To jsou klasické poporodní bolesti, tentokrát jen trošku intenzivnější, ale podobné "drobnosti" mě provázely při každém swapu motorů a úpravách stále jsem optimista, i když jsem si už 8 měsíců pořádně nezajezdil...
ale pokud jsi si všiml tak se vyrábí v mnoha atypickejch rozměrech a na stretch se používaj nejvíc, i když já už bych do nich určitě nešel a místo toho si vzal barumky
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
jako na suchu a vklidu naprostá paráda, ale když v zatáčce která se dá projet bez problému 150 se při 110 utrhnou a dost nečitelně a nečekaně tak to je špatný ale taky na ně nemužu říct žblě, jelikož dost vydržely
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Martty: on má háčko pod motorem, on je vysmátý, nemá to jako my
mrd křáp křcchhhh chcíp fňuk
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Ja jsem spokojen .. konecne se mi to libi jenom musim poresit pro mam jednu stranu o 15mm niz nez tu druhou vzadu pod autem je porad mista hodne takze pohoda .. akorat pohodli uz jaksyk neni vepredu pruzi asi 20mm zadek asi 15
EXcars
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
kdybys to jel prohnat tak zítra i pozítří sem doma a rád bych se svezl
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
tak jsem ji zas umyl, a dal jí podvozek z omegy 3000, no snížila se jen nepatrně asi o dva cm, takže se spíš vrátila do seriové výšky. No časem ještě dám nišší gumy na předek, a pak vše krom střechy do laku.
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000