Zdravím všechny fandy starších i starých aut. Mám problém s přístrojovkou svého Bmw 318i E30 motor M40. Neměl jsem v autě otáčkoměr, ale jen hodiny. Sehnal jsem identickou přístrojovku ze stejné motorizace s otáčkoměrem. Protože moje přístrojovka byla v mnohem lepším stavu, hlavně nebyla poznamenaná dlouhým přehazováním na vrakovišti, rozebral jsem obě a do mé implantoval pouze otáčkoměr. Bmw má v tomhle rozumný "stavebnicový" systém. Vše ostatní by mělo být připraveno, jak jsem se mnohokrát ujišťoval všude možně.
Změřil jsem baterie na tišťáku a byly perfekt- každá přes 3V. No po namontování nejde podsvícení levé strany-palivoměru a tachometru. Funguje podsvícení otáčkoměru, ale ten se zas nepohne

Přehazoval jsem bíloukrabičku "Codestecker", kontroloval pojistky, izoloval kabely k rádiu, k ničemu. Otáčkoměr by měl sbírat impulzy přímo z ŘJ a ta má čidlo na klice bez kterého by motor nenaskočil, to vím. Jestli má kdokoli jakýkoli nápad budu mu vděčný. děkuju