lisky píše:S touranem zkušenosti nemám, ale rozhodně bych ti nedoporučoval 2.0TDi 103kW. Známej ho má v Octávii2. Má najeto necelých 100000Km a je po výměně turba, výměně startéru, vstřiků, no furt se na tom něco sere... Vůbec bych se nebál TDi PD 77kW nechat chipnout na 100Kw a jsi bez problémů a starostí... Takhle to má zase druhej známej s Octávií2 a zatím se mu nevysralo absolutně nic.
Ono je to taky o pristupu a pokud je to jen motor (podle dilu co pises), tak mu nejspis dava kour za studena... Me na rok starym aute s 25tis prasky kotouce, odesla ECU, menili mi vrzaci pedaly a ted jedu reklamovat prevodovku, bouchani na podvozku a lupani povoleny napravnice... Motor mam OK, protoze menim olej kazdych 5tis a davam mu az kdyz se poradne zahreje...
77kw chipnes na 100kw, ale 125kw chipnes na 160kw

To auto ma cca 1500kg a tech 77kw s tim hybe jako 1.4ka s fabii a to mi prijde do dnesniho provozu slaby

preci jen sem tam potrebuju predjet, ujet z krizovatky apod... a tech 50kw bude sakra rozdil
