Motor kouří - saxo vts

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Motor kouří - saxo vts

Příspěvek od Ritchma »

Takže sem zjistil že motor zase kouří - modro šedej kouř zlvášť když je zahřátej ve vyšších otáčkách když dám nohu z plynu. Motor má najeto 147tkm s tim že asi před 15tkm se přetěsnila a vyčistila hlava a nějaký drobnosti se udělali, nicméně kouří dál. Jezdí na olej total 10w40 (údajně je ale předepsáno 5w40, ale to se musim podívat doma až budu do papírů). Olej žere řekněme 0,7litru na 10tkm. Budík teploty oleje navíc ukazuje neustále poměrně dost vysokou teplotu i při 130ti po dálnici ukazuje těsně pod max, ale nemusí to mít souvislost, protože všechno nasvědčuje tomu že ten budík už je trochu po smrti. Protože než ukazuje teplotu po nastartování ukazuje hladinu oleje a sem tam neukáže třeba nic, nebo půlku (i když je motor samozřejmě studenej a auto stojí rovně a v motoru je max). Netušíte někdo kolik by případně stála oprava, co opravit, jak opravit, kde opravit aby to nebylo drahý ale zároveň nějak kvalitní rozumně. Navíc teď sem do něj pořídil 10w60 ale zase je asi řidší a bojim se že to nebude pak moc těsnit, tak radši nedávat ne? mam totiž těsně před výměnou, ale nevim jestli teď budu mít na rozsáhelšjí opravu. Tak co myslíte? Jinak sem Pražák, díky
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

No tedka uz tam tu syntetiku nedavej to je o to ze to bude hulit jeste vice jelikoz se ten vsechen karbon ocisti.Nech si zmerit tlaky.
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Mirek999 píše:No tedka uz tam tu syntetiku nedavej to je o to ze to bude hulit jeste vice jelikoz se ten vsechen karbon ocisti.Nech si zmerit tlaky.
Ok a budou vědět kolik maj bejt optimální? Nebo to mam vědět já? Jinak to je takový to jak se vyndaj svíčky a startuje se naprzdno že?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Merglos
Příspěvky: 235
Registrován: 17 dub 2006 20:58
Bydliště: 20 Km od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merglos »

To Ritchma :tim naprazdno bez svíček měříš komprezi ne :?
Peugeot 106 S16

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Merglos píše:To Ritchma :tim naprazdno bez svíček měříš komprezi ne :?
No jo to je fakt a jak se měří tlaky?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Merglos
Příspěvky: 235
Registrován: 17 dub 2006 20:58
Bydliště: 20 Km od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merglos »

A tlaky čeho???
Peugeot 106 S16

Uživatelský avatar
Rádží
Příspěvky: 178
Registrován: 10 bře 2006 21:15
Bydliště: Ostrov,Chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rádží »

Vždyt je to stejný,startuje se naprázdno při plně otevřeným sáním.
Hranice pro správnou funkci je 6,dobrý motory maj vesměs 10

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

změř kompresi,za studena svíčky ven,odpojit palivový čerpadlo,našroubovat měřák a protočit motor,ze všech čtyrech válců uvidíš nějakej výstup kterej by mněl bejt v řádu deset procent rozdíl max,jinak je v něčem problém......
kroužky odhalíš tak,že vstříkneš do válce trochu oleje,když rapidně stoupne tlak,tak si je odhalil........
toť můj postup....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Krosmen píše:změř kompresi,za studena svíčky ven,odpojit palivový čerpadlo,našroubovat měřák a protočit motor,ze všech čtyrech válců uvidíš nějakej výstup kterej by mněl bejt v řádu deset procent rozdíl max,jinak je v něčem problém......
kroužky odhalíš tak,že vstříkneš do válce trochu oleje,když rapidně stoupne tlak,tak si je odhalil........
toť můj postup....
Hm a teď ještě kdo to udělá, protože na takový věci nemam ani vybavení ani se do toho sám nechci pouštět
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Maj to v ruzdnejch servisech kde se treba generalkujou motory.
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
Sinkas
Příspěvky: 232
Registrován: 09 črc 2006 15:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sinkas »

a kdys jste delali hlavu menili jste simerinky na ventilach,mam clio wiliams a tam jsem mel nejvetsi unik oleje,ale jestli us to kouri hodne tak us to spis budou krouzky

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Sinkas píše:a kdys jste delali hlavu menili jste simerinky na ventilach,mam clio wiliams a tam jsem mel nejvetsi unik oleje,ale jestli us to kouri hodne tak us to spis budou krouzky
Jo ty měnili neni to tak dlouho, ale nevim kolik maj vydržet. Je to tak 20tkm co se měnili
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

Sinkas píše:a kdys jste delali hlavu menili jste simerinky na ventilach,mam clio wiliams a tam jsem mel nejvetsi unik oleje,ale jestli us to kouri hodne tak us to spis budou krouzky
Muzes nahodit par fotek auta?
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
Sinkas
Příspěvky: 232
Registrován: 09 črc 2006 15:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sinkas »

Břéťa píše:
Sinkas píše:a kdys jste delali hlavu menili jste simerinky na ventilach,mam clio wiliams a tam jsem mel nejvetsi unik oleje,ale jestli us to kouri hodne tak us to spis budou krouzky
Muzes nahodit par fotek auta?
jo neco ti poslu ale neni to zadnej zazrak mam to dvoubarevny potrebuje to lak

Uživatelský avatar
Sinkas
Příspěvky: 232
Registrován: 09 črc 2006 15:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sinkas »

Ritchma píše:
Sinkas píše:a kdys jste delali hlavu menili jste simerinky na ventilach,mam clio wiliams a tam jsem mel nejvetsi unik oleje,ale jestli us to kouri hodne tak us to spis budou krouzky
Jo ty měnili neni to tak dlouho, ale nevim kolik maj vydržet. Je to tak 20tkm co se měnili
ty musi 200tis vidrzet,tak to vypada na pistni krouzky sezen si merak na tlaky,kdys zmeris tlaky ve valcich a budou nizky,tak vem injekcni strikacku a strikni olej do valce a zmer tlak znova -kdys vzroste tak jsou spatny pistni krouzky,kdys ne tak bude zavada jinde

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“