Ty auta jsou takový malý letadla.Boči píše:Ty palubovky v těch Saabech... hold geny v letecké produkci se nezapřou. Ale zvenku jsou to krásný stroje
.
Saab nebo Volvo?
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Re: Saab nebo Volvo?
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: Saab nebo Volvo?
Ty Saab pristrojovky potazmo cely interiery jsou strasidelny...o budikach ani nemluvim 
KEHO rennsport
Re: Saab nebo Volvo?
ty interiéry jsou asi hlavní věc, proč bych si to asi nekoupil
.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Saab nebo Volvo?
budiky jsou strasidelny, o tom zadna, ale jinak mi ta palubovka dost pripomina e36Butcher píše:Ty Saab pristrojovky potazmo cely interiery jsou strasidelny...o budikach ani nemluvim
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Saab nebo Volvo?
no takové nepřehledné, titěrné a výdechy ventilace archaické...ale jinak je to ok
Interiér poslední 9-5 se mi už velmi líbí.
Interiér poslední 9-5 se mi už velmi líbí.
Cléon & Fonte
Re: Saab nebo Volvo?
co spíš řešit nějaký chronický nemoci tady těch aut?
u těch Saabů to předpokládám budou hlavně turba a jak už sem se někde dočetl, tak prej je lepší se vyhnout dieselovejm motorům?
jak je na tom podvozek?
u těch Saabů to předpokládám budou hlavně turba a jak už sem se někde dočetl, tak prej je lepší se vyhnout dieselovejm motorům?
jak je na tom podvozek?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Saab nebo Volvo?
Jednou se zde psalo že 3.0 TiD je velmi poruchový motor...stejný motor je i v starších Renaultech jako Espace, VelSatis.
Menší překvápko je, že je to japonský motor
Motory vyrobené 2002-2005 DENSO ISUZU P9X, BJ0J0B mají chybu v řídící jednotce která chybně vyhodnocuje informace z teplotních a tlakových čidel. (Renault vydal oficiální prohlášení a sezval majitele těchto vozů do servisu). Na základě toho se stane, že se motor může přehřát. Například se pozdě sepnou sahary. Navíc motor nemá ideálně řešený chladící systém a rychle se zanese nečistotami z venku - myslím chladiče. Takže se motor navíc ještě více přehřívá. To se stance cca po 2-3 letech - podle využívání.
To je základ pro to, aby motor šel rychle do háje. Motor je vlastně téměř pořád přehřátý. Nejčastěji pak odchází (Dle referencí majitelů vozu) těsnění pod hlavou případně hlava, vodní pumpa. Výměna obojeho není úplně jednoduchá. Pro výměnu vodní pumpy je potřeba sundat rozvodový řemen. Pro tuto úlohu je nutné odstrojit půl motoru a i pro zkušeného mechanika je to práce na půl dne. Stejně v případě výměny těsnění pod hlavami válců. Nejčastěji odchází zadní řada válců kvůli horšímu přístupu vzduchu. Motor již není v tuto chvíli téměř chlazen vodou, neboť voda již neprodí k ucpaným chladičům (Proč jsou ucpané se dočtete níže) a je vařicí a navíc zavzdušňováním chladícího systému se vytváří vzduchové kapsy a hůř koluje voda jen přes malý okruh přes motor.
V dalším kroku může dojít i k zanešení chladičů - se vzduchem mohou do chladícího systému pronikat i nečistoty které zanesou chladiče.Je také možné že pronikající chladící kapalina s antyfreezem do válce může snížit na určitém místě mazání a může dojít i k zadření motoru.
Ovšem 3.0 dCi co se dává už do III Laguny už je jiný a je Renault.Zde už ty problémy nejsou.
Nicméně u sábů vidívám motor 1.9 TiD a zajímalo by mne co to je za motor. Nějaký GM agregát?
Menší překvápko je, že je to japonský motor
Motory vyrobené 2002-2005 DENSO ISUZU P9X, BJ0J0B mají chybu v řídící jednotce která chybně vyhodnocuje informace z teplotních a tlakových čidel. (Renault vydal oficiální prohlášení a sezval majitele těchto vozů do servisu). Na základě toho se stane, že se motor může přehřát. Například se pozdě sepnou sahary. Navíc motor nemá ideálně řešený chladící systém a rychle se zanese nečistotami z venku - myslím chladiče. Takže se motor navíc ještě více přehřívá. To se stance cca po 2-3 letech - podle využívání.
To je základ pro to, aby motor šel rychle do háje. Motor je vlastně téměř pořád přehřátý. Nejčastěji pak odchází (Dle referencí majitelů vozu) těsnění pod hlavou případně hlava, vodní pumpa. Výměna obojeho není úplně jednoduchá. Pro výměnu vodní pumpy je potřeba sundat rozvodový řemen. Pro tuto úlohu je nutné odstrojit půl motoru a i pro zkušeného mechanika je to práce na půl dne. Stejně v případě výměny těsnění pod hlavami válců. Nejčastěji odchází zadní řada válců kvůli horšímu přístupu vzduchu. Motor již není v tuto chvíli téměř chlazen vodou, neboť voda již neprodí k ucpaným chladičům (Proč jsou ucpané se dočtete níže) a je vařicí a navíc zavzdušňováním chladícího systému se vytváří vzduchové kapsy a hůř koluje voda jen přes malý okruh přes motor.
