P: sportovní pásy Schroth s homologací do provozu

Náhradní díly, plasty, autohifi atd. Automaticky se mažou příspěvky starší víc než 60 dní.

Moderátoři: Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Rudi, tholis, Mirek999, Bordel

Pravidla fóra
Do nadpisu inzerátu (kolonka předmět) vložte vždy prosím na začátek písmena:

P: pokud věco prodáváte
K: pokud věc chcete koupit
V: pokud věc chcete vyměnit za jinou
Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2060
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

P: sportovní pásy Schroth s homologací do provozu

Příspěvek od gizmi »

Momentálně takováto nabídka:

KUSOVÉ:

1x červený Schroth - nový jen pro BMW, provedení pouze pro BMW E36 (3. série) + E46 (3. série) + E39 (5. série) ,nový z edice Rallye 4 - QuickFit asm E46, kompletní balení viz fotky níže, homologace na silnici
Fotky: https://vyprodavam.rajce.idnes.cz/10.4. ... rveny_BMW/ , cena: 3000,-

1x červený Schroth nový pevný, kompletní balení viz fotografie, edice Rallye 3 asm, homologace na silnici
Fotky: https://vyprodavam.rajce.idnes.cz/10.4. ... eny_pevny/, cena: 2500,-

1x Harlekýn Schroth nový elektrický, kompletní balení viz fotografie, limitovaná edice Harlekýn, homologace na silnici
Fotky: https://vyprodavam.rajce.idnes.cz/10.4. ... lektricky/, cena: 3500,-

1x modrý Schroth nový elektrický, kompletní balení viz fotografie, edice Autocontrol 2, homologace na silnici
Fotky: https://vyprodavam.rajce.idnes.cz/10.4. ... lektricky/, cena: 3500,-


PŘÍSLUŠENSTVÍ:

Pár náklonových čidel. Neponičená, neprasklá, plně funkční.
Fotky: https://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Par_n ... el_Schroth , cena: 300,-/kus

Pár prodloužení pro rolny do zadní části auta pro uchycení pod sedačku.
Fotky: https://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Par_p ... su_Schroth , cena: 200,-/kus


Nákup
x jsem z Plzně, takže mohu předvést nebo ukázat v Plzni = osobní předání
x zaslání je možné přes ulozenka.cz (převod peněz předem, nebo dobírka) - za 18 let prodeje pásů mám již slušné jméno
x je možnost vystavit pás na aukro.cz
x porovnání a mnoho informací je možno najít na oficiálních stránkách: http://www.schroth.de
----------------
kontakt: 777832418 (moznost sms a whatsApp kdykoliv, hovory od 7:00 do 19:00). Rád odpovím na jakoukoliv otázku a rád vyjdu vstříc, ale prosím nejprve číst viz níže, kde vysvětluji spoustu dotazů.

Nabízím i nějaké nové/použité "náhradní" díly

ZDE budou časem zobrazovány i mé překlady odborných vyjádření z testovacího střediska společnosti SCHROTH na různá témata..

clanek c.1: Srovnání šířky pásu 50mm a 75mm

Pro vysvětlení, proč je technologické použití 50mm šířky pásu účinnější než 75mm (často k vidění u konkurence),
by se měl každý podívat na stavbu lidského těla. Pánevní hřeben (na obrázku IC) je součástí pánevní kosti,
která vyčnívá nad boky. Mluvíme zde i o pánevním ohybu (IC), který se nejvíce odhaluje právě v sedě. 50mm pás
dokonale pasuje do tohoto pánevního ohybu narozdíl od 75mm šířky pásu, který vyčnívá přes hroty hřebenu. Dále pak
z testů vyplýva, že 75mm pás má procentuelně méně dosedací plochy ve srovnání s 50mm.U 75mm šířky bylo
na stehenní kosti, kam pás doléhá, při prudkém nárazu nalezeno více pohmožděnin. Z důvodu, že 50mm šíře přesně
leží v pánevním ohybu, může být vpředu od 25mm do 40mm uložena spona (napínák bezpečnostního pásu) a je tímto i
o hodně komfotnější oproti silnější variantě. Další výhodou přesné pozice v pánevním ohybu je fakt, že se zde
redukuje riziko vylezení přes hřeben a inicializuje se "Submarining". "Submarining" je jev, kdy se tělo ponořuje
směrem pod pás, což může způsobit zranění vnitřních orgánů od otlačenin samotného pásu. Při nárazových testech
se ukázalo, že čím více pevnější upnutí pásu bylo použito, tím menší jsou škody na hrudi, hlavě a krku. Neexistuje
rozdíl mezi pevností pásu 50mm nebo 75mm, protože musíte překonat stejné břímě hrudi. Další výhodou 50mm pásů oproti
75mm je, že se značně snáze montují a pasují do více sedaček.


clanek c.2: Instalace do Golf IV (zkratka koncern)

