Trhyy píše:... ale 325i je taková o hovně, když E36, tak minimálně 328, nebo M3, jinak to dneska už nemá moc smysl.
tak bezvanosvá 325i jede skoro tak dobře jak 328i, možná je i lepší (zábavnější) = líp jde za plynem
ty jsi nikdy nejel v 328i se sanim z M50B28 co?
nejel, protože motor M50B28 neexistuje, asi máš na mysli M50B25
ale když budeš porovnávat seriové motory 325i a 328i, tak ta 325i bezvanosová je taková "surovější" a u té 328i je ten výkon takový rovnoměrný, žádný kopanec
mas pravdu prepsal jsem se po nocni... mel jsem na mysli motor M52B28TU se sanim z M50B25 at TU nebo ne to je fuk... kazdopadne vanosy jdou odpojit i u B28 neni to problem...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Juraj píše:mas pravdu prepsal jsem se po nocni... mel jsem na mysli motor M52B28TU se sanim z M50B25 at TU nebo ne to je fuk... kazdopadne vanosy jdou odpojit i u B28 neni to problem...
EDIT: B28 s vackama z B25 bez vanos, sanim z tehoz motoru je celkem peklo
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
jinak já si zajezdil v M50B25 když jsem ji chtěl koupit a jediný kopanec co se dostavil bylo těžké zklamání. Jak to každý vychvaluje tak já bych klidně řekl mrdka možná že to byl jen ten kus zrovna (ale zvuk pěkný), každopádně mě to odradilo.
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
označení TU bylo u m50tek kvůli tomu aby poznali, jestli auto má Vanos nebo ne (ale moc se to nepoužívá, takže jsem měl zato, že je to až u double vanosů)
m50 = bez Vanos
m50TU = single Vanos
m52 = single Vanos
m52TU = double Vanos
m50 bez Vanos
m52 (single vanos)
m52TU (double vanos)
Naposledy upravil(a) paca dne 17 kvě 2012 08:49, celkem upraveno 1 x.
Nevím co si tu dokazuješ... odpojíš ho tak že vyhodíš vačky a dáš vačky z bezvanose... jsou shodne i z 2.0 pro tvoji informaci... zaslepíš tlak oleje, vyndáš natáčení z prsou motoru (nebo vyměníš horní deklík prsou za bezvanosový i s víkem vačky) vezmeš ECU a upravíš hodnoty aby motor s vanosem nepočítal a nebo tam dáš bezvanos ECU (výměna se týká M50 u M52 díky EWS nelze) vyměnit se musí taky část rozvodu včetně plíšku pro čidlo polohy vačky... to k odpojeni a důvod? myslím ze víc mě zkoušet nemusíš, pokud důvod znáš tak se neptej jak egoistický vůl, pokud ho neznáš napiš mejla a já ti to vysvětlím.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
každý chápe že na čórkách se dá vydělat, ale pokud to takto povede tak si vydělá maximálně na celu na Ruzyni (podotýkám že cela 521 má vlastní sprchu a pěkný výhled na letohrádek )
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Pobavil mě dodatek "úsporná" (smeju se dle zkusenosti od uzivatelu na alfisti.cz) tenhle motor si preci lide nekupuji kvuli uspornosti http://auto.bazos.cz/inzerat/16387999/P ... -Supra.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Berry píše:Pobavil mě dodatek "úsporná" (smeju se dle zkusenosti od uzivatelu na alfisti.cz) tenhle motor si preci lide nekupuji kvuli uspornosti http://auto.bazos.cz/inzerat/16387999/P ... -Supra.php" onclick="window.open(this.href);return false;
jak to že není úsporná, vždyť to stojí pořád v servisu, tak moc nenajedeš
Berry píše:Pobavil mě dodatek "úsporná" (smeju se dle zkusenosti od uzivatelu na alfisti.cz) tenhle motor si preci lide nekupuji kvuli uspornosti http://auto.bazos.cz/inzerat/16387999/P ... -Supra.php" onclick="window.open(this.href);return false;
jak to že není úsporná, vždyť to stojí pořád v servisu, tak moc nenajedeš
Úsporná na palivo tedy
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Berry píše:Pobavil mě dodatek "úsporná" (smeju se dle zkusenosti od uzivatelu na alfisti.cz) tenhle motor si preci lide nekupuji kvuli uspornosti http://auto.bazos.cz/inzerat/16387999/P ... -Supra.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Záleží, jak to myslel.
Když se ti třeba na TS všecko vysere, tak 2,5 a 3,0 a možná ještě 3,2 jsou úsporný
Berry píše:Pobavil mě dodatek "úsporná" (smeju se dle zkusenosti od uzivatelu na alfisti.cz) tenhle motor si preci lide nekupuji kvuli uspornosti http://auto.bazos.cz/inzerat/16387999/P ... -Supra.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Záleží, jak to myslel.
Když se ti třeba na TS všecko vysere, tak 2,5 a 3,0 a možná ještě 3,2 jsou úsporný
Ja bych to bral, ze pokud se Ti na JTD neco vy*ere, tak to jsou pak ty V6 úsporný
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange