Rada při koupi BMW E36
Moderátor: Idaho
Rada při koupi BMW E36
Ahoj chtěl bych si koupit E36 a potřebuji poradit na co si mam při nakupu davat pozor, nebo jakej motor je pro dany model nejlepši volba, když vezmem v uvahu vykon a spotřeba.
Re: Rada při koupi BMW E36
Je to snadné. E36 se dělaly ve variantáchDawlet píše:Ahoj chtěl bych si koupit E36 a potřebuji poradit na co si mam při nakupu davat pozor, nebo jakej motor je pro dany model nejlepši volba, když vezmem v uvahu vykon a spotřeba.
Compact - 3dv. malé velké auto
Coupe - 2dv. coupé
Saloon - 4dv. sedan
Touring - 5dv. kombi
Convertible - 2dv. cabrio
Motorová škála byla poměrně pestrá a sice:
316i - saloon,coupe,compact,touring - M40,M43
318i - saloon,touring,cabrio - M40,M43
318iS - coupe - M42,M44
318ti - compact - M42,M44
318td/s - saloon,compact,touring - M41
320i - saloon,coupe,touring,cabrio - M50,M52
323i - saloon,coupe,touring,cabrio - M52
323ti - compact - M52
325i - saloon,coupe,touring,cabrio - M50
325td/s - saloon - M51
328i - saloon,coupe,touring,cabrio - M52
M3 - coupe - S50 3.0
M3 EVO - saloon,coupe - S52 3.2
Nejprve si musíš ujasnit na co chceš E36 používat a podle toho si vybrat kastli. Obecně platí že nejlevnější jsou verze saloon,nejdražší samozřejmě cabrio. Pak bych se zamyslel jestli chci benzín nebo naftu,v druhém případě moc na výběr není,přesto bych však dal naftě šanci už jen pro výdrž motoru,dá se předpokládat,že v naftě najdeš snáze motor v dobré kondici než v benzínu. Ale chceš-li benzín,na výběr máš hafo možností,zde se však přimlouvám za to,aby jsi se vyhnul motoru M40,rády na tom cvakaj hydroštely a oprava je velmi drahá. Z nabídky motorů bych si já osobně vybral M50 nebo M52,ten se vcelku povedl. Silnější motory více žerou,slabší zase bývají po předchozích majitelích řádně uhnané a většinou v horším stavu. Určitě bych se tedy poohlédl po 320i,je to zlatá střední cesta,dobrý motor,snesitelná spotřeba a povinné ručení.
Pokud jde o korozi,tohle ti spíš sdělí majitel E36 kam se podívat,ale myslím že tato řada byla již poměrně kvalitní a určitě to nebude perník jako E30. Moc jsem ti svou úvahou neporadil,ale rozhodně sis nevybral špatně a pokud si E36ku opravdu koupíš,věřím že budeš spokojenej a určitě tě nakazí tou nemocí kterou máme všichni bavoráčníci.




BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: Rada při koupi BMW E36
ja ti dam pernik jako E30
,kazde auto je jine a ma ruznou historii majitelu atd.. Uz jsem videl mladsi auta,ktere byly potazeny rezatou 


-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
Pokud 6ti válec, tak 325i s Vanosem. 320 jsou celkem líný. Kup si auto s co největší výbavou, ať nejsi pak nasranej, že nemáš klimu, nebo vyhřívaný sedačy, nebo že nemáš palubní komp, který ukazuje spotřeby, dojezdy a spoustu výborných věcí.
4vály moc nevydržej, když se honěj. Ale 6ti vály, pokud se mění pravidelně olej, tak no problem.
Disly většinou maj problem s padáním nafty(repase čerpadla 12k), žhavičky, někdy turbo atd. A nejskomnější taky nejsou.
Určitě je dobrý si vybrat motor podle toho, jak bude kdo jezdit. 318TDS na dálnicích člověk utahá k smrti.
Já osobně bych kupoval 323i, pokud chce člověk řešit povinný ručení. Jinak 328 je super volba, nežere o moc víc než 320 a jede fakt pěkně.
4vály moc nevydržej, když se honěj. Ale 6ti vály, pokud se mění pravidelně olej, tak no problem.
Disly většinou maj problem s padáním nafty(repase čerpadla 12k), žhavičky, někdy turbo atd. A nejskomnější taky nejsou.
Určitě je dobrý si vybrat motor podle toho, jak bude kdo jezdit. 318TDS na dálnicích člověk utahá k smrti.
Já osobně bych kupoval 323i, pokud chce člověk řešit povinný ručení. Jinak 328 je super volba, nežere o moc víc než 320 a jede fakt pěkně.
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
Rada při koupi BMW E36
Ahoj, co se tyče kastle tak jednoznačně coupe, a motoru tak přemyšlim mezi 1,8is nebo 2, auto mam na běžně provoz a co se tyče peněz tak do těch 12tis, kdyby byl nějak luxusni kousek tak klidně i vice.
Re: Rada při koupi BMW E36
BMW Řada 3 318iSDawlet píše:Ahoj, co se tyče kastle tak jednoznačně coupe, a motoru tak přemyšlim mezi 1,8is nebo 2, auto mam na běžně provoz a co se tyče peněz tak do těch 12tis, kdyby byl nějak luxusni kousek tak klidně i vice.
Rok výroby: 1993
STK: 05/2009
Cena: 109 000 Kč
Karoserie: coupé
Počet míst: 5
Dveří: 2
Barva: tmavě modrá
Najeto: 130 574 km
Obsah motoru: 1 895 ccm
Výkon: 103 kW
Palivo: benzín
Prodejce: Autobazar Proficar
Adresa: Karlovarská ul., 350 02 Cheb
Region: Karlovarský kraj
Kontakt: 731 162044
Email: profi.car@seznam.cz
Web: www.proficar.cz
ABS, airbag řidiče, aut. klimatizace, centrál dálkový, dělená zadní sedadla, el. okna, el. zrcátka, hliníková kola, manuální převodovka, otáčkoměr, posilovač řízení, rádio, střešní šíbr el., výškově nastavitelná sedadla,mlhovky, sada sportovních pružin, Top stav, nové pneu







BMW 318 is coupe
Rok výroby: 1996
Cena: 120 000 Kč
Karoserie: sportovní/kupé
Počet míst: 5
Dveří: 2
Stav: výborný
Barva: modra metaliza
Najeto: 150 000 km
Obsah motoru: 1 895 ccm
Výkon: 103 kW
Palivo: benzín
Region: Moravskoslezský kraj
Kontakt: 605882926
Email: xhugom@seznam.cz
centrální zamykání, automatická klimatizace, imobilizér, palubní počítač, ABS, 2x airbag, ALU kola, 2x el. okna, posilovač řízení, rádio + CD, servisní knížka
Prodam BMW 318 is v plne vybave,auto je v perfektnim stavu servis pouze bmw!! perfektni karoserie bez koroze a interier jako novy... zadne dalsi vydaje!!! 605 88 29 62 xhugom@seznam.cz





BMW Řada 3 320i coupe,automat
Rok výroby: 1994
STK: 05/2009
Cena: 129 000 Kč
Karoserie: kupé
Počet míst: 5
Dveří: 2
Barva: černá met.
Najeto: 101 000 km
Obsah motoru: 1 991 ccm
Výkon: 110 kW
Palivo: benzín
Prodejce: SOBCAR
Adresa: K Měcholupům 535, 109 00 PRAHA 10
Region: Praha
Kontakt: 774 741 174 nebo 777 315 373
Email: info@sobcar.cz
Web: www.sobcar.cz
ABS, airbag řidiče, alarm, aut. převodovka, centrál dálkový, el. okna, el. zrcátka, hliníková kola, imobilizér, klimatizace, originál autorádio, otáčkoměr, posilovač řízení, střešní šíbr el., výškově nastavitelná sedadla
TOP-STAV sportovní stav.podvozek,NOVÉ: brzdy,náplně,aku,kola+pneu.+sada plech.kol na zimu





-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
Z těhlech tří kousků bych vral jedině to 318is z 96.
Automat nebrat, a to první je pěkné na fotkách, ale je to totální holota-socka edition.
Automat nebrat, a to první je pěkné na fotkách, ale je to totální holota-socka edition.
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
Re: Rada při koupi BMW E36
To jooo,to jako netvrdím. Ale když už se o tom bavíme tak musíš uznat že E30 která nebyla křáplá,má jasnou historii a bez vyvářky lze o ní říct že je bez koroze je skoro zázrak,prostě najít takové auto je na dlouhé shánění a vybírání. Určitě takové jsou,ale spíš bych je označil za vyjímku potvrzující pravidlo. Každopádně takové vozy u nás hledají majitele ztěží protože jsou na ty roky pekelně drahé.SkejT píše:ja ti dam pernik jako E30,kazde auto je jine a ma ruznou historii majitelu atd.. Uz jsem videl mladsi auta,ktere byly potazeny rezatou


BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Pokud je potreba dbat na pojistku a vicemene na spotrebu, tak 318iS, jinak jednoznacne 325 nebo 328. 320ku snad jedine kvuli zvuku motoru 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
bmw
Dnes jsem narazil na jedny stranky jsou popsany všechny motory a zdvihovy objemy a mezi 18 is a dvoulitrem je rozdim 100cm3 takže uplně minimalni a co se tyče spotřeby tak se da většinou jezdit za 10litru což už a pojistku neřešim.
Když se to vezmě tak i s feldou se da jezdit za 10litru. 

