
Před a po
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: Před a po
Letní gumy na Kii, by mě zajímalo co nato PČR a pojišťovna 

Re: Před a po
Asi to, že když včera bylo +5 se nedala předpokládat souvislá vrstva sněhu a nebo náledí 

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Před a po
tak na fotkách mají mokro, +5 stupňů může mít ovzduší ale silnic může mít míň, letní pneuška při +5 se určo chová jinak než při +20 a třeba včera v brně bylo o sedmi ráno -5 a přes den cca +2Tead píše:Asi to, že když včera bylo +5 se nedala předpokládat souvislá vrstva sněhu a nebo náledí

- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Tak ta kia je dobře zmuchlaná 

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Před a po
Venca: to ze zmuchlana bych ji nevycital, cim vic je zmuchlana tim lepe=pohlti energii, hlavne aby to neslo do kabiny, coz neslo..
Co me ale zaujalo! Vazne te korejske mrse nevystrelili bagy
Jasne cekam tu odpoved ze starsim Fabiim kolikrat take nevystreli, ale tohle je zbrusu nove auto! Kamarad mel nehodu s GTI6 dle stupnezniceni odhaduji +- stejny stret a vystrelili
Divne..
Co me ale zaujalo! Vazne te korejske mrse nevystrelili bagy


" www.autowerks.cz "
Re: Před a po
citace: "Mimoděk se zapírám rukama o volant, možná i zvládám dotknout se pravou nohou brzdy, ale nevsadil bych si na to"paca píše:tak na fotkách mají mokro, +5 stupňů může mít ovzduší ale silnic může mít míň, letní pneuška při +5 se určo chová jinak než při +20 a třeba včera v brně bylo o sedmi ráno -5 a přes den cca +2Tead píše:Asi to, že když včera bylo +5 se nedala předpokládat souvislá vrstva sněhu a nebo náledí
v tomto případě je asi polemika o zimních/letních pneu zbytečná... mimo to asi tak jak psal Tead...
GIV VRT ALH
Re: Před a po
tholis: to je snad dobre, ne? Jak vidno, nebylo potreba, aby strilely. Nejaky bouracky korejcu jsem videl a kdyz airbagy vystrelily, vzdy to bylo potreba. Ale jeste jsem nevidel "smartak" ci opravdu vaznou nehodu, kdy nevystrelily. Vzdyt v tomto pripade jsou kabiny absolutne bez poskozeni.
Re: Před a po
Paca: i kdyby ležel okolo metr sněhu a na silnici bylo mokro a stala se tahle nehoda, tak to nic nezmění na tom, že jediným viníkem nehody bude paní v X5, jediný o čem by se dalo polemizovat je pokuta od PČR za to, že je nemá na autě, ale oni moc dobře ví, že díky tomu jak je ten zákon nahovno, tak by si to dotyčnej obhájil
Tholis+Subtera: Jak píše Subtera, to, že bagy nevylítli nemusí bejt vůbec závada, ale spíš naopak - podle mě prostě nebylo přetížení v jakýmkoliv směru na tolik velký aby bagy museli ven, kdyby se auta trefili čelně a zastavili o sebe tak bych se divil, ale Kia se o to bmw nezastavila, ale evidentně ještě se hejbla do strany, tudíž to přetížení, který chytili akcelerometry nebylo pro řj dostatečný, aby to vylítlo... Jestli to doopravdy tak má bejt, a nebo prostě tady v tej předprodukční verzi byla chyba zjistí asi jen v Kie, ale bez dat z čidel, je hloupý tvrdit, že bagy měli jít ven, stejně jako já když napíšu co si o tom myslím, tak to bez těch dat nemůžu nijak potvrdit a je to v podstatě jen můj názor..
A to že je dneska auto při bouračce v 50km/h na vyhození a nebo opravu v hodnotě poloviny jeho ceny jako novýho je normálka

Tholis+Subtera: Jak píše Subtera, to, že bagy nevylítli nemusí bejt vůbec závada, ale spíš naopak - podle mě prostě nebylo přetížení v jakýmkoliv směru na tolik velký aby bagy museli ven, kdyby se auta trefili čelně a zastavili o sebe tak bych se divil, ale Kia se o to bmw nezastavila, ale evidentně ještě se hejbla do strany, tudíž to přetížení, který chytili akcelerometry nebylo pro řj dostatečný, aby to vylítlo... Jestli to doopravdy tak má bejt, a nebo prostě tady v tej předprodukční verzi byla chyba zjistí asi jen v Kie, ale bez dat z čidel, je hloupý tvrdit, že bagy měli jít ven, stejně jako já když napíšu co si o tom myslím, tak to bez těch dat nemůžu nijak potvrdit a je to v podstatě jen můj názor..
A to že je dneska auto při bouračce v 50km/h na vyhození a nebo opravu v hodnotě poloviny jeho ceny jako novýho je normálka

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Před a po
tak u PČR by si to mohl obhájit, ale nevím co pojišťovna, která se snaží ze všeho vykroutit a snížit plněníTead píše:Paca: i kdyby ležel okolo metr sněhu a na silnici bylo mokro a stala se tahle nehoda, tak to nic nezmění na tom, že jediným viníkem nehody bude paní v X5, jediný o čem by se dalo polemizovat je pokuta od PČR za to, že je nemá na autě, ale oni moc dobře ví, že díky tomu jak je ten zákon nahovno, tak by si to dotyčnej obhájil![]()

Re: Před a po
Ono to nebylo testování, ale zapujčení na 30minut na vyzkoušení a pojišťovna plnit bude, neplnila by, kdyby ON způsobil tu nehodu - alespoň částečně a nebo kdyby naboural třeba do sloupu a chtěl to krejt z havarijka...to je to samý, jako kdybych jel v létě při 30stupních a měl zimní a někdo do mě naboural...sice by někdo mohl říct, že ty zimní nefungovali(a měl by asi i pravdu) ale pojišťovna viníka to plnit bude...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Před a po
nojo, jenže v zákoně nemáš, že musíš mít přes léto letní gumy, zato o zimních pneu v zimě tam zmínka jeTead píše:..to je to samý, jako kdybych jel v létě při 30stupních a měl zimní a někdo do mě naboural...sice by někdo mohl říct, že ty zimní nefungovali(a měl by asi i pravdu) ale pojišťovna viníka to plnit bude...

Re: Před a po
Jen,že v zákoně je i napsáno souvislá vrstva sněhu a nebo náledí, ani jedno evidentně na místě nebylo, tudíž zákon neporušil
, kdyby ho porušil tak by měl dostat pokutu od PČR a o tom jsem psal výše... a končíme s tím OT 
Edit: Jako příklad jednoduchej toho co ti říkám.. někdo tě naboří do kufru na světlech a tobě nesvítí přední světo přivrácený do vozovky a nebo máš předtím prasklý čelní sklo...bude v tom případě pojišťovna snižovat plnění ?....protože uplně stejnej vliv měli na nehodu ty letní pneu na Kie...


Edit: Jako příklad jednoduchej toho co ti říkám.. někdo tě naboří do kufru na světlech a tobě nesvítí přední světo přivrácený do vozovky a nebo máš předtím prasklý čelní sklo...bude v tom případě pojišťovna snižovat plnění ?....protože uplně stejnej vliv měli na nehodu ty letní pneu na Kie...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Před a po
když cituješ zákon, cituj ho tak jak je skutečně je
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: Před a po
zimní pneumatiky musí být použity, pokud se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza
zimní pneumatiky musí být použity vždy, když lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza.
S tím že toto platí od 1. listopadu do 31. března. Vzhledem k tomu, že nic z toho na cestě nebylo tak měl pneumatiky v pořádku.
zimní pneumatiky musí být použity vždy, když lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza.
S tím že toto platí od 1. listopadu do 31. března. Vzhledem k tomu, že nic z toho na cestě nebylo tak měl pneumatiky v pořádku.
Re: Před a po
vzhledem k čelnímu střetu mohli vypálit, ale to je jedno, jindy člověk vidí zase minimální škodu a bagy jsou venkuSubTera píše:tholis: to je snad dobre, ne? Jak vidno, nebylo potreba, aby strilely. Nejaky bouracky korejcu jsem videl a kdyz airbagy vystrelily, vzdy to bylo potreba. Ale jeste jsem nevidel "smartak" ci opravdu vaznou nehodu, kdy nevystrelily. Vzdyt v tomto pripade jsou kabiny absolutne bez poskozeni.

VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Před a po
tak proč pojišťovny tak řeší pneumatiky při nehodách? ofocují si techničák kde jsou uvedeny rozměry a výrobci pneu pro dané auto a pak si opisují co je za pneu na autě atd....Tead píše:Edit: Jako příklad jednoduchej toho co ti říkám.. někdo tě naboří do kufru na světlech a tobě nesvítí přední světo přivrácený do vozovky a nebo máš předtím prasklý čelní sklo...bude v tom případě pojišťovna snižovat plnění ?....protože uplně stejnej vliv měli na nehodu ty letní pneu na Kie...

Re: Před a po
Jestli máš v techničáku výrobce pneu, tak tě celkem lituju
pochop, že snížit plnění můžou v případě, že Viník ! nehody má něco na vozidle v nepořádku... to krácení plnění se objevuje hlavně u havarijek u těch lowcost pojišťoven a případně, že to pojišťovny hrajou na nesmyslně velkou amortizaci a nebo, že je u viníka něco špatně a hodí to na něj...

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Před a po
Rudi: pujcim si nazor uz jednou vyrceny, abych to nemusel formulovat jinak - autor v diskusi pomerne jasne vysvetluje, jak naraz probehl - neslo o celni naraz. U BMW energii pohltil naraznik, proto doslo k aktivaci airbagu. U Ceedu byla vetsina energie pohlcena otocenim vozu kolem sve osy a tudiz nebylo dosazeno dostatecneho primeho pretizeni potrebneho k aktivaci airbagu. Paradoxne by vystrelene airbagy mohly cestujicim v takovemto pripade ublizit.
Re: Před a po
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Před a po
Tak si to hezky srovnáme









Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Ta dopadla, už ani kola nemá 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Před a po
quote="m.artty"]Ta dopadla, už ani kola nemá
[/quote]







Mazda xedos 9 2,5v6
bmw e39 523i
mercedes vito 116 cdi work car
bmw e39 523i
mercedes vito 116 cdi work car
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Před a po
m.artty:
Už zase jo, kutil jsem brzdy



Už zase jo, kutil jsem brzdy
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Před a po
Tak jsem dneska začel stříkatna bílo.
Před

Po

Před
Po
Škoda Fabia 1,9 TDI 101 Kw
Škoda Felicia 1,3 MPi 50 Kw
Škoda Felicia 1,3 MPi 50 Kw
Re: Před a po
Určitě víš, že jsem ti fandil...ale teĎ vážně stálo ti to za to 

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Před a po
To jako na mě ?
Jestli jo,tak stálo. Černý disky na černým autě fakt nemusím.
Jestli jo,tak stálo. Černý disky na černým autě fakt nemusím.
Škoda Fabia 1,9 TDI 101 Kw
Škoda Felicia 1,3 MPi 50 Kw
Škoda Felicia 1,3 MPi 50 Kw
Re: Před a po
Promiň, odeslali jsme to asi ve stejnej čas, bylo to samozřejmě na Jirku a jeho renovaci Felicie 

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Před a po
felicie je pěkná ale špatně zvolená barva tahle je prostě taková všední člověk si ani na první pohled nevšimne že se od jiných fel. nějak liší a to je škoda....
Re: Před a po
však on už má za úkol ji vyfotit konečněě na pořádném slunku...na tu fotku se těším asi nejvíce 

Re: Před a po
zvláštní disky
ale v bílé jsou jak nový
hezké...


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!