
Marttyho povozy :lol:
Re: Marttyho povozy :lol:
Viděl jsem ji jen zepředu, byla asi 100m daleko
Předpokládám, že na SPZ bude mít S.

- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Marty, tak gratulace a klobouk dolu, ze dojel takvou streku no je videt, jak je NEcko nesmrtelne 

Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Tak vrak to neni a nebyl, jen jsem myslel, ze ten motor nebyl v uplne 100% kondici 

Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: Marttyho povozy :lol:
kolik takhle starejch vozu ma motor ve 100% kondici 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Tak to číslo 100% se nesmi brat doslova, kdo je zasveceny do toho, jak na tom ten motor byl, tak vi, jak to myslim 

Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: Marttyho povozy :lol:
chápu, něco jsem o tom motoru tu četl 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Kdyz ho clovek netoci tak jeste najezdi, ale jinak by klekl...
Není třeba...
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
A nebudeBerry píše:Tak vrak to neni a nebyl, jen jsem myslel, ze ten motor nebyl v uplne 100% kondici

Jinak musím říct, že hned jak jsem si do něj sednul, tak jsem věděl že to bude dobrý




Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Marttyho povozy :lol:
Ta je z Opavy a tu doufám pod ruce nedostanešLukin_GSi píše:nemá přes celý kufr nápis vauxhall?
Dacia 1300 "75
Opel Corsa B fake GSI
Škoda Octavia 1.8 T 4X4
Škoda Octavia 2.0TDI RS
Opel Corsa B fake GSI
Škoda Octavia 1.8 T 4X4
Škoda Octavia 2.0TDI RS
Re: Marttyho povozy :lol:
už je myslím mimo opavu.. byla na prodej
ale to je 1.8 tuším..

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Marttyho povozy :lol:
Viděl jsem ji tuším minulý týden, řezal to s ní kolem kartáče jak kdyby to ukrad... možná to fakt ukrad 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Marttyho povozy :lol:
tak ať si dává bacha, ať to neříznu já



Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Marttyho povozy :lol:
Kubi_ má to pavelek z vršovic a ruce pryč od ní,chci sedačky 

Dacia 1300 "75
Opel Corsa B fake GSI
Škoda Octavia 1.8 T 4X4
Škoda Octavia 2.0TDI RS
Opel Corsa B fake GSI
Škoda Octavia 1.8 T 4X4
Škoda Octavia 2.0TDI RS
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Bohužel nic nového, nějak to všechno jde pomaleji než jsem myslel a budem rádi, když letos doděláme dílnu, aby se dalo dělat vevnitř 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Aby to nevypadalo, že už Opely nemám rád.... jak šel čas, vyměnil jsme Astru za Omegu B face (no jo, konečně Omega... ikdyž Ačko mi pořád chybí), což už si asi většina místních všimla. Takže od června 2012 jsem se vozil Omegou a přišlo slabší období.... žádné nákupy aut a dílů, žádné výrazné práce na autech... No každopádně teď před Vánoceme jsem to už nevydržel, tak mám Omegy dvě
Opět zase dobrodružný výlet, když člověk jede hromodnou dopravou někam, kde v životě nebyl, neví co má čekat a než aby jel zpátky busem, tak to auto koupí
Aktuální výčet rodinných Opelů
Astra F 1,Z TD
Calibra 2,5 V6
Kadett GSI cabrio
Kadett GSI hatch (Mattig)
Omega B2 2,5 TD sedan
Omega B2 Caravan 2,5 DTI
Solidní základ sbírky, jen tak dál


Aktuální výčet rodinných Opelů
Astra F 1,Z TD
Calibra 2,5 V6
Kadett GSI cabrio
Kadett GSI hatch (Mattig)
Omega B2 2,5 TD sedan
Omega B2 Caravan 2,5 DTI
Solidní základ sbírky, jen tak dál

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
2 měsíce a 1500 km s kombíkem
Po nějakém drobném servisu je kombíková Omega plně funkční, tak s ní odjezdím zimu a pak se uvidí co bude dál. Každopádně pár postřehů při používání obou aut.
Sedan je pěkně dotažený do konce, víko i otevírání pěkně vymyšlené. Narozdíl z kombíka mám takový pocit, že to dělali z donucení a moc se jím do toho nechtělo...prostě to nějak udělané je, ale spíš tak z nutnosti. Ta roletka v kufru, to je opravdu věc... jak pohyb při nakládání, tak úplné vyndavání.
Ikdyž jsou oba stejně velcí, tak se s kombíkem se mi hůř parkuje.
Rozdíl v užitečné hodnotě taky není zase až tak velký. Kombík má při natažení roletky kufr dost mělký. Takže když je potřeba něco v autě nechat, ale nevystavovat to, tak problém. Co má kombík lepší je sklápění zadních sedaček, tam se zamysleli, když u té karoserie je jím nechtělo.
Jízdí projev nemůžu porovnávat, protože každý auto má jiný motor... a hlavně jedno má samosvor a druhé ne
Sečteno, podtrženo - moc tu českou "kombimánii" nechápu. Při nějakém dalším výběru auta mě kombi opět nezajímá
V úvahu by přicházelo jen u Alfy 159 a Chrysleru 300C (tam jsou sedany divné).
Po nějakém drobném servisu je kombíková Omega plně funkční, tak s ní odjezdím zimu a pak se uvidí co bude dál. Každopádně pár postřehů při používání obou aut.
Sedan je pěkně dotažený do konce, víko i otevírání pěkně vymyšlené. Narozdíl z kombíka mám takový pocit, že to dělali z donucení a moc se jím do toho nechtělo...prostě to nějak udělané je, ale spíš tak z nutnosti. Ta roletka v kufru, to je opravdu věc... jak pohyb při nakládání, tak úplné vyndavání.
Ikdyž jsou oba stejně velcí, tak se s kombíkem se mi hůř parkuje.
Rozdíl v užitečné hodnotě taky není zase až tak velký. Kombík má při natažení roletky kufr dost mělký. Takže když je potřeba něco v autě nechat, ale nevystavovat to, tak problém. Co má kombík lepší je sklápění zadních sedaček, tam se zamysleli, když u té karoserie je jím nechtělo.
Jízdí projev nemůžu porovnávat, protože každý auto má jiný motor... a hlavně jedno má samosvor a druhé ne

Sečteno, podtrženo - moc tu českou "kombimánii" nechápu. Při nějakém dalším výběru auta mě kombi opět nezajímá

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Marttyho povozy :lol:
Máš psa? Nebo vozíš kočárek? Občas nějaký stavební materiál aniž by jsi musel brát vozík? Mám doma sedana a celkem lituji, že jsem nekoupil kombíka (Když jsem auto kupoval, nic z toho jsem vozit nepotřeboval) . Jinak omegu v kombíku ti závidím
. Hned bych si ji domů pořídil, kdyby to byla 4x4 .

Hujdaj a sempl klever
Re: Marttyho povozy :lol:
Tak veru niet nad kombíka, od stredu dozadu nalepíš folie a nemusíš riešiť ani plato. Za prevoz vzduchu nič neplatíš a ked treba priestor tak ho máš.
Čo by som ja dal za kombíka. Len že ja som kupoval nabúrané auto za velmi výhodnú cenu tak že som na výber nemal. Človek ide pár krát na snowboard a ten kufor jednoducho chýba
Čo by som ja dal za kombíka. Len že ja som kupoval nabúrané auto za velmi výhodnú cenu tak že som na výber nemal. Človek ide pár krát na snowboard a ten kufor jednoducho chýba
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Ano, vozím často velké věci (kola, přepravky s materiálem, stěhoval jsem se ze sedanem) a že by to s kombíkem bylo nějak výrazně lepší se mi prostě nezdá. Také mi není úplně příjemný neoddělaný prostor pro cestující a bordel v kufru. Zimu s tím odjezdím a pujde... i kdyby byl stavově lepší než sedan, tak stejně pujde 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Marttyho povozy :lol:
ja mam kombika, mladá sedana, a jelikož dodělávám furt barák, tak jsem pro sebe rovnou sháněl kombika. Minule jsem jel do prahy pro skříňku 120x60x60 - no otevře jsem kufr, složil půl sedačka dal skříňku do kufru a šli jsme do restaurace na večeři. To bych se sedanem neudělal, a ztracený bednění bych do sedana taky nedal, nebo aspoň ne tolik kusů. Ale je fakt, že pod roletku je docela mělkej.
Jinak v jízdních vlastnostech a pohodlí nijakej rozdíl nepoznávám, obě jsou 2,2 benzin. Obě bez samosvoru, kombik má v lepšim stavu tlumiče, takže sedan trochu víc houpe, ale tlumiče už jsou doma jen je vyměnit.
Já osobně bych se bez kombika neobešel, a asi talke jak to mam je nejlepší řešení, mít doma sedana i kombiky, a prostě si vzít to co zrovna potřebuješ.
Jinak v jízdních vlastnostech a pohodlí nijakej rozdíl nepoznávám, obě jsou 2,2 benzin. Obě bez samosvoru, kombik má v lepšim stavu tlumiče, takže sedan trochu víc houpe, ale tlumiče už jsou doma jen je vyměnit.
Já osobně bych se bez kombika neobešel, a asi talke jak to mam je nejlepší řešení, mít doma sedana i kombiky, a prostě si vzít to co zrovna potřebuješ.

aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Nevim no, co se týče vnitřního prostoru, tak se mi to o tolik lepší než sedan nezdá... hlavně sedan je pěknej, tohle moc ne 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
radši ukaž ten dvounohej povoz....nějak se mi vytratila z paměti .....






Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Re: Marttyho povozy :lol:
No keby si mal na sedane takú nudnú farbu a tak nudné disky tak by to tiež nebol krásavecm.artty píše:Nevim no, co se týče vnitřního prostoru, tak se mi to o tolik lepší než sedan nezdá... hlavně sedan je pěknej, tohle moc ne
Toto vôbec nevyzerá márne

- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
2015 je nějakej špatnej rok. Pár dní do konce roku a ještě jsem letos nekoupil auto
Kol jsem měl taky málo a s Kadettem jsem najel jen 400 km
A práce na autech.... opět jsem neudělal to, co jsem měl v plánu.
Kombíka Omegu jsem nakonec nechal doma, jezdí s tím táta a je spokojen
tak jestli jí po zimě nezameteme, tak ještě chvíli asi vydrží. Prodávat to už nemá smysl.


Kombíka Omegu jsem nakonec nechal doma, jezdí s tím táta a je spokojen

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Napíšeme malé ohlédnutí za rokem 2015....
Rok nám krásně začal, ale už v lednu jsem začal pociťovat nějakej divnej pocit a stísněnost - nejspíš to bylo tím, že jsem si začal uvědomovat, že pomalu, ale jistě finišujeme se školou a blíží se nějaké "temné obodobí". A ono se to nakonec i vyplnilo, v dubnu jsem nastoupil do práce a tím mi skončil život. To jsem byl ještě nadšnej a myslel jsem si, že to bude fajn... přes týden v práci, o víkendu doma, peněz hodně, práce na autech bude dělat někdo jiný a já se budu jen o víkendech vozit. A ono to nějak nedopadlo... práce pořád, o víkendu doma jen občas, peněz málo, na autech nepracuje nikdo a když už je ten volný víkend, tak mám tak náladu si dát jen kafe k garáži a čumět do blba.
A teď k autům. Nic se neudělalo, nic se nestihlo, jen jsem si vymyslel další věci, co bych rád někdy udělal - třeba v důchodu nebo já nevim kdy
Jediné co mi udělalo trošku radost, vyzkoušel jsem pár služebních aut, tak si povíme aspoň o nich, když zbytek za moc nestál.
První na řadu přišla dodávka Renault Master z roku 02 s nájezdem necelých 500 tisíc km. První co mě udivilo, že to vlastně ještě vůbec jezdí a drží pohromadě. Kdyby to jezdilo jen po silnicích s jedním řidičem, tak se divit nebudu. Ale tohle auto jezdilo celej život po stavbách, takže všude, často plný bordelu a šlo z ruky do ruky. Každopádně ikdyž bylo úplně vyžité, tak jsem s ním jezdit docela rád.
Potom přišla dobrá zpráva - nový Opel Movano H2L2 9 míst. Sednout do auta co má na tachometru 35 km a krom sedačky řidiče ještě nikdo nikde neseděl byl fajn pocit. O to víc mě mrzelo, že s tím musím někoho vozit a že se v tom vozí materiál a auto se strašně rychle stává hnusný a špinavý - udržovat to nešlo, protože přes léto bylo na staveništi tak 5 cm prachu takže ihned po vyčištění to bylo zase špinavé. Inu měl jsem radost, ale na druhou stranu mě to stralo. Na cestách bylo auto fajn, ale ve městě se s tím jezdilo blbě... a když jsem potom přesedl do osobáku, chvilku mi trvalo, než jsem si zase zvykl na jiné posezení a řízení. Každopádně netrvalo dlouho a Movano s nájezdem necelých 5 tisíc km jelo na odtahovce s nabouraným zadkem...ale zlikvidovalo jedno VW, takže dobrý
