Motor kouří - saxo vts
Moderátor: Idaho
Motor kouří - saxo vts
Takže sem zjistil že motor zase kouří - modro šedej kouř zlvášť když je zahřátej ve vyšších otáčkách když dám nohu z plynu. Motor má najeto 147tkm s tim že asi před 15tkm se přetěsnila a vyčistila hlava a nějaký drobnosti se udělali, nicméně kouří dál. Jezdí na olej total 10w40 (údajně je ale předepsáno 5w40, ale to se musim podívat doma až budu do papírů). Olej žere řekněme 0,7litru na 10tkm. Budík teploty oleje navíc ukazuje neustále poměrně dost vysokou teplotu i při 130ti po dálnici ukazuje těsně pod max, ale nemusí to mít souvislost, protože všechno nasvědčuje tomu že ten budík už je trochu po smrti. Protože než ukazuje teplotu po nastartování ukazuje hladinu oleje a sem tam neukáže třeba nic, nebo půlku (i když je motor samozřejmě studenej a auto stojí rovně a v motoru je max). Netušíte někdo kolik by případně stála oprava, co opravit, jak opravit, kde opravit aby to nebylo drahý ale zároveň nějak kvalitní rozumně. Navíc teď sem do něj pořídil 10w60 ale zase je asi řidší a bojim se že to nebude pak moc těsnit, tak radši nedávat ne? mam totiž těsně před výměnou, ale nevim jestli teď budu mít na rozsáhelšjí opravu. Tak co myslíte? Jinak sem Pražák, díky
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Ok a budou vědět kolik maj bejt optimální? Nebo to mam vědět já? Jinak to je takový to jak se vyndaj svíčky a startuje se naprzdno že?Mirek999 píše:No tedka uz tam tu syntetiku nedavej to je o to ze to bude hulit jeste vice jelikoz se ten vsechen karbon ocisti.Nech si zmerit tlaky.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
změř kompresi,za studena svíčky ven,odpojit palivový čerpadlo,našroubovat měřák a protočit motor,ze všech čtyrech válců uvidíš nějakej výstup kterej by mněl bejt v řádu deset procent rozdíl max,jinak je v něčem problém......
kroužky odhalíš tak,že vstříkneš do válce trochu oleje,když rapidně stoupne tlak,tak si je odhalil........
toť můj postup....
kroužky odhalíš tak,že vstříkneš do válce trochu oleje,když rapidně stoupne tlak,tak si je odhalil........
toť můj postup....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Hm a teď ještě kdo to udělá, protože na takový věci nemam ani vybavení ani se do toho sám nechci pouštětKrosmen píše:změř kompresi,za studena svíčky ven,odpojit palivový čerpadlo,našroubovat měřák a protočit motor,ze všech čtyrech válců uvidíš nějakej výstup kterej by mněl bejt v řádu deset procent rozdíl max,jinak je v něčem problém......
kroužky odhalíš tak,že vstříkneš do válce trochu oleje,když rapidně stoupne tlak,tak si je odhalil........
toť můj postup....
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Jo ty měnili neni to tak dlouho, ale nevim kolik maj vydržet. Je to tak 20tkm co se měniliSinkas píše:a kdys jste delali hlavu menili jste simerinky na ventilach,mam clio wiliams a tam jsem mel nejvetsi unik oleje,ale jestli us to kouri hodne tak us to spis budou krouzky
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
jo neco ti poslu ale neni to zadnej zazrak mam to dvoubarevny potrebuje to lakBřéťa píše:Muzes nahodit par fotek auta?Sinkas píše:a kdys jste delali hlavu menili jste simerinky na ventilach,mam clio wiliams a tam jsem mel nejvetsi unik oleje,ale jestli us to kouri hodne tak us to spis budou krouzky
ty musi 200tis vidrzet,tak to vypada na pistni krouzky sezen si merak na tlaky,kdys zmeris tlaky ve valcich a budou nizky,tak vem injekcni strikacku a strikni olej do valce a zmer tlak znova -kdys vzroste tak jsou spatny pistni krouzky,kdys ne tak bude zavada jindeRitchma píše:Jo ty měnili neni to tak dlouho, ale nevim kolik maj vydržet. Je to tak 20tkm co se měniliSinkas píše:a kdys jste delali hlavu menili jste simerinky na ventilach,mam clio wiliams a tam jsem mel nejvetsi unik oleje,ale jestli us to kouri hodne tak us to spis budou krouzky