C20NE ostrá vačka + vstřiky

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

Mám moznost od jednoho zdejsiho clena koupit za docela pekne penize ostrou vacku, udajne nejostrejsi ktera s tim motorem komunikuje + k tomu větší vstriky. Chci se zeptat zda tady nekdo nema zkusenosti jaky je pak cca vykon motoru a jak to po upravach jede? Pripadne jestli s vymenou vstriku vzroste a asi o kolik spotreba? Jezdim ted cca za 11l na 100km tak je pro me kazdy dalsi narust dost dulezity :lol:
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od m.artty »

Jestli jezdíš za 11, tak je něco špatně nebo tomu dáváš pořád za uši. Je chce udělat větší GO, tak si tam klidně dej potom ostrou vačku, ale vzít motor, kterej už není v kondici (minule si povídal jak z toho teče olej) a cpát tam ostrou vačku se mi zdá jako nesmysl. Nehledě na to, že k ostré vačce by měla být odladěná řídící jednotka.... Jinak většina zásahů směřujících k vyššímu výkonu zvyšuje spotřebu 8)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od kubi »

Tak třeba EDS u C20XE uvádí, že při použití Ph.3 Sady (Chip, vačka, powercap..) spotřeba az určitých okolností poklesne. Ale tam se počítá právě nejen s vačkou ale i s dalšími komponenty a hlavě s motorem v dobrém stavu..... takže jak říká martty, raději dát do kupy motor a pak takové věci :)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

motor je v cajku vymenilo se gufero a je klid, motor lítá pěkně a napadlo me jeste nez pude ven tohle vyzkouset. Vacka se z neho da dycky sundat a prodat potom sólo dál.
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od kubi »

No ale 11 L je nějak moc vysoká spotřeba, to ten motor v pořádku nebude :)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od m.artty »

Mě se právě taky ta spotřeba nezdá. S GSičkem jsem letos jezdil v podstatě jen pro radost se střechou dole (a né na spotřebu) a přes 8,5 litru jsem se nedostal. Jak už jsem psal, záleží jak s tím jezdíš, ale pokud normálně, tak je něco špatně :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od Chosse »

it´s perfect :D
Není třeba...

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

jezdim s tim taky jen tak pro radost tedy když je hezky coz je ted vcelku dost :) a nesetrim to :) ano umim s tim jet za 9l ale to me nebaví. Nechtel jsem tu ale resit spotrebu ta me nejak nezajima podstata je to na co jsem se ptal hore :)
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od m.artty »

Něco je špatně a doporučuju zjistit co. Já umím jet i za 6,6 litru s tím motorem.... a to mám krátkou převodovku....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

neřeš spotřebu prosim jo? Ta je mi jedno
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od m.artty »

P3RF3KT píše:Jezdim ted cca za 11l na 100km tak je pro me kazdy dalsi narust dost dulezity :lol:
Vždyť jí řešíš taky :( Jen prostě říkám, že pokud ti ten motor jezdí za to, co píšeš, tak asi není něco v pořádku a motoru by více pomohla oprava problému než ostrá vačka. Já nechápu, že každej chce stavět motor, ale aby začal nejprve opravou věcí, které mají zůstat, to ne. Stavět dobré motory stojí hodně peněz a nevyplatí se šetřit, pokud to má opravdu fungovat.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

Tak znova. Má to fungovat cca 3 mesice. Na konci leta de motor ven a do šrotu. Mam moznost to koupit za supr penize tak se ptam jaky to bude mit vysledek? Potom to z motoru vyndam a prodam treba zas dál. Jenze vy furt o voze a ja o koze.. :roll:
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od Chosse »

Tak to kup :wink: ale počítej s tím, že vačku vyměníš těžko na autě :wink: takže palice dolů... Já to zkoušel na autě a technicky to možné je ale nedal jsem to...
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od kubi »

