modrej kouř....
Moderátor: Idaho
modrej kouř....
Čim by to mohlo bejt,když brzdim motorem,začne po cca deseti vteřinách jít modrej dým z vejfuku.....Že by turbo out...nebo kroužky???
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Tak budou to teda ty kroužky nebo ventily.....Jestli se dobře domnívám měl bych přesnou závafu odhalit pomocí kompres metru a to jestli bude komprese malá tak pude tlak do háje a bude nízká a pokud tam bude ok tak to sou ventily...Teda aspoň se domnívám.......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
osobně si mylsím že komprese bude špatná i v případě ventilů - nebo s epletu? každopádně pokud bude pšatná a cakneš tam trošku oleje a zlepší se, jsou to kroužky..... někdo mi to tu už radil a musím pochválit - potvrzeno..Krosmen píše:Tak budou to teda ty kroužky nebo ventily.....Jestli se dobře domnívám měl bych přesnou závafu odhalit pomocí kompres metru a to jestli bude komprese malá tak pude tlak do háje a bude nízká a pokud tam bude ok tak to sou ventily...Teda aspoň se domnívám.......
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
me auto chvilku -sekundu- kouri bile kdyz stoji hodne z kopce, treba 2 dny - jedna rada valcu se plni olejem asi nebo co kdyz je cumakem z kopce jsou valce hodne na lezato, spis bych ale myslel ze by to mohli byt ty gufera na ventilech, pokud to teda necmoudi v zaberu ale treba pri podrazeni jenom kdyz se meni tlaky, noa co treba ucpany odvetravani klikovych vik atd? jenom hadam
spíš bych zkusil tu Idahovu metodu
ventily nepoznáš, protože, když je zavřenej, tak kolem něj nic neteče nebo nemělo by, ( jestli teče, tak to je na delší povídání
)
ale protože motor při brždění není plněn turbem, znamená to, že do značné míry saje sám, tedy chová se jako bez turba a sání jde kudy ?
kolem ventilů....
ty kroužky bys poznal i na výkonu, teda jestli tam nemáš 200k, pak těch pár koníků dolů nepoznáš

ventily nepoznáš, protože, když je zavřenej, tak kolem něj nic neteče nebo nemělo by, ( jestli teče, tak to je na delší povídání

ale protože motor při brždění není plněn turbem, znamená to, že do značné míry saje sám, tedy chová se jako bez turba a sání jde kudy ?
kolem ventilů....
ty kroužky bys poznal i na výkonu, teda jestli tam nemáš 200k, pak těch pár koníků dolů nepoznáš

vzdělání není zárukou inteligence
Uniká mi souvislost bílého kouře a oleje. Pokud ti to kouří bíle, pak to je voda a pokud to je když stojíš z kopce delší dobu, tak je to proto, že ti ve výfuku kondenzuje voda v podobě rosy, ta potom steče směrem k motoru a vytvoří se ji v laufu zásobička, která se potom chvilku odpařuje a vyrábí ten bílej kouř. Olej by čmoudil modře. Jediná rada - parkuj čumákem nahorusemysak píše:me auto chvilku -sekundu- kouri bile kdyz stoji hodne z kopce, treba 2 dny - jedna rada valcu se plni olejem asi nebo co kdyz je cumakem z kopce jsou valce hodne na lezato, spis bych ale myslel ze by to mohli byt ty gufera na ventilech, pokud to teda necmoudi v zaberu ale treba pri podrazeni jenom kdyz se meni tlaky, noa co treba ucpany odvetravani klikovych vik atd? jenom hadam

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Pokud brzdim motorem,tak se motor chová jako kompresor kterej se snaží nasát někudy vzduch když je zavřená klapka sání.....U přeplňovanýho motoru se těžko podle projevu pozná jestli je malá komprese,turbo to vždycky dotlačí do nějaký míry za provozu.Subjektivní názor je naopak takovej,že to teď jede líp...Ale teď mám najeto prvních 5000 po kompletaci motoru.....Podle mě to budou kroužky,asi to nevydrželi,ventily by zakouřily,když auto po ránu nastartuju vlivem prosáknutí oleje nad ventil a následnýho nasátí.Kroužkama to nasaje když je velkej podtlak při zavřený klapce....To jest zatim moje dedukce.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
semysak píše:Beaver no jo o tom sem nejak neuvazoval, kazdopadne to tedka tolik nedela, nebot mi prasknul pan vlnovec ve vejfuku, voda si odtece tamtudy... : - )


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"