Jelikoz u koncernu je instalace o neco slozitejsi, nez treba u Hondy a mraky lidi se mi na to pta, tak rozepisu instalaci
do meho Golfa IV. Tady je par fotek: http://gizmi.rajce.idnes.cz/Uchyceni_pasu_v_Golf_IV .
Konkretne u koncernu je treba pocitat s pomerne casove nakladnou instalaci. Ja to mel spojene s vymenou sedacek za Recaro, tak me to tolik netizilo, ale i tak je to pracne. Nejprve jsem musel sundat sedacku, protoze nacvak serioveho pasu napravo je pridelan k sedacce. Ten jsem klicem povolil a ke sroubu pridal oko ze sportovniho pasu. Chce to trpelivost, protoze je tam malo mista a je to na nervy (pozor na poniceni plastu sedacky). Nasledne jsem musel sundat prahovy plast u ridice a i vzadu, protoze prekryvaji sloupkovy plast, kterym prochazi seriovy pas. Po demontazi jsem se dostal na navijak serioveho pasu, ktery jsem sundal a opet k nemu pridal oko sportovniho tak, aby to pekne vyslo a nic nicemu neprekazelo. Nasledne vse nacvakat zpet. Tim je hotov predek a schazi jen uchyceni v zadu. Golf ma ve sloupku posuvne (nastavovaci) polohy serioveho pasu pro lidi vzadu a ja chtel toto zachovat. Sundal jsem tedy kotveni serie, ohnul oko sportovniho pasu a pridal jej. Nasledne vse prisroubovat a HOTOVO :) Jinak pred sundavanim sedacky hlavne nezapomenout odpojit baterku kvuli airbagum a nezapomenout je pri vraceni opet zapojit (v pripade ele vyhrevu a jinych vylepseni to same). Pokud nekoho tedy vezu vzadu, tak jen pas rozpojim a polozim zadni cast na plato. V predu dam pas ke strane a pripoutam se seriovym pasem. :D Tato varianta se zachovanim seriových pasu je vyhodna nejen pro zachovani mista v zadu, ale urcite ji vyuzijete i v zime, kdy se zimni bundou se narvat do sportovnich pasu je skoro nerealne, nebo kdyz clovek jede jen kousek, tak je to ztrata casu a pouzije se seriovy pas. Jinak pri samotne instalaci doporucuji zapujcit si tepovaci stroj 8) Idealni sance pro radne vytepovani celeho auta, protoze kdy jindy budete mit dole sedacky pro snadne vydrbani milacka? 8)


clanek c.3: Znehodnocení pásu

Velmi důležitým faktem u sportovnich pásů je, že po autonehodě je třeba pás demontovat a vyhodit!!! Další používání není možné, protože pásy jsou z technického vlákna, které se vytáhne a zničí (zkrátka absorbuje náraz pohlcením - vytažením). Nevýhodou je fakt, že laik bez školení vytahané vlákno nepozná (pás po bouračce) a tak se v ČR často prodávají životu VELMI NEBEZPEČNE pásy. Pred tímto varuji a mohu zaručit, že u pásů ode mě bude vždy vše v pořádku (mám to jako koníček a než mít někoho na svědomí?). V ČR jsem se setkal i s prodejcem, který roztržené pásy opravil údajně vláknem používaným pro padáky a tvrdil, že je to bezpečné. Opět velmi důrazně varuji! Je třeba si uvědomit, že se jedná o prvek, na který je třeba se spolehnout v případě nehody!


clanek c.4: Typy zakončení pásů / rolny VS pevné zapojení

Existují 3 typy zakončení sportovních pásů (myšlena zadní část, ukotvená v místě sloupku, nebo v místě sedačky - zkrátka v místech sériového pásu). Tato zadní část je vždy odepínatelná (pro možnost převozu někoho v zadu). První variantou je PEVNÉ uchycení. Zkrátka popruh jako jsou ty v předu, který si nastavím na své tělo a tak zůstane. Druhou variantou je MANUÁLNÍ naviják, který funguje jako naviják sériového pásu. Při nehodě (při škubnutí) se zakousne a při pomalém odvinu se tak mohu v autě hýbat. Třetí variantou je ELEKTRICKÝ naviják, kde existují navíc dvě varianty provedení, které fungují přesně v opačném chodu. Uživatel má vyvedený kablík se spínačem v místě kde uváží za vhodné a pokud se připásá, tak bez sepnutí funguje stejně jako manuální naviják a pokud jej sepnu, tak pás se zakousne a pouze utahuje. To v praxi znamená, že třeba jedu a chci přeladit rádio (nebo líbat manželku na červené, čti milenku :lol:) tak si přepnu a mohu se hýbat. Když se dál věnuji řízení, tak sepnu a pás se zakousne a při každém pohybu zpět do sedačky mě bude jen a jen utahovat (dopředu již nepusti). Druhá (již zmíněná) varianta ele navijáku je naprosto totožná, ale funguje přesně naopak. Když je sepnuto, tak utahuje a když ne, tak odvíjí manuálně. K eletrickému pásu se dá ještě dokoupit tzv. náklonové čidlo (žlutá malá krabička s kuličkou uvnitř), které se dle návodu uchytí kdekoliv ve voze a propojí s rolnou. Při náklonu vozidla v zatáččce, autonehodě, atd se kulička odkloní a pás následně reaguje aretací řidiče. V dnešní době je možné zakoupit na některá vozidla (BMW, WRX, atd.) pásy přímo na míru vozidla = nemusíte již pás složitě instalovat, ale nacvakáte jej do originál nácvaků v autě.
Honda Jazz v org. stavu
Honda CRX targa VTi v brutální úpravě
Honda NSR
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Zpět na „Náhradní díly a doplňky“