Na co si dát pozor
Mno ,co se týká převozu,tak hlavně auto,který má papírově dostatečně dimenzovanou kouli,dostatečně dimenzovanej plaťák (nejlíp ten,co má kola schovaný pod ložnou plochou,páč ty ,co to maji mimo nesplňujou požadavky EU) a od všeho mít papíry ,včetně Nissana ,na hranicích si vezmou noty od tažnýho auta,plaťáku a auta na plaťáku a zkontrolujou si je v personlkompjůtru
Pokud nemáš plaťák,tak si to nechat dovýzt autodopravou,ale to je drahý
Nejdebilnější na koupi z de je,že autu tady neplatěji noty,ale to už se nějak zvládne
Co jsem zatim u dvoukil pochytil při koupi já,je hlavně koukat na kastly,jestli je zdravá a koukat se na spáry (hlavně na předku,kolem mrkaček,tam je hrozně težký pořádný slícování,taky na kapotu...) pak koukat na zadní víko pod ten kšiltík,tam to často rezne-auto ,který jezdí imrvére to bude mít totálně shnilý
Taky jsem pochytil,že všechny maji motor zralej na GO ,přeci jen už jsou to starý auta a naštěstí na ebay je to v popisu vždycky jako klappiert <--

,naštěstí se tím netají
Třeba tohle jsem kupoval já...na místě mi původní majitel nasypal lágry do dlaní a šťastně řekl dritte zylinder klappiert
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 4574772577
Ostatní dvoukiláci jistě doplní popř. poopraví
