Snižení
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Hlavne nerezat !
Jak radi PaJaS kup si aspon sportovni pruziny...
Pokud bys mel zajem muzu ti nabidnout pruziny Cobra suspension za 4358,-
Jak radi PaJaS kup si aspon sportovni pruziny...
Pokud bys mel zajem muzu ti nabidnout pruziny Cobra suspension za 4358,-
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
Mně by spíš zajímala jiná věc. Když dám na auto pružiny -35m tak jak moc tím budu kurvit klasický tlumiče. To snížení 3,5 cm přeci není zase tak veliký ne?
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím 

Obecne kdyz das sportovni pruziny na original tlumice, tak jim snizis zivostnot - at uz je to snizeni "jen" 3cm nebo 6cm
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
z toho co tvrdis bych typoval ze ta felda uz ma neco nalitano...takze bych opravdu radsi sel do podvozku....protoze pokud tahas zadek pri zatizeni po zemi tak ty origo pruziny taky nebudou jiz ve skvele kondici....estezz píše:Hmmm, zadek mám docela nízko a navic když dám něco do kufro....
potřebuju snížit jen předek

VW PASSAT B5
estezz: Jenom předek bych viděl na tu zakázkovou výrobu. Budu snižovat předek o 35 mm. Různě sem se poptával, ale vždycky mi nabídli jen sadu na celý auto, takže sem si ty pružky nechal udělat. Jak se bude auto chovat nevim, to se pozná až s tim pak budu jezdit. Ale uvažuju o tom, že časem snížim i zadek, ale jen tak o 20 mm. Teda pokud se neukáže, že investice do těch zakázkovejch pružin nebyly prachy vyhozený z wokna
Georgeos: Vyzkoušej a uvidíš
Ale zase kdyby to bylo tak hrozný lidi by je nekupovaly
Určitě taky bude záležet na tom, kolik toho s autem nalítáš

Georgeos: Vyzkoušej a uvidíš


Škoda Favorit 135 LS - minulost
Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost
Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost

-
- Příspěvky: 276
- Registrován: 06 črc 2005 22:49
- Bydliště: Praha , Věk: 22
- Kontaktovat uživatele:
Re
S tím, že rozhodně neřezat naprosto souhlasím, ale myslíš , že má cenu dávat na feldu stavitelnej podvozek? Ta cena je celkem vysoká oproti nestavitelnému.Maya_Man píše:Jak rikaji panove nahore nerezat a radeji koupit celej novej podvozek pokud mozno vyskove stavitelny.
Snížený pružiny na měkký tlumiče je blízká smrt pro tlumiče. Snížený pružiny na sportovní auto co má z výroby podovzek naladěný víc tvrdě už jsou rozumnější, ale to se Feldy netýká. Pokud je to proveditelný, pak na Feldy s motorem 1.3/1.4 by teoreticky mohla být reálná kombinace snížených pružin (např. ty Cobra od viashina nebo ode mě) a k tomu tlumiče určený pro Feldu s motorem 1.6 (budou určený na větší zatížení kvůli větší váze motoru 1.6) a na zadek asi tlumiče pro Feldu kombi (v případě že to je na krátkou verzi, tak by mohly být taky tvrdší než pro krátkou verzi, případně pro Feldu pick-up - nutno zjistit, jestli jsou vůbec odlišný nebo jsou to ty samý). Pro sportovnější jízdu by to stačit mohlo, jinak je zbytečný uvažovat o něčem jiným než o kompletním sportovním podvozku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
NIC NEŘEZEJ.. to je ta největší prasárna... (pardon za ten výraz..) když už tak tam dej jen pružiny - vepředu sniž víc - vzadu míň.. a je to...
A jak píšeš, že když si dáš něco do kufru tak ti to sedne.. to bude vždycky.. ale sportovní pružiny jsou tvrdší, takže si to nesedne tolik...
A jak píšeš, že když si dáš něco do kufru tak ti to sedne.. to bude vždycky.. ale sportovní pružiny jsou tvrdší, takže si to nesedne tolik...

