Nevím do jaké míry je to dobré/špatné umístěníTaboo píše:Pikes Peak 2014. Ten Tiburon se umistil na 57 misteLiberaleMiguel2 píše:poznej závod.


A abych nebyl jenom offtopic

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Nevím do jaké míry je to dobré/špatné umístěníTaboo píše:Pikes Peak 2014. Ten Tiburon se umistil na 57 misteLiberaleMiguel2 píše:poznej závod.
Pomerne dobre umisteni (priblizne v polovine pole) na 255HP vuz, ve sve kategorii (Time Attack 1) byl na 9 miste. On s tim jel velice bezpecne (coz mu nikdo nemuze mit za zle).LiberaleMiguel2 píše:Nevím do jaké míry je to dobré/špatné umístěníTaboo píše:Pikes Peak 2014. Ten Tiburon se umistil na 57 misteLiberaleMiguel2 píše:poznej závod.
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
To mě snad šálí zrak. To je fakt 3SGTE od Toyoty?LiberaleMiguel2 píše:
A abych nebyl jenom offtopic
Ano, Škodovka dotáhla k dokonalosti koncept prodeje jednoho auta ve třech rozměrech. Přitom všechny tři modely jsou jako sedan nebo kombi. Neexistuje nic jako sportovní 2dv kupé (ono by stejně od Škodovky stálo za hovno a bylo jen pseudosportovní, ale neustále po něm fandové Škodovek volají a Škodovka na ně sere) nebo nedej bože kabrio. IMHO Rapid k tomuhle měl docela i potenciál a promrhali to.MartyCZe píše:Asi budu znít jako hnidopich i když jedno z toho vlastním, ale s tim kam jde design Škody je to cely podle humus do kelu. Proč musi nutně mít skoro všechny modely stejnou masku i záď až na par microdetailu? Vždyt to je naprosto tragický. Snad i vzhled auta je jeden z faktoru a tohle mi nějak dává pocit, že si borec přijde do škodovky vybirat podle velikosti interieru a ne vzhledu auta. Za mě superb těžký zklamání a nechapu co na tom kdo vidí. To jen Kabaň zvětšil měřítko výkresu a dal do výroby, tam na vzhledu nic novyho neni.
Možná BEAMS?JRD McLAREN píše:..keby si tak vedel ..co sa ja chystam dat do DAEWOOa ...
To by mě nenapadloBohuš píše:Možná BEAMS?JRD McLAREN píše:..keby si tak vedel ..co sa ja chystam dat do DAEWOOa ...
1. Škodovka nemá 3 modely, ale 7Beaver píše:Ano, Škodovka dotáhla k dokonalosti koncept prodeje jednoho auta ve třech rozměrech. Přitom všechny tři modely jsou jako sedan nebo kombi. Neexistuje nic jako sportovní 2dv kupé (ono by stejně od Škodovky stálo za hovno a bylo jen pseudosportovní, ale neustále po něm fandové Škodovek volají a Škodovka na ně sere) nebo nedej bože kabrio. IMHO Rapid k tomuhle měl docela i potenciál a promrhali to.MartyCZe píše:Asi budu znít jako hnidopich i když jedno z toho vlastním, ale s tim kam jde design Škody je to cely podle humus do kelu. Proč musi nutně mít skoro všechny modely stejnou masku i záď až na par microdetailu? Vždyt to je naprosto tragický. Snad i vzhled auta je jeden z faktoru a tohle mi nějak dává pocit, že si borec přijde do škodovky vybirat podle velikosti interieru a ne vzhledu auta. Za mě superb těžký zklamání a nechapu co na tom kdo vidí. To jen Kabaň zvětšil měřítko výkresu a dal do výroby, tam na vzhledu nic novyho neni.
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
je to takHug0 píše:To mě snad šálí zrak. To je fakt 3SGTE od Toyoty?![]()
![]()
Kterej barbar může do čondaje dát Toyotu? To je smutný
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
Hug0 píše:miguel2: jestli je to opravdu ST215 tak ten by líp slušel mojí Celice
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
Ad 1 - evidentně jsi nepochopil nebo záměrně ignoruješ o čem mluvím abys vypadal chytřejší. Nevypadáš.Kane13 píše:1. Škodovka nemá 3 modely, ale 7Beaver píše:Ano, Škodovka dotáhla k dokonalosti koncept prodeje jednoho auta ve třech rozměrech. Přitom všechny tři modely jsou jako sedan nebo kombi. Neexistuje nic jako sportovní 2dv kupé (ono by stejně od Škodovky stálo za hovno a bylo jen pseudosportovní, ale neustále po něm fandové Škodovek volají a Škodovka na ně sere) nebo nedej bože kabrio. IMHO Rapid k tomuhle měl docela i potenciál a promrhali to.
2. Ani jeden z nich není sedan
3. Kupé ani nic sportovního určitě nebude - procento lidí, který po něčem takovým od Škodovky touží, je zanedbatelný ve srovnání s prodejema
4. Rapid potenciál měl a hlavně ho nad očekávání dobře využívá.
@Marty: To uniformita designu je záměr, kterej přišel už někdy 2011 před Rapidem. Nicméně týká se všech 4 hlavních značek koncernu (Škoda, Audi, Seat, VW), byť u Škodovky je to asi nejpatrnější. Věz, že na Supu je toho novýho hodně, ale to bude spíš otázkou stavit se v létě na showroomu a podívat se naživo
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá