Stáčení pružin na zakázku
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Stáčení pružin na zakázku
Zdravim, chtěl jsem se zeptat jestli náhodou někdo neví kde taková firmá má sídlo popřípadě nějaký kontakt na ní. Bylch bych samotřejmně rád kdyby ste s nimi měli určité zkušenosti, nechci si dát na auto nějakej šmejd.....
- qwer
- Příspěvky: 751
- Registrován: 25 čer 2004 12:46
- Bydliště: Praha-10, Hostivař
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stáčení pružin na zakázku
Perrovna je v Praze na bohdalci naproti SK...dělaj tam pera všechny možny.. ja ptřeboval na stojanek u scoota a tam mi to tam stočil a dal jsem na pivo
Passat B5.5 TDI 96kw
www.seznam.cz ---> mapy ---> Praha Bohdalec ---> a je to
nebo hp sporting , mají www
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
A co stabilizátory? Taky to tam uměj udělat? Díky
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Pro náročné Protlum P.Křístek, trhl se od HP, dle zasvěcených lepší i levnější než HP...Ale pokud si dáš takové pružiny na sériové, nebo nějaké jinésportovní tlumiče je to holý nesmysl...jedině pak v kompletu rovnou s tlumičema na to...Stejné jako u HP...já osobně bych si v životě na sériový tlumič a nebo na jiný sportovní tlumič nedal pružinu která tam nepatří...jedině v setu...
Jinak třeba firma Mubea v Prostějově dodává pružiny pro Porsche, Mercedes apod. jedna z nejšpičkovějších, ne-li nejšpičkovější továrna tohoto druhu v Evropě...
I tam ti udělají pružiny na zakázku...
Jinak třeba firma Mubea v Prostějově dodává pružiny pro Porsche, Mercedes apod. jedna z nejšpičkovějších, ne-li nejšpičkovější továrna tohoto druhu v Evropě...
I tam ti udělají pružiny na zakázku...
Cléon & Fonte
Mě právě hrozně štve to že každej hází e30 do jednoho pitle, já osobně mam touringa a rozhodně se nesnažim zařadit mezi bandu volů který je vlastněj jen kvůli tomu že je to bmw a že se za tim aspon jedna buchta ohlídne, já chci mít to auto v pěknym stavu skoro originál až na kola a snížení, 2-3 budou stát nový pružiny jen na předek a hlavně když si je necháš stočit na auto tak si můžeš říct, když přineseš jednu starou z auta, o kolik je chceš tvrdší(%) a oni tak učiní vyjde tě jedna pružina kolem 11 kil což je docela pěkná cena když si necháš udělat pružiny podle svýho gusta..... Btw to auto co máš v avataru je tvý???
swejky: no,otec se výrobou pružin živil 40 let a když to ted tady vidim,tak to vidíte dost jednoduše.Podle starého pera dělat nové lze,měnit ale jen v páru.navíc při stejné výšce nebo i její změně je celekm i náročné spočítat tvrdost,když vlastně nese steno váhu(auto) .Navíc to je potřeba naprogramovat do mašiny,nandat materiál,udělat seda,dobrousit..pokud to někd e udělá za 11set,tak mu gratuluju
Stáčení znamená, že ti vyroběj pružinu přesně jak si řekneš. Takže to samé jako třeba -4cm sportovní pružina.Ludwig píše:já teda nevim o stáčení pružin jsem nic neslyšel, ale kdych měl báwo e30 tak ty pružiny uříznu a pokud bych měl to auto v pěknym stavu a nechtěl ho bastlit tak bych koupil sportovní pružiny který můžou stát tak 2-3t?
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann
Golf 1 Cabrio Karmann
Pokud auto snížíš tak stvrdne... Je to způsobeno tím že ty pružiny budou mít kratší pružící plochu tudíž budou méně pružit a auto bude tvrdší... jakmile pružinu seřízneš je dost pravděpodobné že pak praskne jelikžo jak budeš flexou zabrušovat dosedací plochu tak to prohřeješ a pomalé chlazení a popouštění je něco jiného... Jinak říci si o 30% tvrdší je širokej pojem... Záleží jeslti chceš tvrdš tu pružinu nebo auto... Protože tím že ta pružina bude kratší bude sama o sobě tvrdší je to spůsobeno kratší akční částí pružiny a pokud je potřeba vyvinout určitou sílu aby se závit prohnul o jeden milimetr tak po skrácení se ti zmenší počet těch závitů ne něž bude síla působit tudíž se jich méně prohne , méně zrpuží , vůz je tvrdší... Takže pro vypočítání závitů a tvrdosti je zapotřebý znát hmotnost auta ze které vycházíme aktuální výšku pružiny a počet závitů , novou výšku pružiny a to o kolik má být tvrdší tzn takže rpcentuélně vůči originálu (auta) nejlepší a nejpřesnější by bylo znát páku (ramena) atd... Profi firmi dle mého budou mít přístup ke grafům origo pružin upravovat přímo grafi a ty zadávat do stroje...
Myslím si že u firmi která se zabývá stáčením pružin na automobily je cena 1100 za běžný materiál reálná (za opravdu špičkové pružiny určo ne) firma která pružiny stáčí ale nemá skušenosti s pružinami na auta ti to za ty peníze určitě neudělá jelikož by museli vymislet technologii pro své možnosti a to je to nejdrahší...
Myslím si že u firmi která se zabývá stáčením pružin na automobily je cena 1100 za běžný materiál reálná (za opravdu špičkové pružiny určo ne) firma která pružiny stáčí ale nemá skušenosti s pružinami na auta ti to za ty peníze určitě neudělá jelikož by museli vymislet technologii pro své možnosti a to je to nejdrahší...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
JJ, to auto je moje. Je to Kadett C 79. Na fotce v avataru ještě neni sníženej.Swejky píše:Mě právě hrozně štve to že každej hází e30 do jednoho pitle, já osobně mam touringa a rozhodně se nesnažim zařadit mezi bandu volů který je vlastněj jen kvůli tomu že je to bmw a že se za tim aspon jedna buchta ohlídne, já chci mít to auto v pěknym stavu skoro originál až na kola a snížení, 2-3 budou stát nový pružiny jen na předek a hlavně když si je necháš stočit na auto tak si můžeš říct, když přineseš jednu starou z auta, o kolik je chceš tvrdší(%) a oni tak učiní vyjde tě jedna pružina kolem 11 kil což je docela pěkná cena když si necháš udělat pružiny podle svýho gusta..... Btw to auto co máš v avataru je tvý???
Házet všechny majitele e30 do jednoho pytle není správné, ale hodně to láká, protože většina lidí co jezdí v těch tuňáckejch 316/318 tak jsou dost "zvláštní"
O tom že by někdo předělával staré pružiny na tvrdší/sportovní jsem ještě neslyšel. Ta cena mě dost překvapuje, třeba to bylo "ze známosti".