ecumaster DET3 piggyback

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
kart-tom
Příspěvky: 58
Registrován: 22 lis 2013 18:05
Bydliště: skoro Hradec Králové

ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od kart-tom »

Zdravím

Pořídil jsem si tuhle hračku na vyzkoušení a docela mě překvapila svími možnostmy
cena je dost příznivá a pro ty kdo nemají zkušenosti s nastavováním plně programovatelných jednotek je to idealní možnost alespoň nějak ovlivňovat davku paliva a předstih i pro amatera
neporovnávat prosím s plně programovatelnými jednotkamy to sem nepatří
spíš by mě zajímalo kdo a jaké stím má zkušenosti atd.

moje instalace
Obrázek
jedna se o
Opel tigra rally
X16XE
sport výfuk, saní matnzel, filtr KN
fotky ze stavby
http://kart-tom.rajce.idnes.cz/opel_tigra/

a nějaké video z prvního testování
https://www.youtube.com/watch?v=ReR9wb6m6y0

o výkendu zkusím naměřit jaké jsou možnosti
vybavení mám :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Idaho »

Ya mne plus, ja si již pár měsícu chystám konenče naistalovat EMU Ecumaster ( standalone ) - stále vysím na cívkách, jelikož jsem dal na rady "odborníku" .. nakonec jsem si promluvil ( osobne ) přímo s kluama ve vývojovém oddělení v Krakově ( doporučuji výlet je to bomba ) a už vím co ajk, ted jennašetřit pár tisícovek na ty správné cívky a startuji..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Fifi »

...a jaké jsou ty správné cívky? Aktivní od koncernu nestačí? Nebo to chceš řešit nějakým modulem cdi zapalování řízeným emu ecu s pasivníma cívkama? Nebo jsi dostal tip na pasivní cívky které pověsíš přímo na emu?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Juraj »

Aktivni od koncernu samozdrejme staci... neco naplanovane bylo ale prozatim to nevyslo,
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

kart-tom
Příspěvky: 58
Registrován: 22 lis 2013 18:05
Bydliště: skoro Hradec Králové

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od kart-tom »

tak jsem dneska ladil
docela slušný výsledek na to že jsem si stím hrál tak 20 min.
Obrázek

v podstatě jsem jen obohatil směs plošně a trochu přidal předstih

zejtra připojím WB lambdu a naloguji si AFR tabulku ta my poví víc

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Idaho »

Fifi píše:...a jaké jsou ty správné cívky? Aktivní od koncernu nestačí? Nebo to chceš řešit nějakým modulem cdi zapalování řízeným emu ecu s pasivníma cívkama? Nebo jsi dostal tip na pasivní cívky které pověsíš přímo na emu?
Bohužel aktiví od koncernu jsou supr, jenže já je potřebuji mnohem delší a tomu vyhovují až z TFSi ( a dodělat delsší fajfky ) ale ty jsou zase pomerne drahé, takže pujdu do fiatáckých ( také aktviních ) ...

Ted jsem se vysypal do vývoje setrváku , mezikusu na "novou" převodovku a nákupu spojky, musím ted chvilku vydělávat než budu pokračovat.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Idaho »

Fifi píše:...a jaké jsou ty správné cívky? Aktivní od koncernu nestačí? Nebo to chceš řešit nějakým modulem cdi zapalování řízeným emu ecu s pasivníma cívkama? Nebo jsi dostal tip na pasivní cívky které pověsíš přímo na emu?
EMU pasívní cívky umí, dokonce první motor na kterém kdy EMU běželo bylo 1JZ s pasovními cívkam - bez použití igniterů. Bohužel tuhle informaci jsem se dozvěděl cca s ročním zpožděním :(
Naposledy upravil(a) Idaho dne 02 kvě 2015 08:46, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Libor12 »

At si ujasníme a sjednotíme názvosloví. Toto je citace z webu ecumaster
•6 výstupů pro cívky, programově volitelné aktivní nebo pasivní (7A)
Otazka spíše na Karla. Mne vždycky na diagnostice učili,že idukční cívka( a je jedno zda samostatná,nebo s el.spínačem + proudové omezení) je pasivní elektro člen. Za aktivní(akční členy) se v tomto odvětví považují třeba vstřikovače atd - zkratka co se nějak hýbe. To mi moc na zapalovací cívku nesedí. Tudíž bych prosil a určitě nejen pro mne trošku vysvětlit. Děkuji. Tady taky nic o aktivní/pasivní nepíší. http://beru.federalmogul.com/sites/defa ... z_2014.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Idaho »

Libore asi seš sklerouš :) cituji část tvé sms ze dne 9/1/2015 :

"..at si ujasníme pojmy - pasivní cívka je normální standartní indukční cívka, treba taková jaké měla supra. Aktivní cívka je třeba ta co má 1zzfe , fabie 1,2htp - je to cívka, která má vlastní výkonový modul + ibgt tranzistor k sepnutí....." :)

Chceš mi říci že se to od té doby změnilo, nebo jsi to tehdy neměl ověřené?? :)

--ber jako vtip --:)


Bohužel nechci se Karla nějak dotknout, ale některé informace které k EMU zpočátku podával byly prostě špatné. Nemohl za to, zřejmě se tak dostali k němu, mylsím že v té době ještěnemel Ecumaster dobře zvládnuté manuály a dost věcí v nich proste chybělo. Po návštěvě v Krakově jsem si ale vše s vývojovým a konstrukčním týmem Ecumasteru vyjasnili.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Libor12 »

Nejsem sklerouš,sám jsem si to špatně vyložil. Z omylu,nebo chybné interpretace,jsem byl vyveden na jednom z diagnostických školení. Správně by tam mělo být indukční cívka/zapalovací cívka s integrovaným spínacím modulem. Je to slovíčkaření,ale víš jak jsme se bavili o modré a červené LED a záměně modré za zelenou. :lol:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od Taboo »

Idaho píše:EMU pasívní cívky umí, dokonce první motor na kterém kdy EMU běželo bylo 1JZ s pasovními cívkam - bez použití igniterů.
Hezke 8) . Samozrejme predpokladam plne nastavitelny dwell.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: ecumaster DET3 piggyback

Příspěvek od honza 2.0 16v »

za mě dávám tomuhle produktu 8)

sice jsem ho do auta kam má přijít ještě nedal, ale zkusil jsem ho v různejch autech kámošů od Ibizy Cupra ABF, přes BMW E36 320 po fiata tipo 16V a všude byl výsledek velmi dobrej... jen kámoši nemaj prachy (spíš maj blbý výmluvy -i když výsledek viděli a chvíli s tím i jezdily..) si pořídit svojí vlastní krabičku...

v jednom autě s prehistorickým managementem a prehistorickou váhou vzduchu, která je restrikcí plánuju využít fuel implant

Odpovědět

Zpět na „Pokec“