Mělo by to být opačně - přední sklo může prasknout právě když se kastle kroutí. Když jí v tom zabráníš, tak pak těžko může něco praskat. Navíc u auta kde by se stalo něco z toho co popisuješ bych se ho asi hleděl zbavit, protože to by znamenalo nějaký závažný vady, pravděpodobně sníženou tuhost kastle po nějaké bouračce apod. Jinak pokud to auto není nějak zásadně rozbouraný a hnutý, pak by rozpěra určitě měla jít nasadit.Tratos píše:Já si to už právě přesně nepamatuju ale někde jsem slyšel že někdo dával tyč na starší auto a po nějaký době mu prasklo přední sklo nebo se zkřížila kapota jak najednou karoserie nemohla "pracovat". Mno ale to právě je informace jedna babka povídala tak proto se ptámFiesta píše:rozperna tyc tio pomuze vzdy....i kdyz je auto jiz zkroucene a pujde tam nasadit tak to bude vzdy +
To je teda asi spíš už smůla třeba by se to stalo i bez tyče.... hmm.
Rozpěrná tyč
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Njn,Tratos píše:Beaver: Áha tak to jsem asi nějak popletl nebo špatně slyšel || pochopil. Tak to je dobrá zpráva. Díky za rozšíření obzorů.
Ještě jí tak sehnat a koupit za solidní peníz
if($Tratos.Info && $Tratos.Pochopeni != $Obecna.Pravda) {$Tratos = false;}
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Hmm když sme u tý rozpěry tak já byl dneska s tátou u Kolegáčka v Cartechu kde měl objednanou rozpěru na svoje auto, Nissan Primera 2.0, rozpěra tam šla dát, na každé straně byla na tři šrouby, ale nešla přez ní zavřít kapota a přitom to byla rozpěra přesně na tohle auto i na obsah ročník atd. trochu sme s Kolegáčkem nechápali
Byla to značka Sandtler, takže už putuje zpátky...
Byla to značka Sandtler, takže už putuje zpátky...
To se nekdy stava, ze rozpera nepasuje na auto uplne idealne...
vetsinou jsou v prostoru vzpery nejake nadoby (ostrikovace, brzd. kapalina) a nekdy se stava ze je nutne trochu upravit i kapotu
Bohuzel se to stava i u kvalitnich a znamych veci jako je treba OMP, Sparco, ...
Ritchma by mohl vypravet...
Nicmene rozpera je funkcni vec a neni to nic na okrasu a bohuzel se musi auto prizpusobit...
vetsinou jsou v prostoru vzpery nejake nadoby (ostrikovace, brzd. kapalina) a nekdy se stava ze je nutne trochu upravit i kapotu
Bohuzel se to stava i u kvalitnich a znamych veci jako je treba OMP, Sparco, ...
Ritchma by mohl vypravet...
Nicmene rozpera je funkcni vec a neni to nic na okrasu a bohuzel se musi auto prizpusobit...
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
Tak máš prohnutou kapotu a basta Je to ale zajímavý, ve většině případů jsou ty rozpěry přeci jen plug&play.Laconi píše:Nene, byl to přímo ten plechovej nosníkBeaver píše:Možnost - rozpěře mohla vadit vrstva tlumícícho materiálu na kapotě.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Rozpěrná tyč
Běkteré tuningové firmy se zřejmě domnívají, že to přidává výkon, poněvadž to mají v sekci tuning motoru.LuckyR píše:Chtěl bych se zeptat, k čemu vlastně slouží rozpěrná tyč u motoru v kufru?
No sam bych si to asi nedelal a kdyz tak pouzit profilovanej hlinik s nejakou primesi nebo dural by mozna taky sel kazdopadne radeji utratim 3000 za kvalitni vyrobek i kdyz jak psal vyse Laconi vzdy kvalitni znacka nezarucuje kvalitni vyrobek
Laconi napadlo me ze treba popletli skladovy cisla vyrobku a poslali ti na trosku jinej typ, obcas se to stava.
Laconi napadlo me ze treba popletli skladovy cisla vyrobku a poslali ti na trosku jinej typ, obcas se to stava.