Není to obvyklý, ale hodně starý Civicy mají vepředu odpružení torzkama. Čuměl sem na to jak vyoraná myš - vepředu torzky, vzadu tlumiče.Fiesta píše:kuwa uz sem selek ze to myslis vazne stou torzkou na predku
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re
coil-over kit...Mad Chick píše:S tím, že rozhodně neřezat naprosto souhlasím, ale myslíš , že má cenu dávat na feldu stavitelnej podvozek? Ta cena je celkem vysoká oproti nestavitelnému.Maya_Man píše:Jak rikaji panove nahore nerezat a radeji koupit celej novej podvozek pokud mozno vyskove stavitelny.

viz: http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... tmentID=24
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Beaver píše:Není to obvyklý, ale hodně starý Civicy mají vepředu odpružení torzkama. Čuměl sem na to jak vyoraná myš - vepředu torzky, vzadu tlumiče.Fiesta píše:kuwa uz sem selek ze to myslis vazne stou torzkou na predku


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Já nevim jestli to mam vzadu nějak snižovaný, ale mam tam akorát Koni tlumiče, ale i zadek je dost nízko. Vepředu dáš tlumiče s pružinama třeba taky koni a je to níž, ale se zadkem ti neporadim, co s těma torzkamain0 píše:sakra, jenom zadek mi je k nicemu. mas pravduRitchma píše:Jak že si chceš nechat snížit auto přes torzku vepředu i vzadu![]()
![]()
Torzky sou snad jen vzadu, ne?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re
no ja cumim...to je kit....takovej trochu tuzingovej ale proc ne...skoda ze se to nedela na RapidaZemi píše:coil-over kit...Mad Chick píše:S tím, že rozhodně neřezat naprosto souhlasím, ale myslíš , že má cenu dávat na feldu stavitelnej podvozek? Ta cena je celkem vysoká oproti nestavitelnému.Maya_Man píše:Jak rikaji panove nahore nerezat a radeji koupit celej novej podvozek pokud mozno vyskove stavitelny.Stoji z USA 4500,- na CRX, Civic, Integra atd...
viz: http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... tmentID=24
VW PASSAT B5
No tady máš fotku. Když jsem se bavil s maníkem co mi to říkal, tak jsem taky z toho byl zmatenej a tvrdil že si to asi spletl, že torzka je určitě vzadu. Poslal mi fotku. Ještě mám fotku zadku s výfukem, tak je normálně pružina s tlumičem. Vtipný docela je, že Cobra i na tenhle starej model dělá snižovací pružiny, kouknul jsem do katalogu a je tam poznámka, že v sadě jsou jen dvě pružiny. Vzhledem k tomu, že pružiny jsou na zadku, je to fakt vepředu vyřešený takhle.Zemi píše:Beaver píše:Není to obvyklý, ale hodně starý Civicy mají vepředu odpružení torzkama. Čuměl sem na to jak vyoraná myš - vepředu torzky, vzadu tlumiče.Fiesta píše:kuwa uz sem selek ze to myslis vazne stou torzkou na predkuTo asi myslis prvni generaci, ale to se mi nezdaaaa... Najdi naky nakresy...
- Přílohy
-
- P5140154.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1372 x
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re
Proc tuzingovy?Fiesta píše:no ja cumim...to je kit....takovej trochu tuzingovej ale proc ne...skoda ze se to nedela na RapidaZemi píše:coil-over kit...Mad Chick píše: S tím, že rozhodně neřezat naprosto souhlasím, ale myslíš , že má cenu dávat na feldu stavitelnej podvozek? Ta cena je celkem vysoká oproti nestavitelnému.Stoji z USA 4500,- na CRX, Civic, Integra atd...
viz: http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... tmentID=24
@Beaver: OK...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
in0 píše:jaky mate nazor na snizovani auta pres torzku? co bude trpet a neni to prasarna? chci si takhle nechat snizit predek i zadek o 5-10cm
jedina moznost jak snizit zadek u Peugeotu, Citroenu, a podobnych aut je pres torzku - vetsinou se to posouva o jeden zub, coz ma za nasledek snizeni o cca 4cm
nezadouci efekt je ale ten, ze snizenim cela naprava zmekne
takze urcite nedoporucuju snizovat pokud mas seriove tlumice...
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Například tlumiče. Po ztátě stability a nárazu do stromu nebo betonovýho sloupu i celý auto. Snížený pružiny by měly být tužší, aby se komponzovalo to snížení.Anonymous píše:ASI BUDU ZA BLBA? ALE PROC NEREZAT? CO TIM MUZU ZNICIT?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"