A teď největší peklo, co mohlo přijít - Fabia II HTP. Vůbec nechápu, jak si někdo mohl koupit tohle auto nové - sedačka řidiče prakticky nejde seřidit, aby se v tom nesedělo jak na židli. Nejede to, a to jako vůbec - jezdili jsme v 5 lidech a to je prostě v koncích. A na to, jak to nejede, tak to žere. Docela jsem se divil, že to nemělo ani teploměr pro motor. Jen kontrolka, co svítila když byl motor studený. No nic, kdo nezažil nepochopí.
Po Fabii přišel další Opel - Vivaro z roku 14. Měl jsem ho jen chvíli, ale byl to nejlepší služebák co jsem měl. Sice do L1H1 9 míst se toho krom lidí moc nevešlo, ale i tak. Jezdilo se mi s tím stejně jako s osobákem, nebylo tak přerostlé jako Movano. S ním jsem nestěstí nezažil žádné zajímavé a ani nezajímavé zážitky.
Nyní po nějaké chvilce bez služebáku přišel další - Fabia III Combi. Oproti Fabii II určitě velký krok vpřed. Motor sice jen 1,0 MPI, což není moc paráda, ale teď jezdím sám, víceméně po Praze, tak to i stačí. Co se týče vzhledu, tak se mi docela i líbí... jen by to chtělo snížit, kola atd.
Každopádně pár věci je minimálně zvláštních - start/stop systém úplně k ničemu, ale to už tak prostě je; co mě tedy zklamalo - plasty v interiéru - to je materiál jak do levné dodávky. Jinak je to auto bez duše, jezdí funguje, ale všechno je takové bez odezvy - vše jde moc z lehka, v ničem není cítit zpětná vazba atd.
A zase někdy příště
Rok nám krásně začal, ale už v lednu jsem začal pociťovat nějakej divnej pocit a stísněnost - nejspíš to bylo tím, že jsem si začal uvědomovat, že pomalu, ale jistě finišujeme se školou a blíží se nějaké "temné obodobí". A ono se to nakonec i vyplnilo, v dubnu jsem nastoupil do práce a tím mi skončil život. To jsem byl ještě nadšnej a myslel jsem si, že to bude fajn... přes týden v práci, o víkendu doma, peněz hodně, práce na autech bude dělat někdo jiný a já se budu jen o víkendech vozit. A ono to nějak nedopadlo... práce pořád, o víkendu doma jen občas, peněz málo, na autech nepracuje nikdo a když už je ten volný víkend, tak mám tak náladu si dát jen kafe k garáži a čumět do blba.
A teď k autům. Nic se neudělalo, nic se nestihlo, jen jsem si vymyslel další věci, co bych rád někdy udělal - třeba v důchodu nebo já nevim kdy

První na řadu přišla dodávka Renault Master z roku 02 s nájezdem necelých 500 tisíc km. První co mě udivilo, že to vlastně ještě vůbec jezdí a drží pohromadě. Kdyby to jezdilo jen po silnicích s jedním řidičem, tak se divit nebudu. Ale tohle auto jezdilo celej život po stavbách, takže všude, často plný bordelu a šlo z ruky do ruky. Každopádně ikdyž bylo úplně vyžité, tak jsem s ním jezdit docela rád.
Potom přišla dobrá zpráva - nový Opel Movano H2L2 9 míst. Sednout do auta co má na tachometru 35 km a krom sedačky řidiče ještě nikdo nikde neseděl byl fajn pocit. O to víc mě mrzelo, že s tím musím někoho vozit a že se v tom vozí materiál a auto se strašně rychle stává hnusný a špinavý - udržovat to nešlo, protože přes léto bylo na staveništi tak 5 cm prachu takže ihned po vyčištění to bylo zase špinavé. Inu měl jsem radost, ale na druhou stranu mě to stralo. Na cestách bylo auto fajn, ale ve městě se s tím jezdilo blbě... a když jsem potom přesedl do osobáku, chvilku mi trvalo, než jsem si zase zvykl na jiné posezení a řízení. Každopádně netrvalo dlouho a Movano s nájezdem necelých 5 tisíc km jelo na odtahovce s nabouraným zadkem...ale zlikvidovalo jedno VW, takže dobrý

A teď největší peklo, co mohlo přijít - Fabia II HTP. Vůbec nechápu, jak si někdo mohl koupit tohle auto nové - sedačka řidiče prakticky nejde seřidit, aby se v tom nesedělo jak na židli. Nejede to, a to jako vůbec - jezdili jsme v 5 lidech a to je prostě v koncích. A na to, jak to nejede, tak to žere. Docela jsem se divil, že to nemělo ani teploměr pro motor. Jen kontrolka, co svítila když byl motor studený. No nic, kdo nezažil nepochopí.
Po Fabii přišel další Opel - Vivaro z roku 14. Měl jsem ho jen chvíli, ale byl to nejlepší služebák co jsem měl. Sice do L1H1 9 míst se toho krom lidí moc nevešlo, ale i tak. Jezdilo se mi s tím stejně jako s osobákem, nebylo tak přerostlé jako Movano. S ním jsem nestěstí nezažil žádné zajímavé a ani nezajímavé zážitky.
Nyní po nějaké chvilce bez služebáku přišel další - Fabia III Combi. Oproti Fabii II určitě velký krok vpřed. Motor sice jen 1,0 MPI, což není moc paráda, ale teď jezdím sám, víceméně po Praze, tak to i stačí. Co se týče vzhledu, tak se mi docela i líbí... jen by to chtělo snížit, kola atd.

A zase někdy příště

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Dáme zase nějaký malý report co se děje s autama... a řekněme se to na rovinu... pořád nic. Máme květen a GSI je pořád v depozitu, Mattiga už pod vrstvou prachu ani nenajdu a na Omegu zase sedá pyl před barákem (kytky zkurvený
)... jediný co jsem v poslední době udělal je oprava centrálu a výfuku na kombíku.
A v práci je to taky veselé... chvíli jsem měl další Fabii III 1,0 MPI a ikdyž byla úplně stejná jako ta původní tak jela prostě jinak.... (stejnej rok, stejná výbava, zhruba stejný nájezd). Ale co, Fabii III jsem nedávno vrátil a dostal Fabii II kombi 1,6 TDI. Když vynecháme takové ty nepochopitelné věci ohledně Fabií, tak je to docela fajn. Jede to nejlépe ze všech Fabií, co jsem měl... a výbavu to má taky nejlepší co jsem zatím potkal. Nedávno jsem oslavil 1 rok u firmy a už mám sedmé služební auto
a v blízké době proběhne zase výměna... tentokrát už snad na delší dobu.

A v práci je to taky veselé... chvíli jsem měl další Fabii III 1,0 MPI a ikdyž byla úplně stejná jako ta původní tak jela prostě jinak.... (stejnej rok, stejná výbava, zhruba stejný nájezd). Ale co, Fabii III jsem nedávno vrátil a dostal Fabii II kombi 1,6 TDI. Když vynecháme takové ty nepochopitelné věci ohledně Fabií, tak je to docela fajn. Jede to nejlépe ze všech Fabií, co jsem měl... a výbavu to má taky nejlepší co jsem zatím potkal. Nedávno jsem oslavil 1 rok u firmy a už mám sedmé služební auto

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marttyho povozy :lol:
Nový služebák už je doma více jak měsíc - Renault Trafic L1H1, 9 míst... a motor se stydím, tak ho nebudu psát.
A teď to zajímavější... 3. rokem přehazuju v garáži krásně zachovalé dveře na 5dv. Kadetta a nevím co s nimi... tak jsem si k ním koupil auto
Kadett GLS, rok 86, C18NE, automat, výškově stavitelný volant (velice vzácné), elektrická okna,... do ČR dovezeno v roce 1996, od té doby jediný majitel, nájezd necelých 200 tisíc... a byl skoro zadarmo. Nechal jsem ho otestovat na veterána - papírování jak sviň i jsem to chtěl vzdát. Ale dobrý, baví mě tím jezdit
Lepší foto o víkend.
A teď to zajímavější... 3. rokem přehazuju v garáži krásně zachovalé dveře na 5dv. Kadetta a nevím co s nimi... tak jsem si k ním koupil auto


Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly