



Moderátor: Idaho
Sakra, sem se zapoměl přihlásit kladivoAnonymous píše:Takže pánové ještě jednou. ten motor je klasická sériovka TDi 81 kW. Na 100 % se v něm nikdo nehrabal.Auto bylo překulené přes střechu a dva roky stálo pod plachtou, než jsem ho koupil. Když jsme ho ve finále napojili přes diagnostickou zásuvku na počítač, hlásí to doslova "chybný signál brzdového pedálu". Možné příčiny jsou - vadný spínač brzdového pedálu a nebo zkrat na na el. instalaci (k brzdám). Na tom počítači to samozřejmě lze vymazat, ale po cca 2 minutách to tam je zpátky. Minulý týden jsem něco podobného viděl i na Seatu Inca 1,6 55 Kw.
Ani v jednom případě si v orig. servise neví rady.Všechno ale na autě funguje bez problémů, takže mi teoreticky vadí pouze ta blikající kontrolka, i když bych tomu přišel rád opravdu na kloub.
V každém případě díky za snahu
ja ji mam doma tak se do toho kuknu co tam pisou, kdybys byl z prahy tak ti ji pucim...Mark píše:Díky za radu. Ale nevím nevím. Je to tam nějaké mrtvé.FISHkaa píše:zkus se pozeptat na skoda-board.net po dílenské příručce - obsahuje i elektroinstalaci...já mám pohužel jenom pro Fábuli
Tady to aspoň žije.
Nebo je taky mozny, ze s tvym autem predtim jezdili NAVSTEVNICIMark píše:Mám Octávii 1,9 TDi 81 kW r.v. 98. Na přístrojové desce mi bliká kontrolka žhavení. [/b]
Ti jdou jenom po východních výrobcích značky Lada NIVAmilosh píše:Nebo je taky mozny, ze s tvym autem predtim jezdili NAVSTEVNICIMark píše:Mám Octávii 1,9 TDi 81 kW r.v. 98. Na přístrojové desce mi bliká kontrolka žhavení. [/b]