Quide píše:Ano přiznám se, že nejsem žádný odborník z ekonomie apod., vystudoval jsem samozřejmě úplně jiný obor. Ale pro tuto práci stačí, abych znal perfektně produktovou část, měl přehled která pojišťovna asi co nabízí, kde jsou jak vysoké poplatky, kde je jaké zhodnocení, kde jsou jaké úroky a podobně chápeš ? K finanční analýze rodiny mám zase programy (které ostatní společnosti poradenské většinou nemají), které to v podstatě udělají za mě a správně. Abych něco do někoho cpal na nějákém obědě je nepřípustné, jelikož schůzku musím mít u klienta přímo doma tak, aby na to byl klid a aby si i on na to udělal čas a soustředil se na náš rozhovor. Rozhodně nebudu nic do nikoho tlačit někde na obědě nebo dokonce na ulici, jak to někteří dělají.
A ano máš pravdu, fakt se to snažím dělat poctivě, protože jedině poctivostí se to v tomto oboru dá dotáhnout nejdál. Když se tomu klientovi věnuješ (a ne jen, že mi něco podepíše a už se neuvidíme - je to servis, pořád a zdarma), tak on se ti pak odvděčí tím, že ti dá samozřejmě reference, takže si získáváš reputaci a dobrou reputaci, která je strašně důležitá.
Tohle já si všechno uvědomuju a proto to taky tak dělám. Kdybych byl svině, co chce jen oškubat, tak to klient za půl roku zjistí, že jsem ty smlouvy a vůbec fin. plán udělal na hovno, že na to nemá peníze a nejen že nedostanu doporučení, ale taky mi zruší ty smlouvy. Takže tak.