možná by bylo lepší kdyby Kresta byl celou sezónu ten třetí....nebude na něm tlak na týmové body, bude mít špičkovou techniku a pojede přčedevším sám na sebe....
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
v Mexicu ma skoda predstavit novy motor , mitsu aktivni diferencialy ...
uvidime ,co to udela .. ponekud hlavne mitsu se ukazuje , ze to mysli fakt vazne s navratem mezi elitu wrc
Jojo, na Krestu toho je trochu moc....potřeboval by alespoň jeden viditelně podařenej závod aby si upevnil pozici v týmu....
Jinak jsem zvědavej na Fabii EVO II mohli by sakra nasadit konečně konkurenceschopnou techniku, takovej bohatej koncern, konstruktéři od Audi výtězové DTM a nejsou toho schopný, tomu nevěřim....
I ve Švédsku Kresta ukázal, že se s autem a novými podmínkami sžívá docela rychle, snad dostane důvěru na další soutěži. Ale Solu by mohl pojet, aspoň by zavřel Španělům hubu...
Mosťa píše:I ve Švédsku Kresta ukázal, že se s autem a novými podmínkami sžívá docela rychle, snad dostane důvěru na další soutěži. Ale Solu by mohl pojet, aspoň by zavřel Španělům hubu...
po Mexiku by měl už být pořád jako dvojka, říkal to včera ve Světě motorů na ČT2
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Mosťa píše:I ve Švédsku Kresta ukázal, že se s autem a novými podmínkami sžívá docela rychle, snad dostane důvěru na další soutěži. Ale Solu by mohl pojet, aspoň by zavřel Španělům hubu...
po Mexiku by měl už být pořád jako dvojka, říkal to včera ve Světě motorů na ČT2
Jak po Mexiku? Teď jsem to nějak nesledoval....oni ho přesunuli na místo stájový trojky nebo co? Vždyť to stejně nemá význam pro tým....
Mosťa píše:I ve Švédsku Kresta ukázal, že se s autem a novými podmínkami sžívá docela rychle, snad dostane důvěru na další soutěži. Ale Solu by mohl pojet, aspoň by zavřel Španělům hubu...
po Mexiku by měl už být pořád jako dvojka, říkal to včera ve Světě motorů na ČT2
Jak po Mexiku? Teď jsem to nějak nesledoval....oni ho přesunuli na místo stájový trojky nebo co? Vždyť to stejně nemá význam pro tým....
jo na trojku, protože pro tým bodujou jen 2 jezdci, proto je lepší nasazovat na místo dvojky specialsty na povrchy/dle toho kdo danou rallye jak zná
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Každopádně Sola asi dostane na prdel, šotolina romanovy jde. Minulí rok na šotolině, myslim že na Acropolis, se držel se starým Focusem JM Engineeringu dost vysoko, dokud ho myslim právě Sola s mitsu nezastavil, jak měli crash. Hlavně aby to nezbořil, mexiko je dost úzké, neni čas na chyby. A pokud bude pravidelně dojíždět mezi Tonim a týmovou trojkou tak si svoje angažmá zasloužil. Opět jako na každém závodě mu držim palce.
Mosťa píše:I ve Švédsku Kresta ukázal, že se s autem a novými podmínkami sžívá docela rychle, snad dostane důvěru na další soutěži. Ale Solu by mohl pojet, aspoň by zavřel Španělům hubu...
po Mexiku by měl už být pořád jako dvojka, říkal to včera ve Světě motorů na ČT2
Má omluva, včera jsem tento oblíbený týdeník propásl. Ale dík za pozitivní informace!
1. Solberg P. / Mills P. 01:23:56.0
2. Gronholm M. / Rautiainen T. 00:20.5
3. Martin M. / Park M. 00:30.9
4. Duval F. / Prevot S. 00:33.9
5. Atkinson Ch. / MacNeall G. 00:50.6
6. Kresta R. / Možný J. 01:16.8
7. Rovanpera H. / Pietilainen R. 01:19.6
8. Sola D. / Amigo X. 01:29.3
.....
10. Gardemeister T. / Honkanen J. 01:36.9
.....
12. Schwarz A. / Wicha K. 02:54.1
.....
14. Loeb S. / Elena D. 04:21.1
.....
20. Paasonen J. / Vainikka J. 24:54.5
.....
22. Valoušek P. / Scalvini P. 36:43.2
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Kresta R. / Možný J. (st. č. 14) Stojí na přejezdové komunikaci před startem rychlostní zkoušky s poškozeným zavěšením. Odstupuje ze 2.etapy. http://www.vysledky-rally.cz