najnovšie mi už aj po zahriati skaču otáčky a motor často zdochne.
vw golf 3 2.0 16v gti, medzi 3tis. a 4 tis. ot.strati výkon
Moderátor: Idaho
vw golf 3 2.0 16v gti, medzi 3tis. a 4 tis. ot.strati výkon
hľadam niekoho, kto by mi vedel pomôcť, za jazdy medzi 3 a 4 tis. otačkami strati vykon, po 4tis. to už ide ok. takže môžem isť bud do 100 alebo nad 130 kmh. kto vie nech prosim poradi, skusil som už všetko.
najnovšie mi už aj po zahriati skaču otáčky a motor často zdochne.

najnovšie mi už aj po zahriati skaču otáčky a motor často zdochne.
vw golf 3 2.0 16v gti
nissan sunny 1.6 16v
nissan sunny 1.6 16v
vw
Může to být dost věci, ale podobné jsem už zažil.
1) zkus nastavit základní nastavení škrtící klapy
nebo
2) můžou to být rozvody a může být vyhnápané kolečko na klikovce - se to u VW stává často
nebo
3) může být poškozený potenciometr škrtící klapky
nebo
4) můžeš mit odvařené nějaké čidlo a řj jede na nouzový program,ale vše je jen dohad mudel bych to vidět a nejlepe to napíchnout na nějakou diagnostiku
1) zkus nastavit základní nastavení škrtící klapy
nebo
2) můžou to být rozvody a může být vyhnápané kolečko na klikovce - se to u VW stává často
nebo
3) může být poškozený potenciometr škrtící klapky
nebo
4) můžeš mit odvařené nějaké čidlo a řj jede na nouzový program,ale vše je jen dohad mudel bych to vidět a nejlepe to napíchnout na nějakou diagnostiku
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: vw
A nebo pátá možnost - není to závada, ale blbá vlastnostfakie vw píše:Může to být dost věci, ale podobné jsem už zažil.
1) zkus nastavit základní nastavení škrtící klapy
nebo
2) můžou to být rozvody a může být vyhnápané kolečko na klikovce - se to u VW stává často
nebo
3) může být poškozený potenciometr škrtící klapky
nebo
4) můžeš mit odvařené nějaké čidlo a řj jede na nouzový program,ale vše je jen dohad mudel bych to vidět a nejlepe to napíchnout na nějakou diagnostiku
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: vw
je to jenom VWBeaver píše:A nebo pátá možnost - není to závada, ale blbá vlastnostfakie vw píše:Může to být dost věci, ale podobné jsem už zažil.
1) zkus nastavit základní nastavení škrtící klapy
nebo
2) můžou to být rozvody a může být vyhnápané kolečko na klikovce - se to u VW stává často
nebo
3) může být poškozený potenciometr škrtící klapky
nebo
4) můžeš mit odvařené nějaké čidlo a řj jede na nouzový program,ale vše je jen dohad mudel bych to vidět a nejlepe to napíchnout na nějakou diagnostiku
asi to bude tim,že je to vw
už som to mal na 3x na diagnostike vo vw v prahe, ale nikde mi nedokážu povedať, čo s tým je. Takže už čoskoro ma opustí, a nech sa s ním trapi niekto iný. Tomu sa hovori dobrá kúpa, kúpil som ho pred 3 mesiacmi za 120000kč a teraz ho predavam za 90000kč a to som don investoval dalších 30000kč(tlmiče,brzdy,pneu)
dakujem všetkým za odpoved a rady.
dakujem všetkým za odpoved a rady.
vw golf 3 2.0 16v gti
nissan sunny 1.6 16v
nissan sunny 1.6 16v
gti
Jenže na diagnostice polovinu věcí nezjistíš. A navíc ty origo servisy jako je VW stojí za p.......
Jsem s nima zažil svoje. Dej to nějakému dobrému mechanikovi když už jsi di toho dal tolik peněz 
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: vw golf 3 2.0 16v gti, medzi 3tis. a 4 tis. ot.strati vý
Čau. Měl sem podobný problém jak se mi motor zahřál na cca 85 stupňů tak mi to zdechlo a dělalo to čidlo otaček klikové hřídele. Je umístěné za olejovým filtrem. zkus tohle.
Re: vw golf 3 2.0 16v gti, medzi 3tis. a 4 tis. ot.strati vý
Můžeš mi vysvětlit proč reaguješ na 7 a půl roku starej dotaz?? 
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: vw golf 3 2.0 16v gti, medzi 3tis. a 4 tis. ot.strati vý
nevšimnul jsem si sory 