No já bych se s tím nesral, kvůli tří měsícům to celý rozebírat.... další věc je že záleží na tom jak ostrá ta vačka bude.... co já vím tak u některých vaček už ty auta držej volnoběh trochu výš popř. jedou líp jen v určitých otáčkách atd.... kašli na to jestli to nemáš na dýl ;-)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

vačku i vstriky by mi tam nasadily mechanici v praci s tim bych se nesral takze to neresim. Jde mi hlavne o to jestli to bude nejak znat a neco to udela. Typek tvrdi ze ma tu nejostrejsi vacku co se da na tenhle motor sehnat. Vic nevim.. jelikoz sem nikdy na nic vacku ani vetsi vstriky nedaval nevim jakej je finalni vysledek. Abych se nedostal o +5 hp a tim to haslo.
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od kubi »

Tak na to bych se raději asi vysral. Akorát to bude mít vysoký volnoběh, spotřeba stejná si taky myslím nezůstane.... co to je za značku vačky? :) Schrick, Lexmaul...?
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
kenys
Příspěvky: 568
Registrován: 13 říj 2007 20:11
Bydliště: Mělník

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od kenys »

a má k tý vačce i ventilový pružiny, pokud má nejostřejší a ty necháš pružiny seriový, tak spíš tak o 20 koní přijdeš a ten motor nepojede skoro vůbec.
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

k značce mi bylo napsáno toto: vacka je original opel vyroba pro ostry 18E motory,vstriky jsou bosch 254ccm tusim
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od m.artty »

Takže je není žádná nejostřejší vačka, ale klasická vačka z motoru 18E..... je o něco ostřejší než NEčková.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od Chosse »

cena ? spek
Není třeba...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od m.artty »

Chosse píše:cena ? spek
Nebuďte zvědavej :lol: nic takovýho tam dávat nebudete.... pak vám neujedu :lol: Já jí mám taky v garáži někdy, ikdyž dlouho jsem jí už neviděl... ale někde tam bude :lol:

Sorry za OT :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Pustil
Příspěvky: 1186
Registrován: 14 čer 2006 15:59
Bydliště: Mělník/Praha

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od Pustil »

Chosse píše:cena ? spek

Se mrknem na dílně, jestli se tam něco neválí a dáme vědět ;-)
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

muzu ji mit za 3000,- s tema vetsima vstrikama komplet za 3500,- pokud je to tedy seriova vacka z jineho motoru je treba take resit ty ventilove pruziny? A co ten vykon dokaze uz nekdo tipnout o kolik by mohl vzrůst?
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od m.artty »

Jestli je to opravdu originál vačka z 18E (jako, že na 90% bude), tak ti jí též za 3000 Kč rád nechám :wink: Jelikož je 18E vačka podobná s vačkou 20SEH a 20SEH má výkon o 10 kW vyšší (ale taky komplet jinej vnitřek vč. řj), tak bych ten nárůst viděl tak na maximálně 5 kW a to myslím, že přeháním....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od Chosse »

za 3000,- :? Tuning, no.... :D
Není třeba...

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

no proto se tady ptam jestli to za ty prachy ma cenu. Jinak koupim celey XE ktery stejne chci po sezone davat
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od Chosse »

Já bych se na to vys... Asi tak můj názor :wink:
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od kubi »

Jako Pepa.... 8) XE je XE :D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 147
Registrován: 20 zář 2010 17:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od P3RF3KT »

ja bych nejradsi kdyz uz tak LETko jeste uvidim po cem po lete sahnu. Na konci leta budu stejne na deni jezdeni kupovat a6 biturbo a astra bude jen na stourani a hezke vikendy tak uvidim co do ni posadim :)
LIVE ist LIVE, live ist BMW

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky

Příspěvek od Radunov »

m.artty píše:Jestli je to opravdu originál vačka z 18E (jako, že na 90% bude), tak ti jí též za 3000 Kč rád nechám :wink: Jelikož je 18E vačka podobná s vačkou 20SEH a 20SEH má výkon o 10 kW vyšší (ale taky komplet jinej vnitřek vč. řj), tak bych ten nárůst viděl tak na maximálně 5 kW a to myslím, že přeháním....
podobná není, ve skutečnosti je 20SEH o 1° tupější (273° myslím) ale dřív otvírá ventily a je tak do vyšších otáček....a 18E má 296 nebo 297° :lol: takže nárůst tam musí být znát, jen nepujde na jeho rozdělovač spek a ty vstřiky jsou moc velký, lepší zvýšit tlak se seriovýma...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Zpět na „OPEL Cars“