Spiral píše:dys date tenhle ramecek a tyhle kola na oktafku tak bude taky vypadat drsne... a pritom zapadne na prvni mezi... ja tomu neverim... ale treba se pletu
Oktáfka zapadne. Duster má 4x4 od Nissanu s možností zapnutí permanentního 4X4. Ty gumy na "tuning" verzi zvedají podvozek a tím zvětšujou průchodnost po hrbolatějším terénu. Ten pohon "offroad" Koktávky je stejnej jako pohon "offroad" Yettiho, takže žádná sláva
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Spiral píše:dys date tenhle ramecek a tyhle kola na oktafku tak bude taky vypadat drsne... a pritom zapadne na prvni mezi... ja tomu neverim... ale treba se pletu
Oktáfka zapadne. Duster má 4x4 od Nissanu s možností zapnutí permanentního 4X4. Ty gumy na "tuning" verzi zvedají podvozek a tím zvětšujou průchodnost po hrbolatějším terénu. Ten pohon "offroad" Koktávky je stejnej jako pohon "offroad" Yettiho, takže žádná sláva
tak podvozek od nissanu a permanentni 4x4 zni docela pekne.... zjistim si vic
ten duster není permanent 4x4 jako třeba subaru, ale má tři volitelné režimy:
Režim 2WD:
- Fungování: přenos točivého momentu motoru na kola
přední nápravy
Režim Auto:
- Fungování: automatické rozdělování točivého momentu
na všechna čtyři kola v závislosti na adhezních
podmínkách na silnici
Režim Lock:
- Fungování: trvalé rozdělení točivého momentu motoru
na všechna 4 kola. Funkce motoru a brzdění jsou
uzpůsobeny používání vozu v režimu 4x4.
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
F.l.a.n.e.l. píše:vzhhledem k vaze bych se nedivil, kdyby ho ta E3O vyskolila
No to myslim vzhledem k pokroku cca 20 let asi nehrozí, je sice škoda, že automobily i takhle malé jako je jednička jsou stále těžší a těžší, nicméně technologie a hlavně bezpečnost je někde uplně jinde....
F.l.a.n.e.l. píše:vzhhledem k vaze bych se nedivil, kdyby ho ta E3O vyskolila
No to myslim vzhledem k pokroku cca 20 let asi nehrozí, je sice škoda, že automobily i takhle malé jako je jednička jsou stále těžší a těžší, nicméně technologie a hlavně bezpečnost je někde uplně jinde....
No vzhledem k tomu že 2O let staré jettě nemohla ujet 5 let stará 911ka na okreskách, bych se nedivil, kdyby v tomto případě ta E3Oka opravdu vypraskala tu novou