

1. Gordon (USA/Volkswagen) 1:14:01 hod.,
2. Peterhansel (Fr./Mitsubishi) -53,
3. Saby (Fr./Volkswagen) -1:08,
4. Alphand (Fr./Mitsubishi) -1:24,
5. Kleinschmidtová (Něm./Volkswagen) -2:10,
6. Kankkunen (Fin./Volkswagen) -2:40


Moderátor: Bohuš
Výsledky 5. etapy:F.N.T (Jergi) píše:Nene, pokračuje,a el klesnul z první pozice na desátou....sic píše:a colin uz skocil ?moc to nesledujem
ano ano, ale i na to bahínko se dá narazit a když je ještě přikrytý tenkou uschlou vstvou, může to být pořádná past...F.N.T (Jergi) píše:Spíš písečná, nebo prašná, na poušti totiž obvykle moc bahna neniNo_name píše:Tahle disciplína mi přijde ,jako bahínková ekvivalence k DTM
jo tak to musí bejt docela srandaTrhyy píše:Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvaha
to sou ty samy dvaJenicek píše:jo tak to musí bejt docela srandaTrhyy píše:Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvahato se na to mrknu, až někde budou dávat nějakej pořad
no ve video sekci jsem koukal na gumball - jeli 3000 km a taky tam jel jeden s kachnou a dojel, asi se s tím dá jezdit hodně
Ta kačena má ale 250 koní a jede 190km/h to musí takový malý auto roztrhnout vejpůlJenicek píše:jo tak to musí bejt docela srandaTrhyy píše:Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvahato se na to mrknu, až někde budou dávat nějakej pořad
no ve video sekci jsem koukal na gumball - jeli 3000 km a taky tam jel jeden s kachnou a dojel, asi se s tím dá jezdit hodně
dakar je úplně něco jinýho, proti tomu je gumball brnkačka.....Jenicek píše:jo tak to musí bejt docela srandaTrhyy píše:Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvahato se na to mrknu, až někde budou dávat nějakej pořad
no ve video sekci jsem koukal na gumball - jeli 3000 km a taky tam jel jeden s kachnou a dojel, asi se s tím dá jezdit hodně
Náhodou možná i 100km/h z kopce, s vítrem v zádechJenicek píše:no to teda, normálně kačena jede 70 km/hodinu nebo kolik ne....Trhyy píše:
Ta kačena má ale 250 koní a jede 190km/h to musí takový malý auto roztrhnout vejpůl![]()
Fakt tak to muselo dát hodně práce postavit a jakou má převodovku to tam má asi dvě nemartin píše:Tahle kačena má dva motoryleteeec
jo a ještě ho někdo táhnul viďTrhyy píše:Náhodou možná i 100km/h z kopce, s vítrem v zádechJenicek píše:no to teda, normálně kačena jede 70 km/hodinu nebo kolik ne....Trhyy píše:
Ta kačena má ale 250 koní a jede 190km/h to musí takový malý auto roztrhnout vejpůl![]()
![]()
![]()
![]()
Mylim že ve skutečnosti jezdili tak kolem těch 80 a měli 20 koníků prostě auto stavěný na sprinty![]()
Ale je nádherný
![]()
ve světě motorů z 80´ let byla kačena se dvěma motorama rovnou z citroenu. Tohle stavěli jako repliku. Asi to bude masakr. Vzduchem chlazený motory...Jenicek píše:jo a ještě ho někdo táhnul viďTrhyy píše:Náhodou možná i 100km/h z kopce, s vítrem v zádechJenicek píše: no to teda, normálně kačena jede 70 km/hodinu nebo kolik ne....![]()
![]()
![]()
Mylim že ve skutečnosti jezdili tak kolem těch 80 a měli 20 koníků prostě auto stavěný na sprinty![]()
Ale je nádherný
![]()
no docela by mě zajímalo jak to udělali. vždyť nacpat tam jinej motor a převodovku taky nemůže bejt žádná sranda. ale když se mu to podělá, tak má výhodu, že ho za půl hodiny může kompletně rozebrat
no v noci se jim to bude chladit dobřeEiffel píše:ve světě motorů z 80´ let byla kačena se dvěma motorama rovnou z citroenu. Tohle stavěli jako repliku. Asi to bude masakr. Vzduchem chlazený motory...
Jaký starý tatrovky??????????Tatra je pořád chlazená vzduchem,ale tatru co má loprais je motor DEUTZ vodou chlazenej o výkonu cca 800PS,tomeček měl od jakživa klasickej 12V vzduchem chlazenej obsah necelejch 20litrů dvě turba,čtyři mezichladiče,výkom podle vyladění,až 1000 koní,ale oficiálně se uvádí 600-800.Jenicek píše:no v noci se jim to bude chladit dobřeEiffel píše:ve světě motorů z 80´ let byla kačena se dvěma motorama rovnou z citroenu. Tohle stavěli jako repliku. Asi to bude masakr. Vzduchem chlazený motory...to je zima i na poušti, ale přes den to asi bude dobrej mazec. no ale takový starý tatrovky byly taky chlazený vzduchem a jakpak šlapaly...
já myslel osobáky, jsem netušil, že náklaďáky jsou taky chlazený vzduchem, o ty se moc nezajímám...Krosmen píše:Jaký starý tatrovky??????????Tatra je pořád chlazená vzduchem,ale tatru co má loprais je motor DEUTZ vodou chlazenej o výkonu cca 800PS,tomeček měl od jakživa klasickej 12V vzduchem chlazenej obsah necelejch 20litrů dvě turba,čtyři mezichladiče,výkom podle vyladění,až 1000 koní,ale oficiálně se uvádí 600-800.Jenicek píše:no v noci se jim to bude chladit dobřeEiffel píše:ve světě motorů z 80´ let byla kačena se dvěma motorama rovnou z citroenu. Tohle stavěli jako repliku. Asi to bude masakr. Vzduchem chlazený motory...to je zima i na poušti, ale přes den to asi bude dobrej mazec. no ale takový starý tatrovky byly taky chlazený vzduchem a jakpak šlapaly...
Jinak nej masakr byl když náklaďáky mohli mít dva motory,to byli monstra,ale pak se v dafu jedna posádka zabila,tak je zrušily...Tatra měla už na příští sezonu vyrobený auto s dvěma motorama o celkovém výkonu 1200Ps na váhu cca 8000 kilo,auto je v muzeu tatry.....