Ake tlmice by sete odporucili na TOLEDO 1M2 (rv.1999) motor 1.9TDI AHF. pruziny su origo. Kamos nieje ziaden tuner ani pretekar, che skor neico normalne, spolahlive a za dobru cenu.
Vdaka.
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960 Som Amater - ale snazim sa
Zdravim..mam doma podvozek KW varianta 2 na Oktavku TDi MKI....ale je potreba zrepasovat a nejakej vul tam ulomit tuhostné staveni ten malinky zobacek...nevite nekdo kdo by ho zrepasoval???
DOMANSKY....Peugeot pozitivní...asi sem už ze Lva na hlavu:D ale porád mne baví
sadové a zahradní upravy...automatické zavlazovaní:) jezirka...piste PM
chtel jsem se optat udajne značka koni rozdeluje tuhosti tlumiču dle barev červena žluta a střibrna nemate nekdo tucha jak to je co je natom pravdy a kterej je nejtužši????
Cerveny jsou taky regulovatelny, jsou blizsi serii, ale i v nejmekcim nastaveni jsou tuhy jako nova serie, jen se nastavujou ve vymontovanym stavu. Zluty jsou tvrdsi a maji o neco kratsi pistnici, u Phersona je i miska trosku niz. Stribrny jsem videl, ale co jsou zac netusim.Na daily kchar cerveny neprekonatelny.
ha tak je to obráceně,červený měkčí,žlutý tužší....V každém případě jako regulovatelné jsem v katalogu našel vždy jen variantu žlutých...nevím neznám netuším.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
Cerveny v katalozich moc nejsou, ale uvedomil jsem si, ze navic je nekolik zpusobu stelovani v katalogu je to vetsinou uvedeny podle cisla serie, nektery se stelujou jen ve vymontovanym stavu, nektery i koleckem na pistnici, to jsem zatim zazil jen u zlutych a jeste ne u vsech.Vzhledem k tomu, ze na konkretni auto se vetsinou nevyrabej vsechny serie, holt musi clovek volit z toho, co se nabizi a pripadny zpusob stelovani je proste danej.
tak jsem objevil nejakej katalog a ono to je sntema tlumičema složitejši koni ma i černou barvu střibrne podle všecho maji nastavitelnou vejšku i tuhost červene jsou dva druhy standrartni a tvrdši a u žlutych je tomu taky tak nastavitelnou tuhost maji podle všeho všechny jde jen oto zda se musi vyndat nebo ne tak ted babo rad
Prosím vás, za chvíli jdu měnit manžety ještě na pravé poloose, ale jednu věc nechápu.... co s tím gumovým sráčem, co je na ní navlečený ? Mělo by to sloužit k vyvážení té poloosy, ale dolu se mu vůbec nechce.... nějáké rady ?
Takže.... nepohlo s tím nic.... zkoušel jsem kladivo atd. a prostě ani o milimetr.... tak jsem se nasral, rozebral jsem kloub a vše OK, poloosa už je na autě.... a i druhá - komplet nové manžety
Ahoj, někde jsem se dočetl, že se KW repasuje starší podvozky. Má s tim někdo osobní zkušenost, jak a kam poslat? Jednalo by se o KW v2.
Díky za pstřehy, podvozek je cca 5 let starej.
Dotaz chlapy... chtěl bych stavitelnej podovzek jenomzena muj typ auta MONDEO mk1 TD JOM nevyrábí stavitelnej podovzek ale kdyz bych tam dal z jinyho ttypu atua ....třeba ford focus nebo cokoliv jiného? muete nekdo doporucit neco?
Mondeo MK I 1.8 TD....neni to rychlá kára ale mam ji rád
snad to patři do tohodle tematu začinam přestavovat zadni napravu (viceprvkova naprava)na misto silenbloku chci použit kloubova ložiska
co si otom myslite?
ramena hodlam delat z cchrommolibdenu trubky prumer 30mm sila steny 3-4mm
co otom si myslite?
po dlouhý době hledání toho správného stavitelného podvozku na své auto jsem měl 3 kritéria 1. nesmí to bejt JOM 2.musí se mi vizuálně líbit 3. musí bejt rozumě drahej našel jsem firmu TA-TECHNIX proto vás žádám máte někdo zkušenosti stou to značkou na svém autě? jak dlouho vydržel atd... ? http://www.rusmich-tuning.cz/TA-Technix ... 31430.html" onclick="window.open(this.href);return false; moc se mi líbí že má zadní pružiny stejně úzký jako přední + plus na každém tlumiči jsou 2 pružiny (při extrémním snížení malou pružinu můžete vyndat ) snad mi někdo něco napíše díky za rady...
TA Technixx je docela v pohodě,takovej Supersport pro chudší.Kluci ho měli a stále maji na Peugeotech a kamarád na BMW a pohoda i po roce ježdění.Není to tak tvrdý jako Koni,KW a podobně,spíš je měkčí.Za tu cenu dobrej kup,ale nečekej od toho nějaký zázraky na okruhu....
Peugeot 309 1.6 65kw - minulost
Peugeot 306 1.4 55kw - slouží rodičům
Renault Megane II -2.0 16V 99kw -současnost
Peugeot.309 píše:TA Technixx je docela v pohodě,takovej Supersport pro chudší.Kluci ho měli a stále maji na Peugeotech a kamarád na BMW a pohoda i po roce ježdění.Není to tak tvrdý jako Koni,KW a podobně,spíš je měkčí.Za tu cenu dobrej kup,ale nečekej od toho nějaký zázraky na okruhu....
pro chudší jo jo to je přesně pro mě nechce se mi kupovat Koni,KW,HR a tomu podobný z brigády při škole je na to našetřit nemožný (když člověk nekrade) to je přesně co jsem chtěl slyšet moc po tom podvozku nechci na to pomalé ploužení u země to bude ideální díky moc jen se chci poptat kamarádi měli tip se stejnýma pružinama jako je na obrázku nebo zadní měli takový ty hruškovitý v jednom kuse? (na krajích úzký uprostřed široký jako to bývá všude)
zdravim potreboval bych odpoved mam stelovak a kdyz chci auto snizit musim vysrubovat zavit nahoru smerem ke kastli a nebo naopak spustit zavit dolu diky moc za rychlou odpoved....