For Fiesta.Díky.
Moderátor: Idaho
For Fiesta.Díky.
Mám doma fiestu motor 1,1i,ale mám doma motor 1,3ichtěl bych ho vyměnit,ale nejdřív bych chtěl zjistit kolikm á koní,kolik žeremjaký je zrychlení,maximálka a tak,jestli to někdo víte tak mi to prosim napište.Moc díky.
Mno, jednaTrojka do fiesty je docela houby přírustek, bo se to snad pohybuje jen v řádu koní, max 10. Změna se ti možná bude zdát dobrá, ale to bude, a možná i může být, nejspíš tím, že ten motor jednaTři bude prostě "novej" v autě a tím pádem lepší pocit
Když už jen měnit motor bez zásahu do elektriky, tak skus sehnat 1.4CFI. Výměna je v poho, elektrika úplně stejná, jen držák motoru je jinej, chladič+trubky.
Ale zase je to cca od 72PS výše(když si s tím pohraješ i víc) a když tam necháš převodovku z 1.1(normoš se tak dělala, ale existuje i verze s převodovkou pro tenhle motor) tak i akcelerace je dost slušná(přece jen fiesta váží cca 800kg), 0 - 100km/h je okolo 11s(vlastní zkušenost, sám jsem měl rok tuhle kombinaci). Cestovní rychlost není problém držet +/- 160 km/h, klidně jde 170km/h(testováno na Německých a Italských dálnicích). Ale měl jsem brzdy z 1.8 esca a podvozek z XR2i...
Spotřeba s převodovkou 1.1 dle nohy, normoš okolo 7L, když šlápneš tak ale není problém 12L
Jo, ještě jsem zrušil katík(prázdný obal)+zadní tlumič(místo toho trubka cca 45mm natvarovaná až ven) a hluk vesměs stejnej, max okolo 2500ot/min trošku hlubší. Ale absolvoval jsem s touhle kombinací dvakrát cestu na dovču 1400km(St. Tropez) a pohoda(naposled jsem zpěchal a za 13hod doma
)
Takže alespoň rovnou 1.4, ale i ta 1.3 bude znát, ale proč né rovnou lepší

Když už jen měnit motor bez zásahu do elektriky, tak skus sehnat 1.4CFI. Výměna je v poho, elektrika úplně stejná, jen držák motoru je jinej, chladič+trubky.
Ale zase je to cca od 72PS výše(když si s tím pohraješ i víc) a když tam necháš převodovku z 1.1(normoš se tak dělala, ale existuje i verze s převodovkou pro tenhle motor) tak i akcelerace je dost slušná(přece jen fiesta váží cca 800kg), 0 - 100km/h je okolo 11s(vlastní zkušenost, sám jsem měl rok tuhle kombinaci). Cestovní rychlost není problém držet +/- 160 km/h, klidně jde 170km/h(testováno na Německých a Italských dálnicích). Ale měl jsem brzdy z 1.8 esca a podvozek z XR2i...
Spotřeba s převodovkou 1.1 dle nohy, normoš okolo 7L, když šlápneš tak ale není problém 12L

Jo, ještě jsem zrušil katík(prázdný obal)+zadní tlumič(místo toho trubka cca 45mm natvarovaná až ven) a hluk vesměs stejnej, max okolo 2500ot/min trošku hlubší. Ale absolvoval jsem s touhle kombinací dvakrát cestu na dovču 1400km(St. Tropez) a pohoda(naposled jsem zpěchal a za 13hod doma

Takže alespoň rovnou 1.4, ale i ta 1.3 bude znát, ale proč né rovnou lepší
