Toyota celica 5g. a 6g.

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Odpovědět
garry
Příspěvky: 13
Registrován: 10 zář 2007 20:28

Toyota celica 5g. a 6g.

Příspěvek od garry »

cau, mel bych dotaz na vase narozy co byste doporucovali jestli 5g s 2.0GTi a nebo 6g. s 1.8i nejvic lakava je pro me 6g. s 2.0GTi ale jelikoz je mi 18 tak pocitam s limitem do 100tis. zajimaji me jizdni vlastosti, spolehlivost a vse kolem toho...

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

pokud nejsi hardcore zavodnik ci nemas choutky k driftum tak svezeni se ti zdat ucite dostacujici..pokud je to tvoje prvni auto tak myslim ze urcite...
2.0GTi ma sportovne ladenej motor..1.8 ma ekonomicky ladenej motor...neni na zavodeni a je docela slabej na tu vahu...pokud chces jen hezky auto na vozeni po meste, do skoly a pohodlne na dlouhy trasy kup 1.8ku ..pokud chces vic sportovneji zalozeny auto tak ber 5g GTi

spolehlivost je vyhlasena takze ani auto s najetyma 300tis km te nemusi zakonite zruinovat 8)

garry
Příspěvky: 13
Registrován: 10 zář 2007 20:28

Příspěvek od garry »

prave je tam ta vaha mit sviznejsi min pohodlny a elegantni auto a nebo pekny a pohodlny auto co se tahne...ale co do interieru tak odlisny nebudou? a motory teda vicemene jsou bezproblemovy to rad slysim :D

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

pohodlny jsou obe dve.. ;) jsou to sportovni luxusnejsi kupe na cesty...me se s tim cestuje moc dobre a je jedno jestli jedu na nakup na hory nebo jen projet okresky :D

interiery jsou vicemene stejny..oba moc dobre udelany.ergonomie i prehlednost alespon me vyhovuje..citim se tam utulne a hned jak sem si tam sednul tak sem se cejtil jiste...

garry
Příspěvky: 13
Registrován: 10 zář 2007 20:28

Příspěvek od garry »

jezdis proverit okresky jo? takze podvozek bude dobre udelanej a odpruzenej..a ty mas 2.0GTi ?

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

no na muj vkus je mozna moc mekkej..neskodil by pritvrdit ale naladenej neni spatne....na to ze je to predokolka nema takovou brutalni nedotacivost...roli v tom hraje taky uzsi rozchod kol na zadni naprave...
mam 5g gti

ale uplny zazraky od toho necekej :)

garry
Příspěvky: 13
Registrován: 10 zář 2007 20:28

Příspěvek od garry »

tak kdyz to v zatackach nebude jak kocarek z dob za cara klacka tak to bude okej :lol: predpokladam ze pripona GTi znamena ze ma turbinu? takze se to da i celkem hezky poladit na netsi vykon.. nj zacatecnik tak mejte trpelivost kazdej nekdy musis zacit :?:

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

nene je to atmosfera..turbinu maji verze GT-Four....

v pohode..nekde se to musis dozvedet ze jo :)

garry
Příspěvky: 13
Registrován: 10 zář 2007 20:28

Příspěvek od garry »

atmosfera.. tak to bude lina sfine celkem ne bez turbiny ne?

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

no ver mi ze po papirech jako prvni auto je to zivy az dost....156/175 koni (5g/6g) s tim docela umi zamavat jelikoz vaha se pohybuje kolem 1200kg...coz neni tak hrozny..jestli chces sviznost tak se divim ze uvazujes o liny 1.8 6g :) ta by ti urcite nestacila :))

garry
Příspěvky: 13
Registrován: 10 zář 2007 20:28

Příspěvek od garry »

uvazoval sem oni kvuli tomu designu ale z DE se da sehnat za dobrej peniz ta 6g. s 2.0GTi coz mevyhovuje fakt nejvic a s takovym autem co do vykonu tak vzhledu bych si vystacil.. ale 5g. s 2.0GTi se da sehnat mnohem snadneji i tu CR a bez nejakyho dovozu... takze tady vaham..

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

nejlepsi rada..bez sedni a svez se a uvidis sam,,nic jinyho se na vahani poradit neda :wink:

garry
Příspěvky: 13
Registrován: 10 zář 2007 20:28

Příspěvek od garry »

taky fakt :) ale pomohl si mi to dik 8)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

GReddy píše:no ver mi ze po papirech jako prvni auto je to zivy az dost....156/175 koni (5g/6g) s tim docela umi zamavat jelikoz vaha se pohybuje kolem 1200kg...coz neni tak hrozny..jestli chces sviznost tak se divim ze uvazujes o liny 1.8 6g :) ta by ti urcite nestacila :))
s investicí cca 8tis s ebez problému dostanes s 2.0gti na výkon lehce pres 170ps a ver ze ten motor s tímcvicí pekne, urcite si nekupuj turbínu, jelikoz jsi bez zkuseností apotrebujes naflákat hodnekilometru aby se za tim volantemneco naucil takze NAvolba je jednodussí na udrzbu, nizsí spotreba a vyssí spolehlivost..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

ta investice 8tis se tyka ceho?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota celica 5g. a 6g.

Příspěvek od Idaho »

ta investicese týká zvetsení venitlu, vylestení sání a zvýsené komprese..bohuzel je okamzite cítit nekvalitní benzín a uz vubec nemuzes jezdit na 91cku natural :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

no stourat do nej zatim nebudu..az se rosype tak mi tvoje rady nejspis pomuzou 8)

neblaznija tam neliju nic jinyho nez 95ku od shellu..na to se o to auto moc bojim :))

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota celica 5g. a 6g.

Příspěvek od Idaho »

Na rovinu , nemám co radit,byl to spíš omyl ze to takhle dopadlo, bez jakýchckoliv zkusensti,mericí techniky, jen se rozlestilo sání,kvuli turbíne sem chystal vestší sací i výfukové ventily ( pouzito z BMW :D ), ta uprava komprese byl taky omyl, spatne jsme zvoli tloustku tesnení drív nez byla makovice srovnaná a doslo ke zvýsení komprese pro jistotu byly dány i jine vent pruziny. je to cena jen materiálu nemás v tom práci vse jsem delal sám.



jinakuz nezminuju komplení go motoru kterou jsme s tím delal taky ale to je proste náklad vzdy stejný.. no podle toho jak ji deláš:)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

garry
Příspěvky: 13
Registrován: 10 zář 2007 20:28

Příspěvek od garry »

takze s celdy mozna sejde kamos mi nabizi forda probe takze ted jen jestli se to vyplati tohle auto kupovat zase s hlediska spolehlivosti spotreby udrzby atd.. neco uz sem tu na forku nasel ale moc toho tu neni o probéčku.. tak co vy na to?? jo a jinak rika ze je to americka verze s 3.0 motorem 250koniku tak nejak nevim jestli je to pravda... hm?

Odpovědět

Zpět na „Ojetá auta / Nová auta“