Brzdy

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Brzdy

Příspěvek od Vasekk »

Toto téma je myšleno od čtyřpístků a výše. Dost zvažuji dát na předek 4pískové MDčka s 313x30 kotoučem s plovoucím uložením a dozadu zachovat stávacící třmen s 312x25 plovoucím kotoučem. Co máte vy? Zkušenosti?
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

čím větší brzdy tím lépe. Jiank není od věci zužitkovat přední větší brzdič na brždění zadního kotouče pokud tam pasuje nebo není těžké jej tam uchytit (ale nevím jak to máš z ručkou). plovoucí kotouče jsou super věc na předek nacpi klidně 8pístky ale je potřeba zvážit jestli bude stačit seriovej brzdovej válec a pancéřové hadice jsou samozřejmostí.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Origo přední třmen vzadu by asi šel, ale nevim jak s ručkou, to by asi musela být hydraulicka a mohly by být neočekávené drifty :D tak to se musim zeptat jestli ty hadice k tomu dávaj, ty vyjdou jinak nakolik? :twisted:
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

v průměru 1500kus ale bez nich to nemá smysl jelikož origo hadice by se ti rozpínali a ztratil by jsi v nich tlak. Misto bay šel do brzdiče tak by ti nafukoval hadice.

Jinak to fáboš když tak to skopni do toho nového co jsi vytvořil. :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

JJ během dne to přesunu, kdyžtak pokračujte v nově vytvořenym. díky.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Tak prej pancéřovky nejsou potřeba...v mém použití se gumotextilky budou chovat stejně jak pancéřovky.
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Vasekk píše:Tak prej pancéřovky nejsou potřeba...v mém použití se gumotextilky budou chovat stejně jak pancéřovky.
Na tomhle prvku už bych zbytečně nešetřil.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Shelby »

jeden dotaz kdyz uz tady toto tema je. V praci mam dost te pancerove oplete na hadicky... kdyz tim potahnu origo hadice, budou se chovat (nerozpinat) stejne jako koupene pancerove? nebo alespon jestli to bude "neco mezi" :)
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Videl bych to spis na neco mezi, ty origo maji prece jenom oplet utazeny a ukonceny az v koncovkach, takze rozpinani je skutecne minimalni nebo nulove. Ale zkazit tim nic nemuzes :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“