třeba tahle... graf z úplně jiného auta.. zajímalo by mě jestli ti to fakt změří před a po... jinak nevěřím http://www.chiptuning.cz/galerie-chipov ... hp?id=5278
Volvo
- rebel.no.1
- Příspěvky: 50
- Registrován: 21 říj 2008 20:22
- Bydliště: lbc
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
jo to jsem si také všiml už před tím než jsem tam jel..... měření na brzdě dělají ... ale automat na brzdě nezměříš.....
ale jako nemám strach že ten výkon tam není......... auto mám od prvního km .... tak jej znám jak své boty.......
a před 2 lety jsem do něj pořídil power box...... ještě ten den jsem jej vyškubal ven a vrátil...... jen to je krabička na ozdobu a pro vztek ..............
ale jako nemám strach že ten výkon tam není......... auto mám od prvního km .... tak jej znám jak své boty.......
a před 2 lety jsem do něj pořídil power box...... ještě ten den jsem jej vyškubal ven a vrátil...... jen to je krabička na ozdobu a pro vztek ..............
Škoda 110 R Cupé 1.1 LS-63 PS-> Peugeot 306 Coupé 1.9 TD-90 PS-> Peugeot 407 Coupé 2.7 HDI-241 PS (orig.204 PS)