Většina motoristických nopvinářů říká že přejmenováni na Chevrolet byl brilantní tah, protože poptávka po "neznámých" vozch je veliká a na světě je stále ještě více laiků než odborníků kteří nepoznají že to je Daewoo.
Co se týče toho Superba, malinko to rozvedu, přeci jen k tomu mam malinko blíž.
V době kdy se začalo jezidt tehdejší ETCC a kde byli pouze značky Alfa Romeo, BMW a Seat se začalo uvažovat o prjketu českého auta do ETCC a hlavně s českými jezdci (Kolář, Navrátil)..Veliký zájem na projektu měla jedna anglická banka v jejích barváchměli dva modré superby startovat a přislíbili finanční dotaci kolem 120 mega na vývoj auta, celou jednu sezonu vcetne všech honorářů.Vozy se začali vyvýjet stylem že hodně firem zabývající se stavbou závodních automobilů nebo motoru dostali za úkol vymyslet jednotlivé komponenty.Michl -motor, A2000-podvozek atd., ale bohužel se na všem začalo dělat ještě před tím než bylo smlouvy uzavřeny (divím se že nebyla žádná tzv smlouva o budoucí smlouvě kde by si sponzor zavázal k tomu že peníze na projekt dá), což bohžel vedlo k zastavení projektu z nedostatku financí.Anglická finanční společnost nakonec couvla úplně a slíbené finanční prostředky dostal nějaký anglický fotbalový team, kde to prý byla pro společnost větší reklama o čemž celkem pochybuji vzhledem k tomu že letos už se to jede jako WTCC a rozhodně divák snadněji přečte reklamu na čistém autě než na zašpiněném dresu fotbalisty.
Projekt byl s definitivní platností ukončen úplně a dvě lehké a z čísti hotvé karoserie reznou ted na dvoře jedné firmy která se na tom podílela a motory které byli vyvíjeny byli z části použity pro Octavia Cup.
Je veliká škoda že se to nepovedlo díky společnosti který hory doly naslibovala ale nic nesplnila, ale také bohužel díky veliké důvěře několika lidí právě té společnosti.
Fotky bohužel jen makety závodního Superba jsou na stránkách
www.foltyn.cz