filtr na golfa

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Uživatelský avatar
upirveliky
Příspěvky: 364
Registrován: 05 lis 2006 21:02
Bydliště: ostrava-dubina
Kontaktovat uživatele:

filtr na golfa

Příspěvek od upirveliky »

zdar,nedavno jsem si v nadšení koupil sportovní hříbek na svoji car s tím,že ho tam hned narvu a poletím s jedním koněm navíc.ze začátku zvuk=lahoda navíc s lauefm mustang (nebo co to je za koňa tam) se každá 16ka otočila o 180 stpňů.když jsem si ale prestal všímat koček na srazu,všiml jsem si,že pár koní místo aby přibylo,tak umřelo a vnízkých otáčkách se tomu golfu až neuvěřitelně nechtělo.řekl jsem si why??? ale odpověď neznám doteď. s původním filtrem jsem odstranil i privod tepleho vzduchu z motoru do privodu sani.je to tim?? vubec nevim.help!!!jinak 450kčs v <>
(OO=[][]=OO) E36 top

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: filtr na golfa

Příspěvek od semysak »

nevim ja kto mas stim vyfukem ale na vine muze byt ''strih vacek'' je to doba po kterou je chvilku otevreny vyfukovy a saci ventil pokud mas malej odpor ve vyfuku a v sani (pruchozi tlumic, bez katu a hribek na sani motor je proste pruchozi a smes co se nasava tak zaroven leti nespalena do vejfuku, takze jaksi se Ti v motoru spaluje malo smesi a proto to nejede, ve vyssich otackach to tolik nevadi protoze tam narusta odpor ve vyfuku - trubky jsou plne spalin takze toho tolik neodchazi

Uživatelský avatar
upirveliky
Příspěvky: 364
Registrován: 05 lis 2006 21:02
Bydliště: ostrava-dubina
Kontaktovat uživatele:

Re: filtr na golfa

Příspěvek od upirveliky »

palubni pc mi ukazuje spotrebu s hribkem kolem 10,5 a bez hribku 8,7 pri stejne trase a jizde.tak co s tim? do golfa se sport.filtr neda???? neni na to nejaka vychytavka?
(OO=[][]=OO) E36 top

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: filtr na golfa

Příspěvek od semysak »

da se k tomu filtru dodelat z produkce VAG motor 1.8 20V turbo, turbomotory co ja vim strih vacek nemaji protoze jsou jinak navrzeny, ale treba Ti nekdo poradi neco min uchylnyho nebo me vyvede z omylu

Uživatelský avatar
upirveliky
Příspěvky: 364
Registrován: 05 lis 2006 21:02
Bydliště: ostrava-dubina
Kontaktovat uživatele:

Re: filtr na golfa

Příspěvek od upirveliky »

nechci menit motor kvuli vzduchovemu filtru,navic mam v umyslu golfka casem prodat a jit do neceho brutalniho,ale kdyz se neproda,tak ho vylepsim.
(OO=[][]=OO) E36 top

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: filtr na golfa

Příspěvek od Vecernicek »

No nevím proč nejdeš na www.vw-club.cz ale nebudu ti to brát, je obecně známo že VW to mají počítaný tak dobře, že pokud jsi tam měl KAT a pak jsi ho vyndal tak je jasný že ti výkon ve spodních otáčkách klesne. Je to prostě daň za laďák, ale jde sehnat značkovej laďák kterej má minimální vliv na tuhle věc. Nejsi první komu to s laďákem a sportovním filtrem spadlo.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: filtr na golfa

Příspěvek od Beaver »

upirveliky píše:zdar,nedavno jsem si v nadšení koupil sportovní hříbek na svoji car s tím,že ho tam hned narvu a poletím s jedním koněm navíc.ze začátku zvuk=lahoda navíc s lauefm mustang (nebo co to je za koňa tam) se každá 16ka otočila o 180 stpňů.když jsem si ale prestal všímat koček na srazu,všiml jsem si,že pár koní místo aby přibylo,tak umřelo a vnízkých otáčkách se tomu golfu až neuvěřitelně nechtělo.řekl jsem si why??? ale odpověď neznám doteď. s původním filtrem jsem odstranil i privod tepleho vzduchu z motoru do privodu sani.je to tim?? vubec nevim.help!!!jinak 450kčs v <>
Pokud jsi jen tak nasadil hribek a nepostaral se i o privod studeneho vzduchu, saje ti ted vsechen vzduch teplej od motoru kolem dokola a proto auto nejede. Udelej odstineni a privod vzduchu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“