V dalším kroku může dojít i k zanešení chladičů - se vzduchem mohou do chladícího systému pronikat i nečistoty které zanesou chladiče.Je také možné že pronikající chladící kapalina s antyfreezem do válce může snížit na určitém místě mazání a může dojít i k zadření motoru.
Ovšem 3.0 dCi co se dává už do III Laguny už je jiný a je Renault.Zde už ty problémy nejsou.
Nicméně u sábů vidívám motor 1.9 TiD a zajímalo by mne co to je za motor. Nějaký GM agregát?
Cléon & Fonte
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Saab nebo Volvo?
Co jsem cetl, tak je dobre se vyhnout 3.0V6TiD a nejlepsi volba mezi naftama je motorizace 1.9TiD, mozna nekde najdu odkaz na recenzi na model 9-5.
Jinak, jak uz psal Milosh, tak nektere dily jsou shodne tema od Opelu, specificke budou karosarske a interierove, jinak po ty technicky strance to bude takova "smeska" z koncernu GM.
Jinak, jak uz psal Milosh, tak nektere dily jsou shodne tema od Opelu, specificke budou karosarske a interierove, jinak po ty technicky strance to bude takova "smeska" z koncernu GM.
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: Saab nebo Volvo?
nafťáky jsou převzatý od Opelu a to jsou vlastně italský JTD
další motor nad kterým se dá uvažovat je 1.9 TTiD a ten má 2 turba 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Saab nebo Volvo?
no moc smeska GM to neni... saab sel dycky svoji cestou
kdo nevidel, tak od 40 minuty zajimave video o Saabech v podani topgearu http://www.topgear.4fan.cz/epizoda-18x05-tit/" onclick="window.open(this.href);return false;
kdo nevidel, tak od 40 minuty zajimave video o Saabech v podani topgearu http://www.topgear.4fan.cz/epizoda-18x05-tit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazda MX-5 Sportive
Alfa Romeo GTV V6 TB
www.VinarskyDumSedlec.cz
Alfa Romeo GTV V6 TB
www.VinarskyDumSedlec.cz
Re: Saab nebo Volvo?
tak se mi nějak zalíbila 9-3
. po faceliftu, 2,0 aero biopower, takže alkoholik. zvenku je to krásný už víceméně v sérii, jízdní vlastnosti taky super. (pasivně) natáčecí zadní náprava, podvozek dobrej kompromis, auto je celkově svižný a nemusí se na něj šlapat aby jelo (zvyk z atmosfery), spotřeba rozumná, no a hlavně za 26/ litr. co mi trochu vadilo tak byl zvuk motoru, podle mě dost dieslovej... no a pak interiér, i když oproti starším saabům už lepší, ale já jsem docela zhejčanej ze safrána.
ale docela dost příjemný vozítko.. z takhle novejch aut jedno z hodně mála, který bych možná i chtěl
a díly na to mi přijdou docela rozumný, teda narozdíl od renaultu naprosto rozumný.
ale docela dost příjemný vozítko.. z takhle novejch aut jedno z hodně mála, který bych možná i chtěl
a díly na to mi přijdou docela rozumný, teda narozdíl od renaultu naprosto rozumný.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Saab nebo Volvo?
tahle 9-5 se mi mooc líbí
http://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
a tato 9-3
http://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
a tato 9-3
http://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Saab nebo Volvo?
To prvni dle me neprodejny (cena vs. rok vs. znacka), ale ten BioPower je parada, jen treba tady u nas je to s E85 dost blby - nejblizsi stanice 15km (a naposled byl vyprodanej) a dalsi nejblizsi asi 20km.
Re: Saab nebo Volvo?
v tom servisu kde maj tu prvni 9-5 jsem jel s jinou a docela pěkný, ale teda neoslovilo mě to tak jako ta 9-3. jinak opět, u tý 9-5 ta palubka - dost velká obyčejná černá matná plocha bez ničeho....
btw, na čtvrtý fotce je v pozadí ta 9-5 aero od maptunu s kterou jsem mel moznost chvili jezdit
btw, na čtvrtý fotce je v pozadí ta 9-5 aero od maptunu s kterou jsem mel moznost chvili jezdit
Naposledy upravil(a) bóďa dne 30 led 2013 22:33, celkem upraveno 1 x.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Saab nebo Volvo?
bodo, ja ti do toho nechci kecat, ale Renault taky neni zrovna buh vi jakej stvoritel palubek, spis naopak...to me na tvym predchozim postu celkem zaujalo, zes zrovna resil palubku...
Re: Saab nebo Volvo?
no hele nevim, jako samozřejmě každej má jinej vkus, ale každej nechť posoudí
o materialu třeba zrovna tý palubky ani nemluvim 
jinak nemyslel jsem jen o palubku, ale o interiér celkově a to včetně sedaček, který jsou v safranu skoro bezkonkurenční... včera mě po nějakých 300 km řízení saaba 95 docela dost bolela prdel.. to v safranovi nehrozí
ale samozřejmě každý auto má nějaký přednosti a nějaký slabiny, já jsem jen zmínil, co u těch aut považuju za slabinu

jinak nemyslel jsem jen o palubku, ale o interiér celkově a to včetně sedaček, který jsou v safranu skoro bezkonkurenční... včera mě po nějakých 300 km řízení saaba 95 docela dost bolela prdel.. to v safranovi nehrozí
ale samozřejmě každý auto má nějaký přednosti a nějaký slabiny, já jsem jen zmínil, co u těch aut považuju za slabinu

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Saab nebo Volvo?
ten safrán zevnitř hodně pompézní, skoro jak jachta, ono asi i ty jízdní vlastnosti ale budou jak loď, to sábici sou tímhle zase jinde 
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Re: Saab nebo Volvo?
áno ánoJardafox píše:ten safrán zevnitř hodně pompézní, skoro jak jachta, ono asi i ty jízdní vlastnosti ale budou jak loď, to sábici sou tímhle zase jinde
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- tragicomix
- Příspěvky: 815
- Registrován: 24 pro 2009 08:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Saab nebo Volvo?
zdravim panove, zadam o radu znalce .. vec se ma tak, ze bych se v nejblizsi dobe mel jet kouknut na tohle auto http://www.sportovnivozy.cz/28703-saab- ... ave?fz=vse a ma otazka zni, myslite ze s uvedenou opravou se spolehlivost auta rapidne snizila cili ocekavane investice v budoucnu budou nemale?? nebo se to mohlo opravit v klidu a auto bude jako driv??
spousta lidi me odrazuje ale sami saab nikdy nemeli takze je neberu moc vazne ...
spousta lidi me odrazuje ale sami saab nikdy nemeli takze je neberu moc vazne ...
www.plasti-dip-it.cz / http://www.facebook.com/PlastiDipIt
TEKUTÁ FÓLIE “ aplikování odstranitelné matné barvy “
TEKUTÁ FÓLIE “ aplikování odstranitelné matné barvy “
Re: Saab nebo Volvo?
Nezná někdo toto?
http://www.sportovnivozy.cz/29347-saab-9-5-aero-kvasiny" onclick="window.open(this.href);return false;
300 koní za 55 000 Kč.
http://www.sportovnivozy.cz/29347-saab-9-5-aero-kvasiny" onclick="window.open(this.href);return false;
300 koní za 55 000 Kč.
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
Re: Saab nebo Volvo?
Ne, ale minimálně podle rámečku SPZ je to od Suchomela z Ústí nad Orlicí, kterej dělá Saaby poměrně dost dlouho. Takže je tu šance, že auto dostávalo rozumnej servis a nebude to vylítaná plečka. Ale zase za 55 je to podivně levný..
Fiat Stilo MW 1.6 16v LPG & Mazda MX-5 NBfl 1.8
Re: Saab nebo Volvo?
Tak nakonec koupeno do rodiny Volvo S80 2,5 TDI 103kW, r.v. 1999
Pro potěšení koncernistů, je v autě slušnej motor z VW.
Máme ho chvilku, takže se zatím testuje.
Mezi plusy bych zařadil: Pohodlí, podvozek, spotřebu, vzhled, výbavu (nejvíc teď v zimě ocenim vyhřejvání předního skla), chod motoru (V5), celkem levný spotřební díly. Ještě jsem koukal, že není na kastli ani na podvozku náznak rzi, výfuk je taky původní.
Mínusy: Docela blbě se s tím parkuje mezi auta. Má to skoro 5 metrů a je to dost široký. Přemejšlím o tažnym, abych si nerozmlátil kufr.Ale snad je to jen o zvyku.
Není to auto pro ženský - a to je asi možná i plus.
Pro potěšení koncernistů, je v autě slušnej motor z VW.
Máme ho chvilku, takže se zatím testuje.
Mezi plusy bych zařadil: Pohodlí, podvozek, spotřebu, vzhled, výbavu (nejvíc teď v zimě ocenim vyhřejvání předního skla), chod motoru (V5), celkem levný spotřební díly. Ještě jsem koukal, že není na kastli ani na podvozku náznak rzi, výfuk je taky původní.
Mínusy: Docela blbě se s tím parkuje mezi auta. Má to skoro 5 metrů a je to dost široký. Přemejšlím o tažnym, abych si nerozmlátil kufr.Ale snad je to jen o zvyku.
Není to auto pro ženský - a to je asi možná i plus.
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM

