Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Proč by si sundaval hlavu? Svíčky se dají vyšroubovat
Neřek bych, že jim pomůže ohřátí. Podíval bych se na rozvody, jestli ti to náhodou neskočila... potom by to mohlo pálit ve špatnou dobu a samozřejmě by to nechtělo chytit.....
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Co by nemohly? Není zas taková práce odcvaknout kryt a podívat se na rysky
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Normálně, musej tam bejt nějaký rysky na kladkách a rysky na krytu, případně někde kolem krytu. Když to otočíš tak, aby byly třeba dole rysky u sebe, tak musej být i nahoře u sebe...
Snad to chápeš, vysvětlovat moc neumím
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
uz jsem nad tim faral.. to je blbost.. kdyby byl spatne nasazen tak nejede od pocatku.. a kdyby preskocil tak se to beztak potka, pri preskoceni u toceni starteru by se to aspon grajplo, tudiz by s tim ten starter neprotocil to bude neco jineho.. ale hlavu bych si z toho nedelal.. staci treba nasavaneho vzduchu a uz nechytne, nebo malo natlakovana pal. soustava.. nebo jen rele.. ale to chce nejakeho znalce, ne jen ridice
Máš pravdu Lukine... já jsem pořád zvyklej na ty nepotkávající se motory, kde když skočí řemen, tak se víceméně nic nestane a jen to nejede.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Ale pokud to skocilo treba o zub,tak se to potkat nemuselo... mrkni se na ty klikovce,to je ta remenice uplne nejniz by mela bejt ryska a taktez na bloku,tak je racnou pootoc proti sobe a podivej se na remenice vacek,bud tam jsou rysky a nebo maj zajistovaci diry,kteryma prostrcis sroubek a v hlave je zavit a tim zajistis tu remenici proti pootoceni... no a pokud mas remenici klikovky na rysce,tak logicky musi sedet rysky nahore na vackach.. to jsou zase ty kola uplne nahore
jak to chceš odvést do servisu když to nejede jej tak si někde stáhni příručku Jak na to, tam je to fakt tak jednoduše popsaný že i průměrná želva by to pochopila
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Nějak nás začíná zlobit Omega Po ránu hodně špatně startuje, přes den je to potom už v pohodě. Nemáte někdo nápad co jí je? Je to 2,5 TDs, naftovej filtr je novej.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
to sis nechal dělat někde v Liberci? já myslel, že nějakej známej teď a tady to dělal...
v liberci mi dělali hlavu - ventily, gufírka, a tak
kastli mi dělal strejc
m.artty píše:Nějak nás začíná zlobit Omega Po ránu hodně špatně startuje, přes den je to potom už v pohodě. Nemáte někdo nápad co jí je? Je to 2,5 TDs, naftovej filtr je novej.
mona čerpadlo
No u mě se našel problém v palivové soustavě, prostě a jednoduše odešlo čerpadlo do věčných lovišť tak snad dnes to zase pojede
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Nevím jestli čerpadlo.... vyměnil se filtr a začlo to blbě starovat, tak se koupil druhej s tím, že ten první novej je asi nějakej třeba špatnej - nepomohlo. Padá tam nafta a nevíme čím to může bejt
Jinak byl jsem se projet GSičkem. Jede to pěkně, zátah opravdu pěknej. Ale ten podvozek... jak je to vpředu snížený a tvrdý a vzadu jsou origo pružiny, tak je to takový nějaký nahovno bude se s tím muset něco udělat. Potom jsem se byl podívat v garáži a zvednul jsem si auto a mrknul se na něj zespoda. Podlaha krásná (ani není nikde odřená od kamení atd.), uchycení ramen perfektní, výfuk zánovní. Jen se mi nezdají prahy, až budu mít víc času a bude lepší počasí, tak budu muset sudat ty plasty a mrknout na ně. Při nejhorším vyvařovačka
Ještě jsem měřil jak jsme na tom se snížením. Tak na úchytu předního ramena jsem asi 10 až 11 cm od země. Kolik je klasické GSičko?
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
m.artty píše:
Ještě jsem měřil jak jsme na tom se snížením. Tak na úchytu předního ramena jsem asi 10 až 11 cm od země. Kolik je klasické GSičko?
dost
Přílohy
Opel-Kadett-Gsi.jpg (41.22 KiB) Zobrazeno 1065 x
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Po dlouhý době konečně kvalitně prožitej den (celej den v garáži ). Vyluxoval jsem interiér a vytahal jsem z auta kabely, co tam byly úplně zbytečný. Nechápu proč všichni mají potřebubu do auta nacpat plno různejch kabelů zbytečnejch kabelů
Omega už bude asi taky v pořádku, byl tam prasklej jeden šroub na přírubě pro naftový filtr, tak doufám, že to bylo tím.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
no já vyměnil čerpadlo a stejně se motor hádá jako svině, ale přišli jsme na to, že to dělají kabely takže hurá zase vysypat dalších 1200 kč za kabely od pana Boshe
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Proč nekoupíš Tesly za polovic? Slyšel jsem na ně jen chválu Já musel dnes ráno do fochu, tak sem stih jen rozpulit a očistit jeden brzdič, amputovat z dárce držáky do Astry, a to jest všecko pro dnešek, až bude doma NEčko, to bude jiná, to se bude makat... ale to by se pan Lukin musel hnout
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Doufám, že to byl on. No uvidíme ráno jak se jí bude chtít chytnout....
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly