Jak teda s tim predkem a zadkem ? Kdyz mam nahon na predek a vepredu budou 282mm 6pist, a dozadu dam to same s pouzitim omezovace brzdeni bude to OK ? nebo je to blbost a mam dat dozadu neco mensiho ? diky
v prave rade proc mit v zadu 6pist kdyz ho mas ve predu? V zadu ti staci 2psitek nebo 4... dalsi vec proc tak male kotouce? davas male kola?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
a po opotřebeni se daji bez vetšich problemu sehnat desky či kotouče?nebo se tu musi přes tuningovej ovbhcod?abych třeba za pet let nezjistil že už je nevyrabjej protože jsou z mody a pak nebyl nahranej
Takze panove.... nastal cas koupit novy seriovy kotouce na lupo, ale.... mam napad... lupo ma seriove brzdy malinky, na 13" kola, kdyz koupim brzdy z ibizi na 14" kola tak zvetsim plochu kotouce cca o 2cm... bude znat rozdil ?????
maRkus píše:Takze panove.... nastal cas koupit novy seriovy kotouce na lupo, ale.... mam napad... lupo ma seriove brzdy malinky, na 13" kola, kdyz koupim brzdy z ibizi na 14" kola tak zvetsim plochu kotouce cca o 2cm... bude znat rozdil ?????
a třmeny?destičky? to ti asi štýmovat nebude
s tou plochou si to ještě promysli, to co jsi napsal je hrozná hovadina
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
trmeny, desitcky je jasny ze taky z ty ibizi, ktera ma uplne stejny naboje.. takze to pujde jen premontovat.
a proste ty brzdy sou delany pod 14" kola, kdyzto original je pro 13" kola... presny rozmery kotoucu sem este nezjistoval.
jojo, to mi je jasny, ze i trmeny a desky musi pak bejt na ibizu. takze zmena k lepsimu ? bude to znat na ucinku ?
celej set brzd je z ibizi, rok 2001, motor 1,6.
brzdy jsou fakt pekny jen ted nejak rozhodnout jakou velikost dle čeho se to určuje dle nejake vahy vozu ?nebo to je jen dle kol to asi ale ne origo tam mam nejaky cca 280-290 ted přesne nevim
kozorozecek píše:brzdy jsou fakt pekny jen ted nejak rozhodnout jakou velikost dle čeho se to určuje dle nejake vahy vozu ?nebo to je jen dle kol to asi ale ne origo tam mam nejaky cca 280-290 ted přesne nevim
hlavní faktor hrající roli je velikost kol. dál potom určitě váha auta, taky na co to chceš použít?
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Markus: já měnil z 239 na 278 aje to změna jako brzdit do peřin VS brzdit do zdi Takže myslím že těch 256 na leounký auto bude brzdit dobře a znát to taky bude jelikož novější puma má právě 256 a brzdí to vo dost líp jak ty 239tky
no nevym jestli jit do tech 305nebo 330 ikdyž ted se mi ozvala nabydka na kotouče a třemeny ze silnejši řady mercedesu tak mam očem přemejšlet mam malo penez a hodne uprav před sebou
myslí že by ti stačily ty 305 přeci jen je potřeba si uvědomit že i když zachováš i kdyby stejný rozměr kotoučů se serii rozdíl je v ploše jakou se destička dotýká tře o kotouč a navíc šestipístkový brzdiče jsou jasnou výhodou.Vůbec bych se nebál 303mm kotoučů.
Markus-určitě rozdíl pocítíš.Podobnou změnu sem dělal na dodávce a je to nebe a dudy!!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
OK necham si poradit tak teda 310mm a 6pist na predek a 286mm a 4pist na zadek snad se to ubrzdi
jinak ty 6ti pisty navic nemam ... jen mam moznost nakupu Wilwoodu (bohuzel jen jednou a na jedno auto) za super ceny proto to tolik resim, nechci koupit neco co mi tam nesedne a potom se s tim ****.
já bych to zapojil do stávajícího okruhu ať to funguje jak má,žádný pižlání destiček bych nedělal i když to zaručeně funguje vždyť jde jen o brzdy.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
Krosmen píše:já bych to zapojil do stávajícího okruhu ať to funguje jak má,žádný pižlání destiček bych nedělal i když to zaručeně funguje vždyť jde jen o brzdy.....
Právě proto se ptám, nerad bych z toho auta měl vesmírnou raketu.